Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehiä kiinnostaa epävakaa nainen?

Vierailija
15.10.2017 |

Tapasin jokin aika sitten baarissa miehen. Muuten ok tilanne mutta olen varattu. Hän seuraa minua somessa ja on törmätty baarissa uudestaankin.

Mies houkuttaa minua mutta rakastan miestäni enkä halua rikkoa suhdettani. Niinpä en olen salaillut tältä uudelta mieheltä sitä että minulla on diagnosoitu epävakaa,syömishäiriö ja kaikkea muutakin "päänvaivaa". Vaikutus oli päinvastainen; mies piirittää ankarammin ja vakuuttaa kuinka on ihastunut minuun. Näin on itse asiassa käynyt usein ennenkin. Nykyinen miehenikään ei säikkynyt oireitani.

Oikeasti miehet, eikö mielenterveyden häiriöt olekaan turn off?!

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on outoa. Luulisin, että ainakin kunnollisille miehille on turn off. 

Vierailija
2/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se Tero jaksaa vaan piirittää. Unohda se lurjus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehille ei ole väliä samalla tavalla kuin naisille ihmisen heikkoudet tai viat. Mä ihastun ihmisessä siihen persoonaan en hänen sairauksiin. Naisissa mä en ole nähnyt samanlaista piirrettä ellei mies oli alkoholisti niin sitten saatetaan yrittää pelastaa.

Vierailija
4/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mies, mutta mt-ongelmat ei ole niin harvinaisia kuin ehkä luulet, veikkaan että ainakin 90% ihmisistä sairastuu tai sairastaa jossakin vaiheessa elämää jotakin mt-ongelmaa. Sellainen ihminen joka avoimesti asiasta pystyy puhumaan ja tekee asialle jotakin, on vahvan ihmisen merkki. 

Vierailija
5/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "Hot mess" on käsite. Pöpiksi mielletyltä käsitetään saavan helposti ja saatavan seksin kerrotaan olevan hullua. En minä tiedä mutta isot pojat kertoivat..

Vierailija
6/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole mies, mutta mt-ongelmat ei ole niin harvinaisia kuin ehkä luulet, veikkaan että ainakin 90% ihmisistä sairastuu tai sairastaa jossakin vaiheessa elämää jotakin mt-ongelmaa. Sellainen ihminen joka avoimesti asiasta pystyy puhumaan ja tekee asialle jotakin, on vahvan ihmisen merkki. 

Kieltämättä saatan vaikuttaa vahvalta ja en salaa ongelmiani, paitsi ehkä töissä tms.

Eli tuosta jollain tapaa tuleekin turn on.

Nyt vain saatava ajatus tuosta miehestä pois. Epävakaa tyyppi minussa olisi lähdössä hänen mukaansa mutta järkevämpi puoli ei.

Ja ap on tämä.

Vierailija
7/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä saatan vaikuttaa vahvalta ja en salaa ongelmiani, paitsi ehkä töissä tms.

Eli tuosta jollain tapaa tuleekin turn on.

Nyt vain saatava ajatus tuosta miehestä pois. Epävakaa tyyppi minussa olisi lähdössä hänen mukaansa mutta järkevämpi puoli ei.

Ja ap on tämä.

Ei kauhean hyväsydäminen, rehti ja mukava mies varattua naista piirittäisi, jos yhtään helpottaa yli pääsemisessä.

Vierailija
8/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi epävakaa ja masentunut. Muhun on myös ihastunut yksi mies joka tietää kaiken näistä mun sairauksista. Epävakaa puoli sanoo mulle, että anna mennä vaan, mutta en mene, prkele. Pidä säkin pääsi ja ole iloinen siitä, että joku hyväksyy sut sellaisena kuin olet.

Vierailija
9/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edellisessä suhteessa tuli ero?

Vierailija
10/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edellisessä suhteessa tuli ero?

Aina olen lopulta pettänyt kaikissa suhteissa. Nyt haluan lopettaa sen kierteen.

Ap

Vierailija
11/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia on naisilla melkein kaikilla ja jos noista jonkun ongelman itselleen tekee niin saa jäädä yksin.

Naikkoset ei vaan täydellisyys ajatuksissaan tätä käsitä..

Vierailija
12/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, että miehillä on sellanen hoivavietti, että haluavat huolehtia "heikosta" naisesta jolla on ongelmia. Oon huomannu saman kun ap. Kun kertoo jotain jonka olettais olevan turn off, kuten joku aiempi masennus, raiskaus, väkivaltanen eksmies, niin miehet kiinnostuu entistä enemmän.

Vierailija
13/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ole ainmakaan kukaan kiinnostunut sen jälkeen kun olen heille kertonut sairastavani keskivaikeaa masennusta ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Pikemminkin ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen heti sen jälkeen. Eli kyllä se vaan turn off on.

Vierailija
14/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yleistää? Miksi naisia kiinnostavat elämäntaiteilijaluuserit, farkkutakkipultsarit, pettäjät, juopot, rikolliset, varsinkin väkivaltarikolliset, miljonäärikusipäät jne.? Jospa sinun osaltasi kyse on siitä, että olet muutenkin mielenkiintoinen ja puoleensavetävä persoona tai sitten sulta saa helposti?

Vierailija
15/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet varattu, aina suhteissasi pettänyt, roikut baareissa ja lisäksi vielä sekaisin kuin seinäkello ja nyt mietit miksi mies roikkuu sinussa? :) No helppo pildehän se siinä vaikuttaa, ei mikään muu. Sinulta saa takuuvarmasti ja ilmeisesti olet ihan kohtalaisen näköinenkin, joten mies piirittää sinua siinä muiden helppojen naikkosen välissä. Ei tämä nyt mitenkään niin mahdottoman hankala ole arvata... Mies ei ole mitään ykkösluokkaa, joten hän hyväksyy saman tason naisen pilden kokoelmiinsa.

Vierailija
16/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä vihjailevis ja flirttsilevia naisia, jotka rakastavat huomiota. Mt-ongelmat ovat vain sivuseikka.

Vierailija
17/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilta lohkee helpommin. That's it. Niinku itekin sanoit ap, niin oot herkkä pettämään.

Vierailija
18/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. "Hot mess" on käsite. Pöpiksi mielletyltä käsitetään saavan helposti ja saatavan seksin kerrotaan olevan hullua. En minä tiedä mutta isot pojat kertoivat..

Isot pojat tais yleistää.

Tämä pöpi ei halua pelkkää seksiä. Seksi on ns. normaalia.

Vierailija
19/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot pojat tais yleistää.

Tämä pöpi ei halua pelkkää seksiä. Seksi on ns. normaalia.

HAHA! Pöpi puhuu normaalista.

Vierailija
20/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet "viallinen", mies kokee että olette samalla viivalla / miehelle ei tule alemmuudenkompleksia sun kanssa, Riippumatta siitä, onko miehellä MT-ongelmia... kukaan ei ole täydellinen