Kuvatkaa YHDELLÄ sanalla kuka teitä ahdisteli naiset
Työnantaja
Poikakaveri
Lääkäri
Työnantaja
Työnantaja
Valmentaja
Ystävämiljonääri
Poliitikko
Toimittaja
Kommentit (59)
Ohikulkija
Ohikulkija
Pomo
Työtuttu
Ohikulkija
Ohikulkija
Tuntematon mies bussissak
Miesporukka
Vierailija kirjoitti:
Mies
Ikääntyneempi mies.
Naapurinpoika
naapurinpoika
naapurinpoika
naapurinpoika
luokkakaveri
poikaystävänisä
poikaystävänveli
Opettaja.
Autokoulunopettaja.
Naapurin lasten isä.
Luokkakaveri.
Tädin mies, kun olin lapsi. Asiakas kaupassa, kun olin yksin kassalla (tarttui suoraan rintoihin). Humaltuneet miehet baarissa. Joukossa kaverin isä, vähemmistön edustaja, koirapoliisi. Kadulla tuntemattomat teinipojat, kaksi kertaa tapahtunut että puristivat ohimennen takapuolesta. Nostin metelin ja läksytin kummankin niin suureen ääneen keskellä katua että luulen, etteivät jatkossa enää yli kolmikymppisiä naisia ainakaan puristele. Nettitreffimiehet ovat ahdistelleet lähettämällä kuvan molostaan (ei ole pyydetty eikä haluttu, en halua nähdä tuntemattomien moloja). Miehet, jotka olen vasta kerran tavannut, ovat alkaneet ruinata belfietä. Tämäkin on mielestäni sopimatonta käytöstä, vaikka ei suorastaan ahdistelua. Siihen liittyvää kuitenkin, kun kerran mitään seksuaalissävytteistä molemminpuolista flirttiä ei ole vielä ollut.
Noita on niin paljon, ettei kaikkia enää edes muista. Koskettaminen yllättäen, ilman lupaa ja ilman että olisi suhteessa koskettajan kanssa tai edes tutustumassa mahdollista suhdetta varten, on erittäin yleinen tapa ahdistella.
Kehuminen ei periaatteessa ole häirintää, mutta jos omaa isääsi vanhempi mies kehuu tissejäsi kun olet 13, niin se kyllä on seksuaalista häirintää.
Ai niin, toki olen myös itsensäpaljastajan kaksi kertaa joutunut kohtaamaan. Toisen kerran 15-vuotiaana ja toisen kerran 40-vuotiaana.
No eihän näitä tosiaan muista kerralla, sitä mukaa tulee mieleen, kun lukee toisten vastauksia. Poikaystävän äidin uusi miesystävä, kun olin 17. Tunki perässäni vessaan, puristeli ja perustelu oli "koska oot niin nuori". ??
#33, 34
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Voi jumalauta sentään tätäkin. Edes koulussa ei saa olla rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Tädin mies, kun olin lapsi. Asiakas kaupassa, kun olin yksin kassalla (tarttui suoraan rintoihin). Humaltuneet miehet baarissa. Joukossa kaverin isä, vähemmistön edustaja, koirapoliisi. Kadulla tuntemattomat teinipojat, kaksi kertaa tapahtunut että puristivat ohimennen takapuolesta. Nostin metelin ja läksytin kummankin niin suureen ääneen keskellä katua että luulen, etteivät jatkossa enää yli kolmikymppisiä naisia ainakaan puristele. Nettitreffimiehet ovat ahdistelleet lähettämällä kuvan molostaan (ei ole pyydetty eikä haluttu, en halua nähdä tuntemattomien moloja). Miehet, jotka olen vasta kerran tavannut, ovat alkaneet ruinata belfietä. Tämäkin on mielestäni sopimatonta käytöstä, vaikka ei suorastaan ahdistelua. Siihen liittyvää kuitenkin, kun kerran mitään seksuaalissävytteistä molemminpuolista flirttiä ei ole vielä ollut.
Noita on niin paljon, ettei kaikkia enää edes muista. Koskettaminen yllättäen, ilman lupaa ja ilman että olisi suhteessa koskettajan kanssa tai edes tutustumassa mahdollista suhdetta varten, on erittäin yleinen tapa ahdistella.
Kehuminen ei periaatteessa ole häirintää, mutta jos omaa isääsi vanhempi mies kehuu tissejäsi kun olet 13, niin se kyllä on seksuaalista häirintää.
On todellakin 13 v on törkeä tapaus tämä !
Autokoulunopettaja
Kanssamatkustaja bussissa
Autolla ohiajava
Tiiän, ettei oo yhdellä sanalla kuvailtu, mut miksi pitäisikään?
Täytyy sanoa että homo vaikka sitä ei saisi ääneen sanoakaan. Motiivi jää epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Autokoulunopettaja
Kanssamatkustaja bussissa
Autolla ohiajavaTiiän, ettei oo yhdellä sanalla kuvailtu, mut miksi pitäisikään?
Ei ole niin tarkkaa yritin vaan kutistettuja kertomuksia että ihmiset jaksavat nämä vilkuilla läpi. Voimia!
Vuokraisäntä
Vieressäistuja (bussi)
Ohiajaja
Vastaankulkija