Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä merkkituoteeta teinisi ruinaa nyt? Koko ajan

Vierailija
17.10.2017 |

pitäisi ostaa jotakin. Nyt alkoi 13v. TIMBERLANDien kinuaminen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa näyttää että teineillä on kaikilla samanlsiset vaatteet.

Vierailija
2/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Joskus tuntuu ihan utopistiselta, että meidän lapset eivät ole koskaan olleet minkään merkin perään. Ihan kuin eläisivät eri aikakaudella. Riittää, kunhan on siistit vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ruinaa mitään merkkituotteita. Ja ovat tyttöjä, 15v ja 17v. Ostavat mikä sattuu miellyttämään silmää. Nuorempi on tarkka laadusta.

Vierailija
4/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme teini-ikäistä poikaa eikä ne ole merkkien perään. Henkkamaukat käy kunhan on ehjää ja siistiä. Mut me asutaankin landella eli Tampereella, Helsingissä kenties on merkkivaatesnobbailua nuorten keskuudessa .

Vierailija
5/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa merkkivaatesnobbailu on pahinta. Sieltä nämä Canada Goose -trendit ja muut on lähteneet.

Vierailija
6/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruinaa, koska tietää, että mulla on pieni palkka. Säästää ja ostaa omillaan. Poika on kuitenkin kiinnostunut trendeistä, ja seuraa tarkkaan julkkiksia joiden tietää olevan tyyli-ikoneita. Ostaa niin merkkituotteita kuin kirppikseltäkin. Jos trendikäs vaate on saatavana esim. HMlta niin ostaa sieltä. Esim. Eilen metsästi pörröhupparia ja myös villakangastakkia. Myös farkkuhaalareita katseli, sekä ruudullisia housuja.

Fucking awesome oli viimeisin merkki minkä osti.

Vierailija
7/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruinaa vaatteita koskaan, kaksi teinipoikaa Hki.

Vierailija
8/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinini ei  koskaan kinunut merkkivaatteita. "Kaikilla muillakin" ei koskaan ole meillä ollut validi syy ostaa mitään.

Vierailija
9/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka alas äänestitte sitä, että Espoossa on pahinta, ette todellakaan tiedä mistään mitään. Kun luokalla on miljonäärien lapsia ja keskiluokkaisia, niin niillä keskiluokkaisilla on kauhea tarve ostaa kaikkea kallista. Ja jos miljoonäärin lapset on kuspäitä, kuten ne usein on, ne vasta leveileekin tavaroilla.

Vierailija
10/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14 v ja 15 v tytöt eivät halua mitään merkkituotteita. Mutta luulen että ainakin osittain johtuu siitä että me vanhemmat olemme hyvin merkittömiä, emme koskaan vouhota mistään merkeistä tai vaatteista ylipäätään. Koen olevani onnekas.

Vierailija
11/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nuori neiti 16 v. Pitää olla Michel Korsin laukku, tietynlaiset hupparit ja lenkkarit. Meikit MACiä, urban decaytä ja Too Faced... ymmärrän oon itse samanlainen.

Vierailija
12/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei haluta mitään. Ovat niin vaatimattomia ja fiksuja teinejä 😅.

Vierailija
13/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kalliin materian takana on raskas, kurja lapsityövoima.

Vierailija
14/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v poika kinuaa Nike- ja Adidas-merkkisiä urheiluvaatteita. Harrastaa futista ja onhan nuo merkkivaatteet kestävämpiä jne., mutta joskus ärsyttää suunnattomasti tuo pojan ruinaus.

Vierailija
15/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teinini ruinaa vain kirjoja. Tuemme mieheni kanssa tätä harrastusta. Meitäkään ei saisi päästää luottokortin kanssa kirjakauppaan 😂

Vierailija
16/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta Applen puhelinta vaikka entinenkin on vain pari vuotta vanha. Joo en todellakaan laita tonnia puhelimeen ;)

Merkkivaatteita toivoo välillä ja silloin saa yleensä valita, ostetaanko yksi kalliimpi vaate vai useampi edullinen. Laadussa en huomaa sen suurempaa eroa, se huppari nyppyyntyy ja t- paita kulahtaa yhtälailla lukee niskassa sitten Gant tai H&M.

Vierailija
17/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aina niin tätä....kysytään jotain johon ei ole vastausta mutta silti pakko sanoa jotain. Tyyliin mikä teidän koiranne nimi on? "Meillä ei ole koiraa"

Vierailija
18/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin lukemaan no logo kirjan. Nyt on ylpeä, että ei ole vietävissä. Oma maku on hienointa mitä voi lapselta odottaa.

Vierailija
19/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1 ymmärsi kysymyksen?

Vierailija
20/32 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka kinuaa omaa kirjastokorttia. Saa sen joululahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän