Jännä ilme tuli exän nyxälle
Näin exän pitkästä aikaa ja mukana oli uusi tyttökaveri. Juteltiin kuulumisia. Sanoin sitten tälle tyttöystävälle että tuo mies ei kuulemma halua ikinä lapsia. Voi olla mielenkiintoiset keskustelut tulossa. Itse olen aviossa ja lapsi syntyy marraskuussa
Kommentit (27)
Hieno suolausyritys, taidat olla päässyt hyvin yli exästäsi? Kumpi muuten lopetti suhteen?
Niin, sinun kanssa. Voi olla että toisen naisen kanssa mieli muuttuu.
Kyllä minunkin kasvoilleni olisi ehkä levinnyt jännä ilme kun olisin miettinyt hiljaa mielessäni, että ok, miehen kertomat jutut hullusta exästään siis tosiaan pitävät paikkaansa
Mitäs pahaa tuossa kertomisessa on? Voi nyxä nostaa halutessaan kissan pöydälle. Mikäs sen hauskempaa jos exää kuumottaa.
Varmaan mietti, että miehen exälle tulee jännä ilme kun selviää, että hän onkin raskaana.
Tämä tarina ei käy järkeen. Jos puhuisit tuolla lailla eksän nykyiselle, tarkoittaisi se sitä, että sinun ja eksäsi välit ovat huonot. Miksi siis vaihtelisit kuulumisia eksäsi kanssa? -5/5
Oot kyl tosi fixu. Toivottavasti mun lapsi ei joudu samalle luokalle sun lappsex kanssa.
Toivottavasti saat vammaisen lapsen. Ha!
Eikö olisi kannattanut ensin päästä eksästä yli ja sitten vasta hankkia uusi mies ja lapsi? Sori mutta ei lupaa hyvää.
Jännä ilme johtui varmaan pidätetystä naurusta. Osaan kuvitella sut heittämässä muka rennosti tätä "faktaa" , kun todellisuudessa susta oikein paistoi ihan muuta... Teit itsesi naurettavaksi, etkö tajua?
Ilmeisesti ei halunnut sinun kanssa.
Mun mielestä itseasiassa nyxien pitäisi ehdottomasti keskustella jos mahdollista niiden exien kanssa. Toinen mikä uudessa parisuhteessa olisi hyvä tehdä, niin tarkistaa uuden kumppanin rikosrekisteri. Kun siis kyseessä on suhde jo vähä varttuneemmassa iässä, että on sitä elettyä elämää takana.
Ystäväni seurusteli vähän vanhemman miehen kanssa pari vuotta ja he päättivät yhdessä tehdä lapsen. Noh, mies häipyi yhtäkkiä ystäväni ollessa raskaana. Katkoi välit ja ei halunnut olla lapsen elämässä. Jälkeenpäin ilmeni, että mies oli ollut pari kertaa aikaisemmin naimisissa (tämä toki oli tiedossa), mutta kävi myös ilmi, että miehellä oli voimassaoleva lähestymiskielto ensimmäiseen vaimoonsa ja tuosta erosta oli aikaa jo vuosikymmen - ylikin.
Tarkista taustat, äläkä usko sinisilmäisesti mitä se ihana mies sinulle kertoo. Varsinkin, jos on eroja ja lapsia, niin selvitä taustat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mietti, että miehen exälle tulee jännä ilme kun selviää, että hän onkin raskaana.
Mielenkiin toinen tilanne olisi, jos mies ei halua lapsia ja tyttökaveri olis raskaana. (Kenties salaa?)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa tuossa kertomisessa on? Voi nyxä nostaa halutessaan kissan pöydälle. Mikäs sen hauskempaa jos exää kuumottaa.
Et taida ihan oikeasti tajuta? Eihän siinä mitään pahaa exäsi kannalta ollut, tai hänen nykyisensä. Heille on todennäköisesti aika se ja sama, mitä omia, katkeruuden sävyttämiä totuuksiasi lauot kadulla vastaan tullessa. Asian "pahuus" kohdistuu vain sinuun itseesi. Siihen millainen ihminen olet, millaisena ihmisenä muut sinua pitävät.
