Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä ilme tuli exän nyxälle

Vierailija
17.10.2017 |

Näin exän pitkästä aikaa ja mukana oli uusi tyttökaveri. Juteltiin kuulumisia. Sanoin sitten tälle tyttöystävälle että tuo mies ei kuulemma halua ikinä lapsia. Voi olla mielenkiintoiset keskustelut tulossa. Itse olen aviossa ja lapsi syntyy marraskuussa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei halunnut koskaan naimisiin tai lapsia, mutta on kyllä nykyään sekä naimisissa että isä. Mä aavistin sen jo silloin, että se ei naimisiin, ei lapsia - puhe koski meitä pariskuntana (se sattui ja loukkasi!), mutta olin pari vuotta erostamme tosi helpottunut, ettei hän suostunut! Tapasin nimittäin elämäni rakkauden, jonka kanssa sovin paljon paremmin yhteen :)

Vierailija
22/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tämä naisten jumalaton katkeruus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo exän nyxä ihmetteli, että kuinka typerä miehen ex on, kun tulee laukomaan tuollaisia. 

Vierailija
24/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi exä olisi katkera? Hänhän on onnellisesti raskaana.

Kommentoijat pitävät automaattisesti ex-miestä kivana ja ex-naista peräti sekopäänä tietämättä yhtikäs mitään näiden kahden historiasta.

Eläköön naisten keskinen solidaarisuus!

Koska tietysti mies on se sika ja ex-nainen sian uhri. Kummasti tällainen käsitys elää ainakin reaalimaailmassa.

Vierailija
25/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua lapsia? Wuhuuuu, jackpot!

Toi olisi ollut mun aito kommentti. Harmi kyllä tuommoiset helmet ovat harvassa.

Vierailija
26/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmehtiminen johtui varmasti vain siitä, että menit itsetietoisena avautumaan asioista, jotka eivät kuulu sinulle millään tavalla. Et voi tietää, mitä eksäsi on keskustellut tai sopinut uuden puolisonsa kanssa lapsiin liittyen. Annoit itsestäsi moukkamaisen, nolon ja katkeran takiaisen kuvan. Jos olisin uuden puolison asemassa, reagoisin varmasti myös voimakkaasti, mutta syy olisi se, että tuollainen käytös puolison eksältä säikäyttää ja saa miettimään, onko uuteen suhteeseen puuttumista ja muuta sekoilua luvassa lisää.

Vierailija
27/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi exä olisi katkera? Hänhän on onnellisesti raskaana.

Kommentoijat pitävät automaattisesti ex-miestä kivana ja ex-naista peräti sekopäänä tietämättä yhtikäs mitään näiden kahden historiasta.

Eläköön naisten keskinen solidaarisuus!

Tietämättä mitään mutta luettua tuo aloitus xD nuf said

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä