Sain vihdoin rakkaudentäyteisen parisuhteen vuosien yksinolon jälkeen :)
Pakko hehkuttaa täällä, kun kavereita ei ole. Olen todella arka ihminen ja onnistuin löytämään ihanan miehen. Hyviä miehiä on olemassa ja toivon teidän löytävän omanne. :)
Kommentit (63)
Täällä arka ja hiljainen on tosi onnellinen puolestasi, vaikken sua tunnekaan
Vierailija kirjoitti:
Teillä kaikilla kommentoijilla, jotka haikailette parisuhteen perään: eikö todellinen tavoiteltava päämäärä olisi oppia viihtymään omassa elämässään yksinkin niin, ettei haikailua ole? Parisuhde tulee sitten bonuksena, jos on tullakseen, muttei ole millään lailla onnen edellytys.
Jollekkin on, jollekkin ei. Johan se on väestöliiton psykologikin haastiksessa todennut että on luonnollista ettei pysty täyteen onneen ilman parisuhdetta jos parisuhde on itselle olennainen juttu.
Miten kauan häirikkönaikkonen yleensä häiriköi, solvaa, kunniaa loukkaa, ... Ennenkuin oppitunti menee perille?
Ja monta oppituntia sitä sellainen tarvitsee tajutakseen jotain?
- Huutoa työpaikalla, potkut työpaikalta, huutia asiakkaalta, häirintä- ja ahdistelusyyte vireillä, lähestymiskielto , tyrkkyongelmansa muuttumassa nopeasti neuroottisiksi mielenterveysongelmiksi, mitä muuta,
Sitä voi miettiä asiakastilanteisssa, yötöissään, provokirjoituksissaan, ja ennen kaikkea; miksi fiksumpi nainen ei sorru tuollaiseen kakarointiin.
Kun Sairaanloisen omistushaluinen naikkonen retkahtaa ja ilmiselvästi kiinnostuu...
Miehen pitäisi tulla kun sormiansa napsauttaa, kaksi päivää mennyt niin huudellaan että menee muihin miehiin jos ei tule...
Oikeus on valita seuransa muualta kuin häirkkönaikkosen suunnalta. Kun epätoivoinen naikkosen iskuyritys kariutui, voi voi...
Katos, häirikkönaikkosta alkaa ujostuttaa kun mies ottaa naikkosen ongelman suoraan puheeksi; mikäli ei paikalle uskalla kuin matkan päästä huutamaan, siis työpaikalleen kun sieltäkin häiriköi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä arka ja hiljainen on tosi onnellinen puolestasi, vaikken sua tunnekaan
Kiitos paljon sinulle ja kaikille muille. :)
Vierailija kirjoitti:
Montako viikkoa olette olleet yhdessä?
Heinäkuussa tapasimme, joten voidaan puhua jo kuukausista, ei viikoista. :)
Vierailija kirjoitti:
Näin se naisilla menee.
Eli tässä parisuhteen muodostamisessa mies ei löytänyt rakkaudentäyteistä suhdetta vaan ryhtyi puuhaan kärsiäkseen?
Vierailija kirjoitti:
Kiitä onneasi siitä, että olet nainen.
AP:n postauksesta päätellen kyseessä on heterosuhde, joten 1 kpl naisia ja 1 kpl miehiä on nyt saanut hyvän parisuhteen. Miten tämä on jotenkin enmmän onni hyvässä parisuhteessa olevalle naiselle kuin miehelle?
Kuinka kauan mies oli ollut sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan mies oli ollut sinkkuna?
Mies ehti olla sinkkuna 8 vuotta ennen tapaamistamme. :)
Onnea, kiva lukea iloinen juttu täällä ja kiitos myös toivotuksistasi meille muillekin. =)
Vierailija kirjoitti:
Katos, häirikkönaikkosta alkaa ujostuttaa kun mies ottaa naikkosen ongelman suoraan puheeksi; mikäli ei paikalle uskalla kuin matkan päästä huutamaan, siis työpaikalleen kun sieltäkin häiriköi.
Katkeran tilityksiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se naisilla menee.
Eli tässä parisuhteen muodostamisessa mies ei löytänyt rakkaudentäyteistä suhdetta vaan ryhtyi puuhaan kärsiäkseen?
Mies tuli ja hurmasi ujon naisen. Näin päin se toimii, toisin päin harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n postauksesta päätellen kyseessä on heterosuhde, joten 1 kpl naisia ja 1 kpl miehiä on nyt saanut hyvän parisuhteen. Miten tämä on jotenkin enmmän onni hyvässä parisuhteessa olevalle naiselle kuin miehelle?
Tuossa varmaan viitattiin siihen ap:n mainitsemaan ujouteen...
Vierailija kirjoitti:
Onni kestää aikansa.
Niinpä.. meilläkään ei ole kestänyt kuin vasta 18 vuotta onnea. . :D
Juuri kolme päivää sitten ujo, ylipainoinen parrakas ystäväni aloitti parisuhteen hoikan, nätin, ulospäinsuuntautuneen naisen kanssa. Lieneekö vaikutusta sillä että ystäväni on fiksu, mukava, huumorintajuinen ja kohtelee ujoudestaan huolimatta kaikkia ihmisiä hyvin.
Mutta ei, näitähän ei ikinä tapahdu. Ujo ja ensinäkemältä monelle epäviehättävä ihminen ei ikinä voi löytää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, pelkästään nainenhan tuossa sai rakkaudentäyteisen parisuhteen...
Onnea aloittajalle! Minä ehdin olla yli seitsemän vuotta yksin ennen kuin löysin omani. Onneton en ollut silloinkaan, mutta nyt kieltämättä onnellisempi.
Tarkoitus oli varmaan sanoa, että kiitä onneasi, että olet todella arka ja kaveriton nainen, etkä samanlainen mies. Sellaiselle miehelle ei ole edes rakkaudesta tyhjää parisuhdetta luvassa.
Onnea teille! Tiedän miltä se tuntuu! ❤
Minäkin sain rakastavan miehen ja onnellisen, tasapainoisen, tasa-arvoisen ja helpon parisuhteen. Helppo ei ole synonyymi hyvälle, mutta kummasti elämä tuntuu mukavammalta, kun on helppoa.
Olin 13 vuotta naimisissa nuoruuden rakkauteni kanssa. Hänen kanssaan oli jo alusta alkaen vaikeaa. Tappelimme jokaisesta aivan yksinkertaisimmastakin asiasta. Muistan, että jo parin kuukauden jälkeen meillä oli viikon kestänyt mykkäkoulu hänen puoleltaan. Ei vastannut puhelimeen jne. kunnes lopulta soitti. Olin niin ihastunut ja rakastunut, että jatkoimme siitä. Toki välillä oli ihanaakin mutta olisin todella helpommalla selvinnyt varmasti jonkun muun kanssa. Se vähättely, poljenta, väkivalta, pettäminen... nyt mies on ex, onneksi!
Viimeksi eilen sanoi minulle tuttuakin tutummat sanat: "kun sinä et mistään mitään tajua". Olen kuitenkin häntä koulutetumpi ja tehnyt joskus viisaitakin ratkaisuja. Itse polkee elämässään aika lailla paikallaan... nykyinen mies arvostaan minua eikä todellakaan puhuisi ikinä tuolla tavalla. Eilen sain kuulla exältä myös sanat "tapa ittes". Uskomaton tyyppi!
Montako viikkoa olette olleet yhdessä?