Hotti, hotimpi, Elmeri Rantalainen !!!
Kylläpä hän oli kivan oloinen ja komea Gladiaattoreissa, katsoiko kukaan? Tosi lihaksikas ja ketterä, enkä ollut aiemmin kuullutkaan koko tyypistä! Katson tästä lähtien Gladiaattorit näiden atleettien takia!
Kommentit (25)
Mä olenkin tavannut Elmerin kun hän oli teini.
Eikä ollut suhde E: hen vaan sen isään. Juuristaan hedelmät tunnetaan!
Se vaalea palomies oli vielä komeampi, sen lisäksi voitti Elmerin lajissa kuin lajissa. Toki onhan Elmerikin komea.
Vierailija kirjoitti:
Moi Elmeri
Älä nyt viitsi. Olla kateellinen ja vainoharhainen. En ole Elmeri, ei kai se nyt täällä pyörisi, kai sillä on parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Se vaalea palomies oli vielä komeampi, sen lisäksi voitti Elmerin lajissa kuin lajissa. Toki onhan Elmerikin komea.
Oli palomieskin komea, mutta minuun teki vaikutuksen Elmerin nopeus. Ja lihakset tietenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Elmeri
Älä nyt viitsi. Olla kateellinen ja vainoharhainen. En ole Elmeri, ei kai se nyt täällä pyörisi, kai sillä on parempaakin tekemistä.
Kateuskortti vedetty.:D Täällä pyörii runsaasti julkkiksia, joten...
No onhan se kuuma. Nuori, mutta kuuma. Miksi olivat muuten laittaneet kaksi noin kovaa samaan jaksoon? Olisi ollut mukavampi katsella myöhemmin kovia taisteluita, nämä miehet olivat nyt vähän liian tasaisia kuitenkin. Elmeri olisi päässyt jotain muuta vastaan jatkoon leikiten..
Ei kelpais, ei missään nimessä. Liian lihaksikas jo minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli palomieskin komea, mutta minuun teki vaikutuksen Elmerin nopeus. Ja lihakset tietenkin...
Palomies oli Elmeriä nopeampi ja ketterämpi. Jäin ihmettelemään kyseisen miehen taitoja.
Liian lihaksikas, eikä muutenkaan erityisen komea.
Onhan Elmeri taitava, mutta valitettavasti hän sai vastaansa huippu kovan kilpailijan (ehkä jopa koko kilpailun tulevan voittajan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Elmeri
Jännä juttu, olen tänne linkannut hotteja miehiä ennenkin, ulkomaalaisia. Heti kun linkkasin palstan naisten (ja miestenkin) iloksi suomalaisen miehen, alkoi tällainen epäily. Voi että. Miehet ei kestä kun jotain kehutaan. Olen linkannut mm. Ibrahim Celikkolin joka on minusta ihana.
Se vaalea kilpailija oli harvinaisen kova. Hänen pitäisi olla gladiaattorina.
Vierailija kirjoitti:
Liian lihaksikas, eikä muutenkaan erityisen komea.
Vaikutti symppikseltä vaikkei naama erityisen komea. Aika lyhyt myös mutta ehkä juuri siksi niin ketterä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Elmeri
Jännä juttu, olen tänne linkannut hotteja miehiä ennenkin, ulkomaalaisia. Heti kun linkkasin palstan naisten (ja miestenkin) iloksi suomalaisen miehen, alkoi tällainen epäily. Voi että. Miehet ei kestä kun jotain kehutaan. Olen linkannut mm. Ibrahim Celikkolin joka on minusta ihana.
Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi? Miksi heti pitää vetää esille kateuskortti ja syytellä mieheksi? Niinkuin sanoin, niin minusta se palomies oli paljon komeampi ja kovempi kilpailija. Pidän muutenkin enemmän sellaisista Alexander Skarsgårdin näköisistä miehistä.
Hirveä leija se oli ainakin siinä jakson alussa. Ei ollut vaikea arvata, että se oli pohjalaistaustaiselle palomiehelle ja gladiaattoreille kuin bensaa liekkeihin.
Koskahan Sohvisten aggre-isä kilpailee? Ensi jaksossa?
Moi Elmeri