Olen työtön ja hyvin menee.
Kommentit (16)
Kohta kunta pakottaa työttömät metsätöihin 9e/pv kulukorvauksella.
Tykkään metsästä, voin ottaa 9 euroa lisää päivässä ja säästää.
Sellaiselle jolle kelpaa Hurstin kassi ja tollanen summa elämiseen, pärjää varmasti. Minä haluan merkittävästi enemmän, tuollainen ei ole mulle elämää
Ei tässä maassa kannatakaan töitä tehdä. Hyvä että monet hiffaavat sen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kunta pakottaa työttömät metsätöihin 9e/pv kulukorvauksella.
Hienoa. Olen odotellut näitä pakkotöitä mutta ei vaan ole mitään ilmaantunut. Metsätyöt on parhaita. Kun ei oo enää omaa mettääkään. Joo, on myös säästöjä jonkun verran ja huomenna on taas tilipäivä.
Se on hienoa, että olet noin vähään tyytyväinen. M39
Vierailija kirjoitti:
Asunto ilmainen (kela) ja 600 kuussa shoppailurahaa. Ruokakassi Hurstilta ilmaiseksi. Kotona makoilu on helppoa.
Kuka töitä tekisi?
Sosiaalitoimen järjestämä uusi kerrostalokaksio ydinkeskustan parhaalta paikalta. Kahvilat, ratikka, metro ja marketit muutaman minuutin päässä.
Ansipäivärahalla 1100€ puhtaana, vielä vuoden ja senjälkeen TT-markkinatuelle. Elämä on helppoa kun sen osaa.
No, eihän Suomessa ole töitä niin paljoa, jotta kansa voisi liikaa työllistyä. Tekemätön työ on jäänyt jo jostain vuodesta 1990 asti tekemättä. Poliitikot puhuvat, poliitikot puhuvat, mutta mitään puhuttua ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli
Mistäs sä sen noin tarkkaan osaat sanoa? Alapas nyt puhua sitä totta.
Sama homma. Mulla on välillä tuhansia euroja säästössä ja ostan mitä tarvitsen. Olen käynyt plastiikkakirurgillakin ja tulen käymään jatkossakin. Pimeänä tosin tulee tehtyä duunia, jota ei edes duuniksi voi kutsua. Suosittelen kaikille kynnellekykeneville samaa, koska tämä porvarihallitus ansaitsee sen. Tämä ei ole provo, vaikka niin varmasti jotkut haluavat uskoakin. Tienaan päivittäin halutessani useamman satasen, joskus yli tonninkin.
Tiedän (ammatti)työttömiä, joilla on pankkitilillä huomattavia summia. Joskus lusmu ja laiska saa perintöä tms omaisuutta kertynyt. Heitä on paljon. Ja kukapa ei ottaisi sen päälle yhteiskunnan tarjoamat rahalliset palvelut.
Ei kommunistin tarvi töitä tehdä.
Asunto ilmainen (kela) ja 600 kuussa shoppailurahaa. Ruokakassi Hurstilta ilmaiseksi. Kotona makoilu on helppoa.
Kuka töitä tekisi?