Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaista seksuaalista häirintää olette kokeneet?

Vierailija
18.10.2017 |

Monesti mielletään seksuaalinen häirintä niin, että aina nainen on häirinnän kohteena. Mutta lähes koskaan ei puhuta siitä, että miehetkin kokevat tätä. Sitä pidetään kai hyväksyttävänä, miksi? Ja kuinka moni mies kokee seksuaalisen häirinnän epämiellyttävänä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90-luvulla yläasteen työharjoittelussa todella naisvaltaisessa toimistossa. Lähes päivittäin sain kuulla kahvipöydässä 40-50 vuotiaiden "tätien" kaksimielisiä vihjailuja ja silmäniskuja. Ei siinä mitään fyysistä ollut mutta tosi inhottava olo jäi. Luulisi että monella heistä olisi ollut minun ikäisiäni lapsia.

No tuon jälkeen olen ymmärtänyt paljon paremmin miltä naisista tuntuvat nämä enemmän tai vähemmän kaksimieliset jutut vanhempien miesten taholta.

Vierailija
62/63 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä aina ollut otettu saamastani huomiosta. Tosin tällaisia kertoja ei ole kuin yhden käden sormilla laskettava määrä elämäni ajalta. Itsetuntoni olisi varmasti parempi, jos useammin saisin tällaista huomiota. 

Toivotaan, että joku karhumainen nahkaliiviin ja -housuihin pukeutunut isokokoinen mies sellaista sinulle tarjoaa. Mielellään vielä tilanteessa, joka joko on sinulle nöyryyttävä tai et pääse siitä helposti pakoon.

Hassua asiaa kaipaat, mutta ehkä kohtalo sellaisen vielä sinulle tarjoaa kun oikein kovasti pyydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kuullut miehen kertomana, että kun oli nuori joutui kaverinsa humalaisen äidin hyväksikäyttämäksi.

Ja tapaus oli selvästi vaikuttanut huonosti tähän mieheen.

Äitini ikäinen perhetuttu änkesi joskus väkisin pienessä sievessä "poikien" vuorolla saunaan alasti keikistelemään.  "Peseytyminen" muistutti enemmänkin strippausesitystä pyllistelyineen ja tissien kourimisineen ja välissä kyseli että eihän nämä tissit hänelläkään pahasti roiku. Kun yläasteikäisillä pojilla nyt alkaa ottaa eteen kun näkee paljaan nilkankin niin tuon shownsa jälkeen vilkuili vehkeitä ja kehui että pojathan alkaa olla ihan miehen mitoissa. Tosi kiusallinen tilanne, liuettiin aika nopsaan "uimaan" ja siihen loppui saunomiset siltä erää.