Riitelin mieheni kanssa eilen illalla ja olin lähdössä
ulos miettimään asioita, niin mieheni sanoi että pistää oven takalukkoon niin että en enää pääse takaisin sisälle, jos lähden. Kysyin että miksi, niin hän vastasi että ainakin hän nukkuu paremmin silloin!?! No en sitten lähtenyt ulos, mutta olen kyllä täysin raivona, enkä tiedä mitä tehdä. Kello oli jotain 23-24 silloin kun olin lähdössä ja ärsytti koska mies vaan mökötti tuppisuuna. Sanoin hänelle että lähden sitten ulos vaikka juttelemaan jonkun kanssa, kun häntä ei kiinnostanut vastata mun kysymyksiin.
Kommentit (7)
Meillä mies lähti menemään tänään ja haistattelin perään.
Jos miehes oli vaan hiljaa niin kuulostaa siltä että sinä olit se joka riiteli. Kannattaisiko kokeilla ilman huutamista ensikerralla, voi olla että keskustelu menee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuossa suhteessa olla isompiakin ongelmia. Miksi olette yhdessä ylipäätään? Kumpikin vaikutatte lapsellisilta.
Myönnän, olen lapsellinen. Miten pystyisin kehittämään itseäni vähän "kypsemmäksi"?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehes oli vaan hiljaa niin kuulostaa siltä että sinä olit se joka riiteli. Kannattaisiko kokeilla ilman huutamista ensikerralla, voi olla että keskustelu menee paremmin.
No en huutanut, mutta kun hän vastasi jotakin, niin käänsi keskustelun ihan johonkin muuhun, alkoi yhtäkkiä puhumaan siitä että hän haluaa 5 lasta, mitä minulle on paljon. Riita alkoi siitä kun hän sanoi mulle, että hiero mun olkapäitä ja sanoin hänelle että väsyttää, en jaksa, niin hän käänsi vaan selän, jolloin kysyin miksi hän nyt noin, niin ei puhunu enää mitään, kunnes sitten alkoi puhumaan ihan muista asioista. No ehkä tämä 5 lasta-toive on sitten se isompi ongelma, mutta 5 lasta on mulle todella paljon, huomioiden myös sen että ei todellakaan olla mitään varakkaita, köyhiä, vielä opiskelijoita.
Kuulostaa nailta miehilta, jotka lapsia kylla halusivat, mutta eivat sitten hoida niita eivatka tee muutakaan kotona.
Taitaa tuossa suhteessa olla isompiakin ongelmia. Miksi olette yhdessä ylipäätään? Kumpikin vaikutatte lapsellisilta.