Kuvatkaa YHDELLÄ sanalla kuka teitä ahdisteli naiset
Työnantaja
Poikakaveri
Lääkäri
Työnantaja
Työnantaja
Valmentaja
Ystävämiljonääri
Poliitikko
Toimittaja
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Voi jumalauta sentään tätäkin. Edes koulussa ei saa olla rauhassa?
Ei. Menin kertomaan rehtorille. Hän väitti että valehtelen. Lakkasin käymästä ko opettajan tunneilla. Sain todistukseen 9. Olin 14-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja.
Autokoulunopettaja.
Naapurin lasten isä.
Luokkakaveri.Samoin autokouluopettaja. Oulusta tämä tapaus.
Mikkeli ja 1980-luvun loppu.
Mies tai en ainakaan muista, että nainen olisi minua ahdistellut.
Sarja-ahdistelijapedofiili oli ensimmäinen.
Kiusaaja (poika) fyysisesti x 2
Kiusaajat ( tytöt) sanallisesti x 100
Luokkatoveri (poika) fyysisesti
Luokkatoverit ( tytöt) sanallisesti x 100
Luokkatoveri (pojat) sanallisesti x 100
Tuntemattomat pojat/miehet sanallisesti.
Tuntemattomat tytöt/naiset sanallisesti.
Vielä aika kevyt lista, mutta silti todella ahdistavaa ja nämä pyörii mielessä joka päivä.
Itse otan myös tuon sanallisen ahdistelun mukaan, jota varsinkin tytöt harrastavat. En tiedä onko se sitten enemmän kiusaamista, mutta minusta kyllä täyttää seksuaalisen häirinnän merkit jos liittyy ulkonäköön ja on seksuaalisävytteistä.
Trust me. Kun aloittaja ei saa yhtään "ystävämiljonääri"-vastausta, hän vetää sen johtopäätöksen, että miljonääreille on sallittua sellainen käytös, jota tavallisilta miehiltä ei hyväksytä.
On kyllä taas niin älytön avaus. Luuletko todella, että lapsena jäin kyselemään minua puristelemaan tulleelta aikuiselta mieheltä hänen ammattiaan tai statustaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja (poika) fyysisesti x 2
Kiusaajat ( tytöt) sanallisesti x 100
Luokkatoveri (poika) fyysisesti
Luokkatoverit ( tytöt) sanallisesti x 100
Luokkatoveri (pojat) sanallisesti x 100
Tuntemattomat pojat/miehet sanallisesti.
Tuntemattomat tytöt/naiset sanallisesti.
Vielä aika kevyt lista, mutta silti todella ahdistavaa ja nämä pyörii mielessä joka päivä.
Itse otan myös tuon sanallisen ahdistelun mukaan, jota varsinkin tytöt harrastavat. En tiedä onko se sitten enemmän kiusaamista, mutta minusta kyllä täyttää seksuaalisen häirinnän merkit jos liittyy ulkonäköön ja on seksuaalisävytteistä.
En kyllä yhtään ihmettele jos tuo pyöriikin mielessäsi lista on senverran hiivatin ahdustava! Ja kyllä asiatonta on vihjailla myös. Se kertoo kunnioituksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Trust me. Kun aloittaja ei saa yhtään "ystävämiljonääri"-vastausta, hän vetää sen johtopäätöksen, että miljonääreille on sallittua sellainen käytös, jota tavallisilta miehiltä ei hyväksytä.
On kyllä taas niin älytön avaus. Luuletko todella, että lapsena jäin kyselemään minua puristelemaan tulleelta aikuiselta mieheltä hänen ammattiaan tai statustaan?
Käytin sanaa ystävämiljonääri siksi kuule koska äijä ei tehnyt töitä :)!
Eikä tässä se ammatti tai status ole muuten esillä kuin osoittaa että kuinka tätä tapahtuu joka paikassa naisille. Ei sun tarvi niitä kertoa jos ja kun et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Voi jumalauta sentään tätäkin. Edes koulussa ei saa olla rauhassa?
Ei. Menin kertomaan rehtorille. Hän väitti että valehtelen. Lakkasin käymästä ko opettajan tunneilla. Sain todistukseen 9. Olin 14-vuotias.
Hyvänen aika. Millainen reksi! Nämä ovat todella pahoja kokemuksia yhteiskunnasta nuorelle. Viedään luottamus ennenkuin ehtii edes aikuiseksi. Että pistää ihan vihaksi tämä!
Rokkijuntti
Juppi
Itsensäpaljastaja
Tuntematottomat (miehiä)
Baareilijat (miehiä)
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä ahdisteluketjuja ole jo riittävästi?
Ahdistelija on yleensä tuntematon mies. En tosiaan jää kysymään yhdenkään munanheiluttajan henkilötietoja.
Voi se olla tuttukin. Tai puolituttu.
Työkaveri
Mieheni kaveri
Isäni kaveri
Samoin autokouluopettaja. Oulusta tämä tapaus.