Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä kesti rakastua?

Vierailija
16.10.2017 |

Parin tapaamisen jälkeen aloimme yrittää ja mikä pettymys kun ihan kaveripohjalla edelleen mennään.
Tiedän kyllä että harvoin tärppää ekalla kerralla, mutta kertoilkaa, miten kauan meni?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta. Ekan kerran, kun tavattiin, päädyttiin sänkyyn (no joo, iskin miehen ajatuksena seksi ja yhden yön juttu, kun törmäsin häneen baarissa ja oli mielestäni komea) ja alettiin tapailla ja seurustella. Minulla kestää todella pitkään, että voin rakastua ihmiseen. Vähän sama juttu oli ensimmäisen mieheni kanssa.

Sitten aiemmin on ollut näitä, että kaveruus on muuttunut rakkaudeksi ja silloin voidaan puhua jopa viidestä vuodesta, mitä ollaan tunnettu, ennen kuin olen rakastunut aiemmin ihan vain hyväksi ystäväksi mieltämääni mieheen.

Mutta siis joo, pitää tuntea toinen hyvin.. Ja uusiin tyyppeihin en viitsi seurustelumielessä edes tutustua, jossen ensin varmistu siitä, että seksi toimii. Tai siis en viitsisi, jos olisin sinkku, mutta nythän olen kohta elänyt neljä vuotta avoliitossa tuon "yhden yön baaripanon" kanssa, kun olikin muutenkin sellainen ihminen, että sovittiin yhteen seurustelumielessäkin. :)

Vierailija
2/2 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin rakastua jo ensimmäisenä yönä. Olin tuntenut hänet jo muutaman kuukauden ja hän yritti kovasti lämmitellä mutta keksin aina ihmeellisiä tekosyitä miksen voi tavata ja harasin vastaan minkä pystyin.

No sitten tavattiin ja vietettiin ensin päivä ja ilta ja lopulta yö yhdessä. Yön hiljaisuudessa ihmettelin ja tunnustelin hänen kehoaan ja se tuntui ihmeellisen luonnolliselta, jota ei ikinä ole ollut kenenkään kanssa. Lepäsin yön pää hänen rinnallaan ja kuuntelin sydämen sykettä silmät kiinni ja musta tuntui että taidan kuulua siihen.

Joskus käy näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme