Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö omaa miestä kehua? Miten?

Vierailija
18.10.2017 |

Kun asutaan yhdessä ja näin niin mistä sitä voisi kehua uskottavasti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä enää nättejä asioita sanomaan, kun on kerran saanut sen miehen kiikkiin.

Vierailija
2/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu vehkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko kehumista, mutta voi sanoa nättejä asioita.

Minä sanon, että toinen tuoksuu hyvälle, jos hän tuoksuu. Ja aina välillä tuoksuukin. Sanon, että huomaan sinun lakaisseen pihan, kyllä olikin mukava kävellä ovelle kun ei aronian marjat poksuneet jaloissa.

Silloin tällöin totean, että olen onnellinen kanssasi.

Kiitän, jos hän hakee minut jostain autolla, kun sataa vaikka olisin etukäteen ajatellut käveleväni takaisin.

Vierailija
4/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehessä ole mitään hyvää sitten enää, kun nyt yhdessä asutte ja kaikkee? :D Eihän niiden asioiden tarvitse olla isoja ja ihmeellisiä, tärkeintähän on se, että huomioit miehesi ja sen voi tehdä sanomalla pienistäkin jutuista jotain.

Vierailija
5/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos jätätkin tuon sanahelinän kertomatta ja annat tekojen puhua. Toteatkin vain että kas, sinä tyhjensit roskakorin olipa ihanaa, minä taidankin tyhjentää sinut. Tämä palaute menee takuulla perille, eikä miehelle jää mikään epäselväksi.

Vierailija
6/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kehua myös joskus toisten kuullen, ei rehvastellen vaan toteamalla tosiasiat.

Vierailija
7/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saan kiitoksen ja lämpimän halauksen esimerkiksi, kun laitan hyvää ruokaa.

Vierailija
8/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan sä olet kuin noin tyhmiä kysyt mutta vastaan kuitenkin: Samoista asioista voi kehua kuin ennen yhteenmuuttoakin, jos syytä on. Arjen huomaavaisuus tekee hyvää parisuhteelle.

Vierailija
9/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä, lähimmäistä kannattaa aina kehua ja kiittää.

Naiset joskus valittavat siitä miten miehet eivät osallistu kotitöihin. Aloin itse kovasti ihastella ja kiitellä, kun tätä tapahtui, niin se alkoi tulla aika luontevasti. Mies tosin on kuin kissa, sitä pitää kiitellä lähes jokaisen kerran jälkeen, koira oppii parista herkkupalasta/kiitoksesta.