Puoliarkin keksijä!!!
Jumalauta, älä keksi ikinä enää yhtään mitään! Olet tuottanut niin paljon mielipahaa, kun olen pahaa aavistamatta raahannut talouspaperipaketin kaupasta kotiin ja taas jälleen kerran todennut, että on silkkoa sisältä. Meillä käytetään paljon talouspaperia, on vauva ja koirat, ei meillä mitään pikkupalasia tarvita vaan arkkeja ja monta kerralla.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi lasta ja koira. Molemmat lapset ovat olleet vauvoja. Talouspaperia ei ole kuitenkaan tarvittu, että näinkin siis voi elää.
(Mun lapsuudenkodissa muuten käytettiin puoliarkkeja ennen kuin ne tulivat markkinoille. Kyseessä oli mun isän systeemi. Puolikasta palaa nimitettiin isäni mukaan veikkopalaksi, ja sekin saatettiin puolittaa nk. puolikkaaksi veikkopalaksi.)
Voi teitä raukkoja 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi lasta ja koira. Molemmat lapset ovat olleet vauvoja. Talouspaperia ei ole kuitenkaan tarvittu, että näinkin siis voi elää.
(Mun lapsuudenkodissa muuten käytettiin puoliarkkeja ennen kuin ne tulivat markkinoille. Kyseessä oli mun isän systeemi. Puolikasta palaa nimitettiin isäni mukaan veikkopalaksi, ja sekin saatettiin puolittaa nk. puolikkaaksi veikkopalaksi.)
Voi teitä raukkoja 😔
Miksi olemme raukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Nyt saatana...
Nu jävlar...
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla jos ei kaupassa katso mitä ostaa? (oikein vanhan liiton kunnon FACEPALM)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä raukkoja 😔
Miksi olemme raukkoja?
No kun teillä oli noin köyhää 😔
Vierailija kirjoitti:
(oikein vanhan liiton kunnon FACEPALM)
Käsi läpsähti kasvoihin/
Tassu päähän turhautunneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä raukkoja 😔
Miksi olemme raukkoja?
No kun teillä oli noin köyhää 😔
Ei meillä ollut köyhää.
Vierailija kirjoitti:
On ihan mahtavaa, että ne arkit on valmiiksi puolikkaita! Paljon helpompi vetää katkoviivaa pitkin kun halkaista itse. .[/qute]
Isot arkit katkeavat täydellisen siististi puoliksi, kun ne repäisee 90-asteen kulmassa katkoviivaan nähden. Älkää yrittäkö halkaista samaan suuntaan kuin katkoviiva.
Tuon oman arvokkaan näkökulmani tähän yhteiskunnalisesti tärkeään keskusteluun.
Ostan aina vain ja ainoastaan puoliarkkeja. Ne ovat ihan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Kuivatan huuhdotut vesipatterin päällä. Pyyhin lopuksi vaikka vaunun pyörät tai kurakengät. Ei mustaa niinkuin sanomalehti. Samaa leivinpaperia käytän myös useita kertoja. Säästö tulee siinä, että pakkauksista riittää kuukausiksi. Talo elää tavallaa, vieraat tulee ajallaan.
Voi olla, ettei vieraat tule ollenkaan, kun näkevät teidän likaiset talouspaperiarkkinne kuivumassa pattereilla.
Tosin se voi olla teidän tarkoituksennekin.
Toilettipyyhinnässä käytetään 2-3 vessapaperipalan eriä päällekkäin. Teen nyt tärkeän keksinnön. Se on vuoron perään viistosti perforoitu vessapaperi. Näin arkit asettuvat kuin itsestään sopivan laajaksi pyyhkimisyhdistelmäksi. Annan innovaation vapaasti suomalaisen pehmopaperiteollisuuden käyttöön, olkaa hyvä! Tämä toteutuu, tulette näkemään.
Hanki silmälasit, jos et paketteja toisistaan erota. Ite ostan vain puoliarkkisia.
Pysyttäiskös ihan asiassa vaan? Jookos?