Olin jäädä sähköauton alle!!! Niin hiljasia ettei kuule. Kiellettävä moiset.
Ylitin tietä ja takaa tuli auto joka juuri ja juuri ehti väistää minut.
Takaapäin tunnistin sähköautoksi.
uotin siihen ettei sieltä autoa tule kun oli hiljaista, ja ennen kuin joku tulee sanoon niin
minulla niskä jäykistynyt eikä pää käänny,
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
minulla niskä jäykistynyt eikä pää käänny,
Sitten kannattaa ylittää tiet vain suojatien kohdalta, jolloin väistämisvelvollisuus on ajoradan liikenteellä.
Oma autoni (bensamoottori) on myös niin hiljainen että jalankulkijat ja pyöräilijät usein säikähtävät kun tässä asuinalueella tulen takaa rinnalle.
No ihan oma vika jos luottaa vain kuuloaistiinsa eikä katso ympärilleen teitä ylittäessään. Johan se opetetaan ihan pienille lapsille että aina pitää katsoa molempiin suuntiin ennen tien ylittämistä.
Jäätte varmaan polkupyörienkin alle joka päivä, jos kerta pelkkien korvien varassa seilaatte.
Olin muinoin jäädä postin elcatin alle samanlaisessa tilanteessa.
Eikös hiljaisuuden lisäksi muutenkin tule mieleen että nämä sähköauto 'miehet' ovat pikkuriikkisen hintahtavia?
EU:n asetuksella sähköautoihin laitettavaksi iso diesel moottori ääntä tuottamaan, sitten paranee turvallisuus.
kepake kirjoitti:
EU:n asetuksella sähköautoihin laitettavaksi iso diesel moottori ääntä tuottamaan, sitten paranee turvallisuus.
Johan niissä on jo kaiuttimia. Miksi pitäisi tyhmäksi ruveta?
Polkupyöräkin on hiljainen....ehkä olisi vaan syytä tsekata tuleeko sieltä jotain minkä alle voi jäädä. Kuului ääntä tai ei.
Niin totta kirjoitti:
Eikös hiljaisuuden lisäksi muutenkin tule mieleen että nämä sähköauto 'miehet' ovat pikkuriikkisen hintahtavia?
Sähköautot ovat hintavia
Tämä on todellinen ongelma.
Sekaliikenteessä jo matalilla kierroksilla käyvä polttomoottori peittää täysin nopeasti liikkuvan sähköauton äänen. Melkein olisi parempi liikkua tulpat korvissa, ei ainakaan tulisi virhearviota ristiriitaisiten äänisignaalien takia.
Laitat sellasen vilkkuvalohatun päähäs ja näytän aina suuntamerkkiä kun olet hortoilemassa liikenteessä.
Mutta eikös nuo hiljaisilla autoilla ajavat miehet ole muutenkin yleensä inasen 'seksuaalivähemmistöporukkaa'?
Kristiina Peltohärmä kirjoitti:
Mutta eikös nuo hiljaisilla autoilla ajavat miehet ole muutenkin yleensä inasen 'seksuaalivähemmistöporukkaa'?
Sitähän ne on. Tai ainakin niillä on pieni se, pikkuriikkinen lilliputti.
l
Ei kun Nokia tune.
"Aito Mäkitorppa!"
(Tulipa taas vanha olo.)