Lapsellista. Eri ihmisten kanssa on kuule ihan erilaista. Kun löytää sen oikean, saa lapsikin usein tulla. En minäkään viitsi kertoa mieheni jo ennestään sekopäiselle exälle, että mieheni petti häntä koko heidän yhdessäolonsa ajan.
Miksi exä olisi katkera? Hänhän on onnellisesti raskaana.
Kommentoijat pitävät automaattisesti ex-miestä kivana ja ex-naista peräti sekopäänä tietämättä yhtikäs mitään näiden kahden historiasta.
Eläköön naisten keskinen solidaarisuus!
Mulle kävi vähän noin 20 vuotta sitten. Mieheni exä tuli varoittamaan minua, kuinka mieheni ei halua sitoutua, vaan olla vapaana ja niin eespäin. Mieheni kosi minua muutaman kuukauden seurusteltuamme ja hän varsinkin niitä lapsia halusi. Monesti hän on todennut, että ne ajatukset ikuisena poikamiehenä olosta hävisivät heti, kun hän tapasi sen oikean, eli minut. Onnellisia vuosia ja kolme ihanaa lasta.
Ihmiset ovat erilaisia eri suhteissa, ap. Ihan turhaan sanoit tuon minkä sanoit, koska mitä exäsi halusi -tai ei halunnut - kanssasi, koski vain teidän suhdettanne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi exä olisi katkera? Hänhän on onnellisesti raskaana.
Kommentoijat pitävät automaattisesti ex-miestä kivana ja ex-naista peräti sekopäänä tietämättä yhtikäs mitään näiden kahden historiasta.
Eläköön naisten keskinen solidaarisuus!
Sekopäisenä pidin vain hänen huomautustaan, mxös erittäin nolona, koska mies on saattanut hyvinkin kertoa, ettei halunnut exänsä kanssa lasta, mutta tämän uuden kumppaninsa kanssa kyllä. Näinhän on useissa suhteissa, koska jokaisella suhteella on oma dynamiikkansa. Usein vasta suhteen päätyttyä ja uuden alkaessa sitä tajuaa tämän.
Tiedätkö, että miesten lapsihalut on usein siitä naisestakin kiinni. Useampi mies on sanonut suoraan, ettei halua lapsia nykyisen kanssa, koska ei pohjimmiltaan ole sitoutunut ja haluaa jättää oven auki muille vaihtoehdoille. Ei se tarkoita, että oltaisiin eroamassa, mutta moni "ei lapsia ikinä" -mies kääntää kelkkansa, kun oikein kolahtaa uusi nainen kohdalla. Toki se liittyy siihen alkuhuumaankin, jolloin on halukkaampi sitoutumaan kuin siinä väljähtäneessä, pitkässä suhteessa, jossa salaa haikailee muutosta elämäänsä.
Omasta elämästä ihan esimerkki siitäkin, kun nykyinen mieheni halusi yhteisiä lapsia. Se oli kuulemma ollut miehen eksälle shokki, koska mies oli sanonut, ettei koskaan halua enää lapsia. heillä oli kaksi yhteistä ja välissä oli muutaman vuoden ollut nainen, jonka kanssa ei siis halunnut lapsia. Ero oli sen verran tuore ja tuolla naisellakin oli lapsia ennestään, niin ei siinä kai painettakaan siihen ollut. Meidän tavattua taas halusi sitoutua ja oli kertomansa mukaan jo ensimmäisen kahden viikon jälkeen tajunnut, etten lapsirakkaana ja lapsettomana naisena pysy siinä, jos hän ei pidä vaihtoehtoa auki. Toi sen itse esille kysyen varovaisesti kolmen kuukauden tapailun jälkeen, että "riittääkö sulle kaksi lasta, kun mulla on ennestään kaksi.." :) Sanoin, että kaksi on mulle hyvä luku, jos vaan on tullakseen. Asia oli siinä sovittu, lapset tuli vähän myöhemmin sitten ja sen jälkeen mies veti välittömästi piuhat kiinni.
0/5