Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaista seksuaalista häirintää olette kokeneet?

Vierailija
18.10.2017 |

Monesti mielletään seksuaalinen häirintä niin, että aina nainen on häirinnän kohteena. Mutta lähes koskaan ei puhuta siitä, että miehetkin kokevat tätä. Sitä pidetään kai hyväksyttävänä, miksi? Ja kuinka moni mies kokee seksuaalisen häirinnän epämiellyttävänä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitenkään,olen naisille täysin näkymätön ja huomaamaton.

Olen kuitenkin skrode 181cm duunarimies.

Vierailija
22/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä millään tavalla ole ahdisteltu, valitettavasti. M50

Haluaisit siis esim, että 80 v tekarihampainen nainen painostaisi suutelemaan ja panemaan ja että muskelimies Pate painostaisi antamaan pebaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ei ikinä mitenkään,olen naisille täysin näkymätön ja huomaamaton.

Olen kuitenkin skrode 181cm duunarimies.

Tuli muuten mieleen että on mua kerran n:10v sitten pyydetty baarissa tanssimaan,pieni hyvin hintelä minua selvästi vanhempi ujon oloinen nainen joka tuijotti vaan kengänkärkiä,kieltäydyin koska en osaa tanssia enkä ole ikinä tanssinut.

Vierailija
24/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaatte, ahdistelu on sitä että liian ruma ja/tai vanha lähestyy. Jos et ole max 23 v ja hyvännäköinen, olet potentiaalinen ahdistelija sukupuolesta riippumatta.

Oon viestin 5 kirjottaja ja voin ihan sanoo et ne, jotka tulee syliin istumaan on melkein poikkeuksetta todella nuoria naisia. Siinä sitten levittävät haarat auki ja hinkkaavat itteään mun syliin. Samaten noi nuoret naiset tulee ihan lähelle jutteleen ja muka vahingossa hipasevat etumusta. He läpsivät ja puristelevat persettä, tulevat hieromaan ja hipelöimään hartioita ja rintalihaksia. Ahdistelua toi musta on vaikka ovatkin arviolta 18-24. Ne täti-ihmiset tulevat tanssilattialla kiinni

Vierailija
25/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaatte, ahdistelu on sitä että liian ruma ja/tai vanha lähestyy. Jos et ole max 23 v ja hyvännäköinen, olet potentiaalinen ahdistelija sukupuolesta riippumatta.

Oon viestin 5 kirjottaja ja voin ihan sanoo et ne, jotka tulee syliin istumaan on melkein poikkeuksetta todella nuoria naisia. Siinä sitten levittävät haarat auki ja hinkkaavat itteään mun syliin. Samaten noi nuoret naiset tulee ihan lähelle jutteleen ja muka vahingossa hipasevat etumusta. He läpsivät ja puristelevat persettä, tulevat hieromaan ja hipelöimään hartioita ja rintalihaksia. Ahdistelua toi musta on vaikka ovatkin arviolta 18-24. Ne täti-ihmiset tulevat tanssilattialla kiinni

Nuoret naiset kuvittelee aina olevansa taivaan lahja miehille, valitettavasti.

Vierailija
26/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran festareilla joku saattoi koskea tahallaan takapuoltani, mutta en ole varma.

Nuorena työpaikan pomo lähetteli kerran humalassa viestejä, joiden sävy ei ollut ihan asiallinen mutta ei ilmeisellä tavalla asiatonkaan.

Siinäpä se. Ei ole koskettanut oikeastaan mitenkään tämä ongelma.

Vierailija
27/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koin lapsena hyväksikäyttöä. Aikuisena mua on suudeltu ilman lupaa, yritetty suudella, kähmitty, koitettu puristella haaroista (mulla on nopeat refleksit ja olen aina saanut kädet kiinni. Siinä vaiheessa taidan jo tahattomasti puristaa ranteesta sellaisella voimalla, ettei kukaan ole kahdesti koittanut). Tätä on tehneet miehet ja naiset. Kaksimielisistä kommenteista en niin välitä yleensä kun eivät ne mihinkään johda.

Mulle on ihan sama, kuka käy iholle. Vaikka olisi todella kaunis, nuori nainen, niin muhun ei kosketa ilman lupaa. Lapsuus jätti mut sen verran säikyksi ja varautuneeksi, etten juuri mihinkään suhteisiinkaan kykene, enkä haluaisi, että kukaan koskee muhun mitenkään.

Vierailija
28/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä on kommentoitu seksuaalisena objektina, välillä käyty käsiksi ja välillä revitty käsipuolesta mukaan. Lisäksi kaikenlaista vihjailua, hiukan tarpeetonta paljaan vartalon esittelyä jne. 

Vierailija
29/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites noissa työhaastatteluissa? Onko teille vihjailtu, että paikka on auki ainoastaan makuhuoneen kautta?

Mitämitä? Tarjolla siis sekä töitä, että piparia? Nice!

Haatattelijana 145kg/168cm keski-ikäinen Pekka.

Vierailija
30/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että itse joudun tällaisten täti-ihmisten kohteeksi aika helpolla.

Olen mielestäni ihan ok näköinen mies, pukeudun siististi ja asiallisesti. Olen lyhyt. Hymyilen.

Ilmeisesti olen sillä tavalla vaarattoman oloinen "naapurinpoika", että minulle voi tehdä mitä p*skaa hyvänsä ilman, että minua tarvitsee pelätä. Tämän olen kokenut niin töissä kuin baarissakin. Pitäisi varmaan lopettaa hymyily, käyttäytyä epäasiallisesti ja pukeutua haiseviin ryysyihin, että saisi olla kokonaan rauhassa näiltä rouvashenkilöiltä.

Mikä 50+ täti-ihmisiä vaivaa? Kun he lähtevät vaikkapa työporukalla baariin viettämään "tyttöjen iltaa", heistä tulee välittömästi aivan kauheita porsastelijoita. Niin tässä mielessä kuin muutenkin. Nämä samat täti-ihmiset saattavat useinkin löytyä "tyttöjen illan" loppumainingeissa sylkemässä pitkää sylkeä baarin ulkopuolella. Toki tätä tekevät miehetkin, mutta joskus tuntuu, että nämä 50+ tädit saavat varsinkin porukalla jonkun ihme joukkohysterian päälle, jonka varjolla sitten käyttäydytään miten tahansa.

Vierailija
31/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aikaa sitten baarissa joku omasta mielestään maapallon seksikkäin ja miesten kuolaamaa tantta haaremihousuissaan läppäs poskelle kun en lähtenyt sen kanssa tanssimaan.

Vierailija
32/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän kesätyöpaikoissa oli aina joku Rivo-Riitta ja uimahalleissa vanhat homomiehet yrittävät tuttavuutta. On se kiusallista, mutta ei nyt ahdistavaa kuitenkaan. Ahdistun ihan muista asioista.

Vierailija
33/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että itse joudun tällaisten täti-ihmisten kohteeksi aika helpolla.

Olen mielestäni ihan ok näköinen mies, pukeudun siististi ja asiallisesti. Olen lyhyt. Hymyilen.

Ilmeisesti olen sillä tavalla vaarattoman oloinen "naapurinpoika", että minulle voi tehdä mitä p*skaa hyvänsä ilman, että minua tarvitsee pelätä. Tämän olen kokenut niin töissä kuin baarissakin. Pitäisi varmaan lopettaa hymyily, käyttäytyä epäasiallisesti ja pukeutua haiseviin ryysyihin, että saisi olla kokonaan rauhassa näiltä rouvashenkilöiltä.

