Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvatkaa YHDELLÄ sanalla kuka teitä ahdisteli naiset

Vierailija
18.10.2017 |

Työnantaja
Poikakaveri
Lääkäri
Työnantaja
Työnantaja
Valmentaja
Ystävämiljonääri
Poliitikko
Toimittaja

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisäntä

Vieressäistuja (bussi)

Ohiajaja

Vastaankulkija

Vierailija
22/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkija

Ohikulkija

Pomo

Työtuttu

Ohikulkija

Ohikulkija

Tuntematon mies bussissak

Miesporukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaveri

Esimies

Tuntematon

Vierailija
24/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ikääntyneempi mies.

Vierailija
25/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinpoika

naapurinpoika

naapurinpoika

naapurinpoika

luokkakaveri

poikaystävänisä

poikaystävänveli

Vierailija
26/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajakakara

Vierailija
27/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies.

Vierailija
28/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä.

Vierailija
29/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajaukko.

Vierailija
30/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja.

Autokoulunopettaja.

Naapurin lasten isä.

Luokkakaveri.

Vierailija
31/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin mies, kun olin lapsi. Asiakas kaupassa, kun olin yksin kassalla (tarttui suoraan rintoihin). Humaltuneet miehet baarissa. Joukossa kaverin isä, vähemmistön edustaja, koirapoliisi. Kadulla tuntemattomat teinipojat, kaksi kertaa tapahtunut että puristivat ohimennen takapuolesta. Nostin metelin ja läksytin kummankin niin suureen ääneen keskellä katua että luulen, etteivät jatkossa enää yli kolmikymppisiä naisia ainakaan puristele. Nettitreffimiehet ovat ahdistelleet lähettämällä kuvan molostaan (ei ole pyydetty eikä haluttu, en halua nähdä tuntemattomien moloja). Miehet, jotka olen vasta kerran tavannut, ovat alkaneet ruinata belfietä. Tämäkin on mielestäni sopimatonta käytöstä, vaikka ei suorastaan ahdistelua. Siihen liittyvää kuitenkin, kun kerran mitään seksuaalissävytteistä molemminpuolista flirttiä ei ole vielä ollut.

Noita on niin paljon, ettei kaikkia enää edes muista. Koskettaminen yllättäen, ilman lupaa ja ilman että olisi suhteessa koskettajan kanssa tai edes tutustumassa mahdollista suhdetta varten, on erittäin yleinen tapa ahdistella.

Kehuminen ei periaatteessa ole häirintää, mutta jos omaa isääsi vanhempi mies kehuu tissejäsi  kun olet 13, niin se kyllä on seksuaalista häirintää.

Vierailija
32/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, toki olen myös itsensäpaljastajan kaksi kertaa joutunut kohtaamaan. Toisen kerran 15-vuotiaana ja toisen kerran 40-vuotiaana.

Vierailija
33/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja

Vierailija
34/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon poika

Vierailija
35/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän näitä tosiaan muista kerralla, sitä mukaa tulee mieleen, kun lukee toisten vastauksia. Poikaystävän äidin uusi miesystävä, kun olin 17. Tunki perässäni vessaan, puristeli ja perustelu oli "koska oot niin nuori". ??

#33, 34

Vierailija
36/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja

Voi jumalauta sentään tätäkin. Edes koulussa ei saa olla rauhassa?

Vierailija
37/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädin mies, kun olin lapsi. Asiakas kaupassa, kun olin yksin kassalla (tarttui suoraan rintoihin). Humaltuneet miehet baarissa. Joukossa kaverin isä, vähemmistön edustaja, koirapoliisi. Kadulla tuntemattomat teinipojat, kaksi kertaa tapahtunut että puristivat ohimennen takapuolesta. Nostin metelin ja läksytin kummankin niin suureen ääneen keskellä katua että luulen, etteivät jatkossa enää yli kolmikymppisiä naisia ainakaan puristele. Nettitreffimiehet ovat ahdistelleet lähettämällä kuvan molostaan (ei ole pyydetty eikä haluttu, en halua nähdä tuntemattomien moloja). Miehet, jotka olen vasta kerran tavannut, ovat alkaneet ruinata belfietä. Tämäkin on mielestäni sopimatonta käytöstä, vaikka ei suorastaan ahdistelua. Siihen liittyvää kuitenkin, kun kerran mitään seksuaalissävytteistä molemminpuolista flirttiä ei ole vielä ollut.

Noita on niin paljon, ettei kaikkia enää edes muista. Koskettaminen yllättäen, ilman lupaa ja ilman että olisi suhteessa koskettajan kanssa tai edes tutustumassa mahdollista suhdetta varten, on erittäin yleinen tapa ahdistella.

Kehuminen ei periaatteessa ole häirintää, mutta jos omaa isääsi vanhempi mies kehuu tissejäsi  kun olet 13, niin se kyllä on seksuaalista häirintää.

On todellakin 13 v on törkeä tapaus tämä !

Vierailija
38/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulunopettaja

Kanssamatkustaja bussissa

Autolla ohiajava

Tiiän, ettei oo yhdellä sanalla kuvailtu, mut miksi pitäisikään?

Vierailija
39/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että homo vaikka sitä ei saisi ääneen sanoakaan. Motiivi jää epäselväksi.

Vierailija
40/59 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokoulunopettaja

Kanssamatkustaja bussissa

Autolla ohiajava

Tiiän, ettei oo yhdellä sanalla kuvailtu, mut miksi pitäisikään?

Ei ole niin tarkkaa yritin vaan kutistettuja kertomuksia että ihmiset jaksavat nämä vilkuilla läpi. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi