Puoliarkin keksijä!!!
Jumalauta, älä keksi ikinä enää yhtään mitään! Olet tuottanut niin paljon mielipahaa, kun olen pahaa aavistamatta raahannut talouspaperipaketin kaupasta kotiin ja taas jälleen kerran todennut, että on silkkoa sisältä. Meillä käytetään paljon talouspaperia, on vauva ja koirat, ei meillä mitään pikkupalasia tarvita vaan arkkeja ja monta kerralla.
Kommentit (55)
Suosittelen sellaista tuotetta kuin siivouspaperi. Talouspaperin näköistä mutta hieman vankempaa. Valitettavasti sitä saa kovin harvoista myymälöistä, itse haen Tokmannilta.
Puoliarkit on parhaita. Niitä voi ottaa myös kaksi tai enemmänkin, sitä ei ole pakko katsos katkaista jokaisesta katkoviivasta. :)
Mun mielestä puoliarkit on parhaita! Ei tarvitse tuhlata koko isoa palaa vaan useimmiten pienempi riittää. Ihmisiä on erilaisia. Ap:n kannattaa seuraavilla kerroilla keskittyä eikä syyttää omista mokistaan muita.
Puoliarkit ovat loistavia! Kiitos niistä keksijälleen!!
Mulle puoliarkit on ihan pelastus. Jotkut lapsuuden tavat on tosi piintyneitä ja yksi niistä minulla on tämä kokonaisen arkin puolittaminen. (Meillä myös banaanit syötiin aina puolikkaina ja tämäkin sääntö säilyi pitkälle aikuisuuteen. Veljeni noudattaa tätä vieläkin orjallisesti ja hyvän matkaa päälle nelikymppisiä ollaan jo.) On ihan mahtavaa, että ne arkit on valmiiksi puolikkaita! Paljon helpompi vetää katkoviivaa pitkin kun halkaista itse. Eikä ole sitä ongelmaa, että se käyttämätön puolikas jää pöydälle ajelehtimaan.
Osta Ukko-Nooa -merkkistä talouspaperia. Siinä on kunnon arkit.
Taas näitä "olen tyhmä, mutta virheeni ovat muiden vika" -tilityksiä.
Opettele katsomaan mitä ostat. Ja paperiongelmaan vinkki: ota useampi pala kerralla, niin ongelma poistuu. Se on ihan sama otatko kolme normaalia arkkia vai kuusi puoliarkkia. Mutta tietysti elämä voi olla vaikeaa, jos arjen murheet ovat tuota tasoa.
Kiitos muistutuksesta, lisäsin listaan puoliarkit, ulkomailta sitä en ole vielä löytänyt.
Ostan aina puoliarkkeja. Lapset ovat jo teinejä ja puolikas arkki riittää meillä. Kerran mies osti vahingossa kokoarkkeja ja tuntui ihan hullulta haaskata paperia niin paljon.
Onhan kaupoissa edelleen kokoarkkeja tarjolla, AP. Osta niitä. Vähän kun vaatisit, että kaupoissa pitäisi myydä vain isoja maitotölkkejä, koskas TEILLE ei riitä pienet tölkit..
Talouspapru kestää 2-3 huuhtelua. Kuivuessa ne kostuttaa ilmaa. Käytetyt otan vähemmän hygieeniseen pyyhintään. Saksilla voi myös leikata pienen pyyhintäpalan. Vessapaprullakin kertapyyhkii keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta, lisäsin listaan puoliarkit, ulkomailta sitä en ole vielä löytänyt.
Ei taida olla vielä muualla myynnissä. Ulkomailta muuttaneet sukulaisemme innostuivat kovasti tästä arkkikoosta. Siinä säästää paljon papreria, jos vaikka suun pyyhkii ruokailun jälkeen puoliarkkiin.
Pakkausseloste ja kohta arkkikoko.
Vierailija kirjoitti:
Talouspapru kestää 2-3 huuhtelua. Kuivuessa ne kostuttaa ilmaa. Käytetyt otan vähemmän hygieeniseen pyyhintään. Saksilla voi myös leikata pienen pyyhintäpalan. Vessapaprullakin kertapyyhkii keittiössä.
Kertakäyttöarkin idea on juuri siinä hygieenisyydessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla vielä muualla myynnissä. Ulkomailta muuttaneet sukulaisemme innostuivat kovasti tästä arkkikoosta. Siinä säästää paljon papreria, jos vaikka suun pyyhkii ruokailun jälkeen puoliarkkiin.
Mä löysin puoliarkkeja Belgiassamutta ne oli kyllä sitten vastaavasti paljon pitempiä kuin normaalit. Joten ei siinä varmaan mitään säästänyt.
Pakkauksen koosta helppo erottaa, niitä on 3 rullaa paketissa, tavallisessa on 4.
Muuta talouspaperia en ees suostu ostaan. Useimmissa tarpeissa se yks on riittävä, mutta tarvittaessa osaan ottaa useamman arkin. Loistava tuote!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko kysyä, että oletko tosissasi? Millainen kylppäri sulla siellä Porvoossa on, ja miten kuivatat nuo käytetyt paperit? Eikö sua hävetä se saastainen paperirivistö kylppärissä, jos vieraita tulee? Säästösi on kyllä minimaalinen, onneksi emme tunne toisiamme niin ei tarvitse kyläillä.
Varsinaiseen aloitukseen liittyen, mä tykkään niistä puoliarkeista. Mutta osaako kukaan sanoa, onko ne kalliimpia kuin tavalliset talouspaperit? En ole tullut vertailleeksi, kun ei talous ainakaan vielä onneksi niiden ostoon kaadu.
Ompa tyhmä ap. Puoliarkista voi repäistä samalla kertaa niin monta palaa kuin järki antaa myöten. Ap:n järki ei anna myöten kuin yhteen arkkiin!!!!. Meitä on moneen junaan ja ap:lle ihan oma juna.
Puoliarkilla kymmeniä euroja olen säästänyt. Ei niistämiseenkään mene kuin yksi puoliarkki.
Ihan naurattaa, kun niin moni meni halpaan tähän porvoolaisen av-mamman aloitukseen. Puoliarkki on paras keksintö ikinä. Meillä ostetaan sitä aina.
Ottaa sen silmän käteen ja katsoo sitä pakettia kaupassa tarkemmin!
Nämä on aivan loistava keksintö, meidän taloudessa suurimman osan ajasta kokonainen arkki on liian iso ja nää puoliarkit ihan täydellisiä! Ja saahan siitä napattua sitten kerralla isomman satsin jos tarvii!