Mikä 50+ täti-ihmisiä vaivaa? Kun he lähtevät vaikkapa työporukalla baariin viettämään "tyttöjen iltaa", heistä tulee välittömästi aivan kauheita porsastelijoita. Niin tässä mielessä kuin muutenkin. Nämä samat täti-ihmiset saattavat useinkin löytyä "tyttöjen illan" loppumainingeissa sylkemässä pitkää sylkeä baarin ulkopuolella. Toki tätä tekevät miehetkin, mutta joskus tuntuu, että nämä 50+ tädit saavat varsinkin porukalla jonkun ihme joukkohysterian päälle, jonka varjolla sitten käyttäydytään miten tahansa.

Mulla on samoja kokemuksia. Olen lyhyt, nuoren näköinen, mäkin hymyilen ja vaikutan vähän semmoiselta vaarattomalta kynnysmatolta ilmeisesti. Olen oppinut pelkäämään humalaisia täti-ihmisiä.

Vierailija
34/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu tuntuu erityisen ahdistavalta kun on kyseessä jokin valta-asetelma. Yksi näistä on mies-naisasetelma, josta usein puhutaan, mutta voi olla myös muita: lihava nainen vs. hintelä mies (pieni mies kokee ison naisen uhkaavana), suosittu tyttö koulussa vs. nörttipoika, vanha nainen vs nuori mies, esimies vs alainen.

Vierailija
35/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa joskus nuoret tai edes siedettävän näköiset vanhemmat naiset lähentelemään.

Vierailija
36/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin yläpeukkua, vaikka olenkin 50+ täti-ihminen. Porsastelu on tasan yhtä vastenmielisen näköistä oli kyseessä kumpi sukupuoli tahansa. Ja miesten ahdistelu on yhtä väärin kuin naistenkin.

Vierailija
37/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

beetami kirjoitti:

Kauan aikaa sitten baarissa joku omasta mielestään maapallon seksikkäin ja miesten kuolaamaa tantta haaremihousuissaan läppäs poskelle kun en lähtenyt sen kanssa tanssimaan.

Erikoisin tapaus on opiskeluajoilta. Olin tupaten täydessä dösässä ja eräs nuori nainen ( arviolta 30v.) hinkkasi alapäätään olkapäätäni vasten. Aluksi ajattelin että kuvittelen, mutta hän teki täysin selkeäksi aikeensa ja hieromalla hieroi itseään.

Itselleni oli kiusallinen ja hämmentävä, mutta ei se aiheuttanut mitään traumoja. Paljon kiusallisempi oli mutsin rääväsuinen sisko joka riisui katseellaan ja saattoi kommentoida ihan mitä tahansa.

Vierailija
38/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miehet kokeneet jonkin seksuaalisen häirinnän niin, että se olisi jättänyt teihin jotain pelkotiloja? Unettomuutta, ahdistusta tai sellasta oloa, että syy tapahtuneeseen olisi teissä. Ette uskalla kulkea enää jotain kautta tai käydä jossain paikassa tms. Tai kertoa asiasta kenellekään.

Vierailija
39/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen kokenut seksuaalista häirintää (sanallista sekä ihan käsiksi käymistä) naisten taholta muutamia kertoja. Lähinnä baareissa, risteilyllä tms. paikoissa, jossa ollaan enemmän tai vähemmän juovuksissa. Koin sen kyllä epämiellyttäväksi, mutta en koskaan uhkaavaksi johtuen ihan siitä, että nämä naiset olivat minua fyysisesti pienempiä ja heikompia. Voin kuvitella, että päinvastaisessa tapauksessa tilanne on varmasti uhkaava.

Tietenkään kaikki naisten taholta kokemani ehdottelu tai lähentely ei ole ollut epämiellyttävää, vaan se riippuu sekä siitä kuka sitä tekee että siitä miten sen tekee.

M40

Vierailija
40/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miehet kokeneet jonkin seksuaalisen häirinnän niin, että se olisi jättänyt teihin jotain pelkotiloja? Unettomuutta, ahdistusta tai sellasta oloa, että syy tapahtuneeseen olisi teissä. Ette uskalla kulkea enää jotain kautta tai käydä jossain paikassa tms. Tai kertoa asiasta kenellekään.

En onneksi. En silti epäile etteikö joku muu olisi.