Voiko miehellä oikeesti "se" olla 25 cm?
Yksi mies nimittäin väittää näin tekstareissaan mulle.
Kommentit (74)
Vähän kyllä harmittaisi jos itsellä niin pitkä olisi kun ei voisi juuriaan myöten työntää sisään.
Puolet otsikosta
Vierailija kirjoitti:
Av-mammoilta kysyessä tuollaisia 25 senttisiä löytyy toki useammalta. Niiden kantajat ovat myös kreikkalaisen jumalpatsaan näköisiä adoniksia ja keskipalkka 10-15 000 euroa kuukaudessa (vähintään).
Tähän lähde, kiitos.Jos ei löydy, lopeta moinen perätön jaskanpauhanta täällä.
Hlökohtaisesti voin todeta etten edes harkitsisi intiimiä kanssakäymistä 25 cm pitkän vehkeen omaavan kanssa, koska haluan nauttia enkä kiihotu kivusta.Lisäksi vehkeensä kokoa mainostava mies ei ole älykäs eikä tyhmyys ja junttius saa minua syttymään.
Voit naisvihaharhoissasi mennä nyt takas kiven alle vetelemään kuivat. Tuolla asenteella mies ei naista saa ja saa edelleenkin syyttää siitä vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. On suunnilleen yhtä yleinen kuin erektiossa 6-senttinen penis, eli ehkä n. 1/150-200 miehestä.
Mihin tuo väittämä perustuu? Tutkimukset kertovat ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammoilta kysyessä tuollaisia 25 senttisiä löytyy toki useammalta. Niiden kantajat ovat myös kreikkalaisen jumalpatsaan näköisiä adoniksia ja keskipalkka 10-15 000 euroa kuukaudessa (vähintään).
Hlökohtaisesti voin todeta etten edes harkitsisi intiimiä kanssakäymistä 25 cm pitkän vehkeen omaavan kanssa, koska haluan nauttia enkä kiihotu kivusta.Lisäksi vehkeensä kokoa mainostava mies ei ole älykäs eikä tyhmyys ja junttius saa minua syttymään.
Voit naisvihaharhoissasi mennä nyt takas kiven alle vetelemään kuivat. Tuolla asenteella mies ei naista saa ja saa edelleenkin syyttää siitä vain itseään.
Tulisi opetella medialukutaitoja. Jos lähteenä on Av-mammat, se tarkoittaa tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi. Uimahalleissa niitä joskus näkee.
M 30
Jos sä oikeasti olisit mies, sä tietäisit, että uimahallissa ei olla muna pystyssä. Hyvä yritys, mamma.
Monesti iso penis ei kasva käytännössä lainkaan erektiossa, joten hyvin voi uimahallissa näkyä isoja lerppuja.
Vierailija kirjoitti:
Mun englantilaisella poikaystävällä oli 27 cm. Enemmän haittapuolia siinä kuin hyviä. Hankaloittaa elämää aika paljon ihan jokapäiväisessäkin elämässä. Esim. salilla jengi nauroi ja supatteli. Ja tietty yhdynnässä piti varoa. Täysillä ei oikein voinut painaa. Aika traumatisoivaa hänelle.
Ja yleensä tuon pituisilla peniksillä tulee erektio-ongelmia jo nuorella iällä ihan fysiologisista syistä johtuen. Penikseen ei vain tulee tarpeeksi, joten penis jää pehmeäksi.
Eksällä on 22cm ja se on ihan valtavan iso, kun on paksukin. Liian iso. Ei voi mitään pikaisia harrastaa ja joskus vaikea saada täysin kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi. Uimahalleissa niitä joskus näkee.
M 30
Jos sä oikeasti olisit mies, sä tietäisit, että uimahallissa ei olla muna pystyssä. Hyvä yritys, mamma.
Monesti iso penis ei kasva käytännössä lainkaan erektiossa, joten hyvin voi uimahallissa näkyä isoja lerppuja.
Et sä pysty mammakulta jankuttamaan fantasioitasi todeksi, koska mä olen mies, joten olen itsekin uimahalleissa käynyt.
Wallah! kirjoitti:
Voi, valitettavasti. Mun miehellä on. (Mitattu oikeaoppisesti elimen yläpuolelta, mittaaja olin minä.) Ja siis valitettavasti, koska onhan se ihan hitonmoinen, asentojen kanssa pitää olla tosi varovainen, ja raju yhdyntä ei onnistu ollenkaan.
Ihan yhtälailla tarvitsee olla varovainen sen 16cm pitkän peniksen kanssa, koska sekin menee pohjaan jos ei ole varovainen. Raju yhdyntä onnistuu ihan normaalisti, kunhan ei pane pohjaan. Toki jos penis on myös tavallista paljon paksumpi, niin sitten ymmärrän ongelmasi. Et kuitenkaan maininnut ympärysmittaa.
hulluukko kirjoitti:
http://www.express.co.uk/news/world/756719/World-s-biggest-penis-half-m…
45 cm
Kyllä minullakin on vaikka 60cm penis jos saan rakentaa sen kasaan ommelluista sukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi opetella medialukutaitoja. Jos lähteenä on Av-mammat, se tarkoittaa tätä palstaa.
Ja tällä palstalla on aiheesta keskusteltu useinkin. Jokaisessa aiheeseen liittyvässä keskustelussa hyvinkin moni mamma kertoo miehellään olevan yli 20 senttinen. Tässäkin ketjussa on vasta 30 viestiä ja jo kolmen miehellä 25 senttinen :) Kunhan ihmettelen vaan näitä tilastoihmeitä. Sama kun puhutaan tuloista, niin ainakin joka toisen av-mamman mies tienaa 8-10 000, mikä on tilastollisesti mielenkiintoista kun keskipalkka koko maassa on reilut 3000 kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Wallah! kirjoitti:
Voi, valitettavasti. Mun miehellä on. (Mitattu oikeaoppisesti elimen yläpuolelta, mittaaja olin minä.) Ja siis valitettavasti, koska onhan se ihan hitonmoinen, asentojen kanssa pitää olla tosi varovainen, ja raju yhdyntä ei onnistu ollenkaan.
Ihan yhtälailla tarvitsee olla varovainen sen 16cm pitkän peniksen kanssa, koska sekin menee pohjaan jos ei ole varovainen. Raju yhdyntä onnistuu ihan normaalisti, kunhan ei pane pohjaan. Toki jos penis on myös tavallista paljon paksumpi, niin sitten ymmärrän ongelmasi. Et kuitenkaan maininnut ympärysmittaa.
Joo mutta tuo 25-senttinen sattuu huomattavasti enemmän "pohjassa" kuin 16-senttinen. Kipua tulee toki molemmissa, mutta kyllä se emätin helpommin joustaa sen about 5cm, kun 14cm... (Nämä luvut siis perustan siihen, että muistan jostain lukeneeni naisen emättimen olevan n. 11cm syvä.)
Paksuus on suhteessa pituuteen siten, että penis on ns. normaalin näköinen. Eli olisiko halkaisija jotain 6-6,5cm:n luokkaa, sitä en tullut mitanneeksi. Mutta todella pitkä ja paksu, esilämmittelytkin pitää hoitaa pidemmän kaavan kautta ja silti, mikäli yhdyntää on useamman kerran päivässä, täytyy viimeisillä kerroilla ottaa liukkarit käyttöön kun omasta kosteudesta huolimatta aristaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. On suunnilleen yhtä yleinen kuin erektiossa 6-senttinen penis, eli ehkä n. 1/150-200 miehestä.
Väärin. Erektiossa vähintään 20 cm pitkän peniksen esiintyvyys on n. 1/200. Tämä siis jos luotetaan tutkimuksiin ja mitattuihin pituuksiin, eikä netin naisvaltaisten keskustelupalstojen jorinoihin. 25-senttinen on huomattavasti harvinaisempi.
https://2.bp.blogspot.com/-JHb7fA9jZ8A/V4oPUlNt5aI/AAAAAAAAAIU/X-idl7cV…
Minunkin eksälläni oli yli 30cm penis. Nykyisellä vain 25cm. Kaikilla on ollut yli 20 senttinen joiden kanssa olen seurustellut ja varakkaitakin tietty ovat olleet ja heitä on ollut kymmeniä, kuten varmasti suurimmalla osalla muistakin naisista. En edes tiennyt että miehillä voi olla alle 20 senttinen penis? Eihän semmoinen tunnu miltään.
Minä olen aika paljon käynyt uimahalleissa, eikä ole kyllä tullut koskaan mitään erityisen isoa vastaan. Yhdellä nuorella miehellä olen nähnyt isoimman, mutta oli sellainen virne kasvoillaan, että olikohan edes täysin löysänä. Ei tuokaan mikään mahdottoman iso ollut ja helposti alle 20cm.
Kyllähän noita isojakin peniksiä on, mutta ovat erittäin harvinaisia. Puheet ovat yleensä todellisuutta kovempia ja joku 19cm penis menee helposti 25cm pitkästä pelkillä sanoilla kun tuskin kukaan alkaa sitä tositilanteessa mittaamaan ja väittämään vastaan.
Pituudesta ei ole mitään muuta kuin esteettistä hyötyä. Erektio on heikompi ja penistä pitää tukea kun se seisoo. Seksiä harrastaessa ei pääse samalla tavoin lähelle naista, koska penis on niin pitkä. Täten ei tule myöskään vartalokontaktia esimerkiksi klitorikseen.
Paksuudesta on tietenkin enemmän hyötyä, koska se vaikuttaa suoraan siihen miltä penis tuntuu. Tottakai pitkä penis on yleensä myös paksu penis. G-pisteen stimuloinnissa paksuudellakaan ei ole oikeastaan mitään merkitystä, jolloin paksuuden hyödyt vähenevät asennoissa, joissa pääsee stimuloimaan g-pistettä. Näissä asennoissa paksusta voi olla haittaakin, koska kulman muokkaaminen saattaa satuttaa naista. Takaapäin ison peniksen hyödyt ovat suurimmillaan, koska siinä pienempikin penis menee yleensä pohjaan saakka, eikä vartalokontaktia pääse muodostumaan. G-piste on väärällä seinämällä, jolloin ohuempi penis ei tunnu kovinkaan voimakkaasti ja paksu penis luonnollisesti venyttää ja siten tuntuu. Tämä venyminen aiheuttaa jännitystä myös klitoriksen alueelle ja voi aiheuttaa siten orgasmin.
Suuri Sodatream pullo on 25cm. pyydä kuva jossa nämä vierekkäin, tai mielummin video, vaikeampi väärentää.
Komppaa tätä täysillä! Toi on sen tason moka että omalta osaltani kaikki kanssakäyminen on loppunu sillä sekunnilla kun mies tuollaista viestii.Mua ei kiinnosta ihminen jonka elämä pyörii oman pissivehkeen ympärillä noin paljon.