Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vihdoin rakkaudentäyteisen parisuhteen vuosien yksinolon jälkeen :)

Vierailija
18.10.2017 |

Pakko hehkuttaa täällä, kun kavereita ei ole. Olen todella arka ihminen ja onnistuin löytämään ihanan miehen. Hyviä miehiä on olemassa ja toivon teidän löytävän omanne. :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille! Tiedän miltä se tuntuu! ❤

Minäkin sain rakastavan miehen ja onnellisen, tasapainoisen, tasa-arvoisen ja helpon parisuhteen. Helppo ei ole synonyymi hyvälle, mutta kummasti elämä tuntuu mukavammalta, kun on helppoa.

Olin 13 vuotta naimisissa nuoruuden rakkauteni kanssa. Hänen kanssaan oli jo alusta alkaen vaikeaa. Tappelimme jokaisesta aivan yksinkertaisimmastakin asiasta. Muistan, että jo parin kuukauden jälkeen meillä oli viikon kestänyt mykkäkoulu hänen puoleltaan. Ei vastannut puhelimeen jne. kunnes lopulta soitti. Olin niin ihastunut ja rakastunut, että jatkoimme siitä. Toki välillä oli ihanaakin mutta olisin todella helpommalla selvinnyt varmasti jonkun muun kanssa. Se vähättely, poljenta, väkivalta, pettäminen... nyt mies on ex, onneksi!

Viimeksi eilen sanoi minulle tuttuakin tutummat sanat: "kun sinä et mistään mitään tajua". Olen kuitenkin häntä koulutetumpi ja tehnyt joskus viisaitakin ratkaisuja. Itse polkee elämässään aika lailla paikallaan... nykyinen mies arvostaan minua eikä todellakaan puhuisi ikinä tuolla tavalla. Eilen sain kuulla exältä myös sanat "tapa ittes". Uskomaton tyyppi!

Kiitos paljon! :) Onnittelut myös sinulle, sillä olet ansainnut kaiken hyvän tuollaisen koettelemuksen jälkeen. Toivon sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää jatkossakin! :)

Vierailija
62/63 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olisit ottanut koiran. Mutta älä pelkää vituiksi se menee kuitenkin ellette ole homo pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni kestää aikansa.

Ja kateelliset itkevät senkin ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan