Miksei naiset löydä miestä.?
Niin?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mä siksi että ulkonäkö ei riitä. Rumatkaan miehet ei huoli rumaa naista.
Itselleen valehtelu on hölmöä. Kyllä sinä olet ihan nätti niille vähemmän komeille miehille.
Itse en pidä ihmisistä ja treffailusta, joten olen pääosin kotona. Olen myös ylipainoinen.
Mene tubeen. Kuuntele bodin raivoamista hetki. Ehkä siinä on vastaus. Osa miehistä on samanlaisia ja ääni kohoaa. On myös hyviä hetkiä varmaan heillä videoilla ja omat fanit, naisiakin. Anteeksi ja kiitos. Ei ole tarkoitus arvostella, mutta yritin etsiä esimerkkiä, ehkä huonolla tuloksella. Onhan miehissä muitakin juttuja, mitä kenessäkin.
Niin onko ne jossain vaiheessa olleet hukassa? Koko ajanhan niitä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleen valehtelu on hölmöä. Kyllä sinä olet ihan nätti niille vähemmän komeille miehille.
En ole. En ole ikinä mitään komeita miehiä edes yrittänyt, vaan ne (erittäinkin) vähemmän komeat miehet ovat kertoneet että olen ihan kiva mutten ulkonäöllisesti heidän tyyppiään. Jo silloin kun olin alle 30 ja treenasin (tosin ei se treeni toki auttanut lyhyisiin töppöjalkoihini, pitkään selkääni, tasapaksuun yläkroppaan) . Mulla on vaan todella onneton naama. Varmaan toki jos kroppa olisi kuin Sofia Vergaralla (siro, pitkät sääret, kapea vyötärö, isot rinnat) niin epäviehättävä naamakin menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. En ole ikinä mitään komeita miehiä edes yrittänyt, vaan ne (erittäinkin) vähemmän komeat miehet ovat kertoneet että olen ihan kiva mutten ulkonäöllisesti heidän tyyppiään. Jo silloin kun olin alle 30 ja treenasin (tosin ei se treeni toki auttanut lyhyisiin töppöjalkoihini, pitkään selkääni, tasapaksuun yläkroppaan) . Mulla on vaan todella onneton naama. Varmaan toki jos kroppa olisi kuin Sofia Vergaralla (siro, pitkät sääret, kapea vyötärö, isot rinnat) niin epäviehättävä naamakin menisi.
Jos vaan menisit niille rumille miehille juttelee niin saisit miehen. Ei miehet ole nirsoja vaikka naiset niin luulee.
Ei naisille kelpaa tavis miehet. Pitää olla komea pitkä korkeushyppääjä.
Ap on idiootti. Kuvittelee, että nykypäivänä naisten ainoa tavoite on löytää mies? Miksi? Emme elä 1800- luvulla. Nykyään naiset tienaavat omat rahansa, miestä ei tarvita mihinkään. Seksi on yliarvostettua jyystöä. Sinkkuna eläminen on parasta, ilman mitään draamaa. Ei tarvitse olla jonkun ukon makuualustana.
Suomi liittyy venäjään viimeistään 2045 koska syntyvyys on niin alhainen ettei täällä ole ketään ihmisiä puolustamassa maata.
Naiset ja miehet ovat nyt aika kaukana toisistaan arvomaailmojen suhteen. Myös se, että korkeakoulutettu nainen usein tahtoisi korkeakoulutetun miehen, tekee varsinkin joissain ikäluokissa pariutumisen vaikeaksi koska useampi nainen on korkeakouluttautunut
No ei niitä mun kaltaisia miehiä tule joka päivä vastaan, siis raitis (mutta ei uskonnollinen!), lapseton, korkeakoulutettu, keskipituinen, normaalipainoinen, liikunnallinen & aktiivinen. Ilmiantakaa itsenne tällaiset miehet. Mistä teitä löytää?
Hep,
tässä olen istumassa kotona.
Työpäivä menee kotona. Lounaalla käyn jossain kaupungilla. Iltapäivästä lähden juoksemaan.