Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VIHAAN ihmisiä, jotka pitävät talvivaatteita lokakuussa!

Vierailija
15.10.2017 |

Helsingissä parikymppiset tyhjäpäät pukeutuvat paksuimpiin, korville veedettyihin pipoihin ja kaulaliinoihin. Eikä niitä oteta poist tai hivuuteta edes siellä marketissä, jossa ollaan puoli tuntia.

Minkälainen hirveä liiskaantunuit limaläjä näiden naisten maantienharmaa tukka siellä alla mahtaa olla. HYI!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerän näköistä, koomista suorastaan. Eivät tajua miten typerältä näyttävät. Se on se kokonaisuus mikä ratkaisee, ja nilkat paljastavat tennarit, paksu rotsi ja kaulaliina ja tupsupipo näyttävät typeriltä yhdessä kun ovat eri vuodenaikojen vaatteita. Tulee olo että vedetty päälle kaikki mikä on muotia, vaikka kuuluvat eri vuodenaikoihin. Tulee olo onko tyyppi biksuissakin tupsupipo ja kaulaliina kaulassaan.

Tämä on muuten muotia vain Suomessa, muualla pukeudutaan mahdollsimman seksikkäästi myös nuoret naiset siis, täällä halutaan pukea paksut vaatteet päälle heti syksyllä. Jotenkin erikoista, kun muualla Euroopassa pipot laitetaan kun ulkoillaan kylmässä, hiihdetään tms, täällä laitetaan se paksu pipo päähän jo kun mittarissa +10. Jos haluaa suojata päänsä, kai niitä on muitakin kuin se paksuin materiaali olemassa? Tämä Suomimuoti on outoa.

Ja en voi mitään mutta ne tupsut ovat joidenkin päässä koomisia, se malli ei vaan kaikille sovi ja tupsu töröttää takaraivolla kuin joku linnun päätupsu (tulee joku talitintti mieleen).

Huiviin kääriytyjä näyttää taas helposti joltain joka on naamioitunut ja peittelee jotain huivinsa alla.

Vierailija
22/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onpa sulla pienet ajatukset. Toppatakki päällä, pipo päässä, talvisaappat jalassa, en palele. OOTSÄ VÄHÄN SAAMASSA...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä ihmetyttää mitä vaatteita ne sitten käyttää, kun tulee oikeesti kylmä. Oma talvitakki (jolle ei edes viime talvena kauheasti ollut tarvetta, meni suurin osa ajasta välikausitakilla) ois liian lämmin viä.

No laitetaan paksumpi takki tai enemmän kerroksia alle.

Vierailija
24/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, sinusta ei kiinnostu kukaan täysipäinen nainen. Vauvapalstalla vietät aikaa...

Olet oikea munaton paskahousu.

Entä jos provoilija-ap onkin hetero?

Vierailija
25/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kovat vihan kohteet. Pohjois - koreakaan ei pääse lähelle!

Vierailija
26/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan on jumalattoman tyhmää ja dorkan näköistä kulkea 12 asteen aurinkoisella syyssäällä tarkkaan aseteltu tupsupipo ja mohairhuivi kaulalla. Kasvaako näistä turhamaisista puusilmistä ikinä aikuisia, tuskin.

Vierailija
27/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta viisikymppinen nainen, ja kyllä kuljen toppatakissa, pidemmässä mallissa. Talvella lisään alle paksun villatakin, kerrospukeudun. Miksi pitäisi palella. Prisma oli tänään täynnä talvivaatteissa olevia ihmisiä, mustaa toppatakkia joka puolella. Ihanaa, kun on lämmin. Olen hoikka, ei ole ihrakerrosta.

Ihanaa kun Prisman käytävät on täynnä toistensa klooneja mustat toppatakit päällä?

Ehkä syy siihen, miksi en koskaan käy Prismassa.

Vierailija
28/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, kyse ei todellakaan ole kylmyydestä, vaan siitä, että nämä trendipelleprinsessat ei pysty odottamaan talvea, vaan haluu näyttää blogeista kopioituja teinikuteitaan jo nyt!

Vierailija
29/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta viisikymppinen nainen, ja kyllä kuljen toppatakissa, pidemmässä mallissa. Talvella lisään alle paksun villatakin, kerrospukeudun. Miksi pitäisi palella. Prisma oli tänään täynnä talvivaatteissa olevia ihmisiä, mustaa toppatakkia joka puolella. Ihanaa, kun on lämmin. Olen hoikka, ei ole ihrakerrosta.

Ihanaa kun Prisman käytävät on täynnä toistensa klooneja mustat toppatakit päällä?

Ehkä syy siihen, miksi en koskaan käy Prismassa.

EI kannata tullakaan, sinua katsottaisiin nenänvartta pitkin. Et KUULU MEIHIN.

Vierailija
30/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, sinusta ei kiinnostu kukaan täysipäinen nainen. Vauvapalstalla vietät aikaa...

Olet oikea munaton paskahousu.

Entä jos provoilija-ap onkin hetero?

Ja kun ette kuitenkaan tajua pointtia, niin väännetään rautalangasta: täällä EI OLE edelleenkään miehiä läheskään niin paljon kuin epätoivoisuuksissanne kuvittelette. Se, että esittää miestä palstalla ei muuta oikeaa sukupuolta miksikään. En ymmärrä, miksi tällaisiin aloituksiin tulee aina noita vastauksia, joissa pidetään itsestäänselvänä että ap on MIES?! Yksikään sana ei tähän viittaa, mutta välittömästi vedetään johtopäätös, että vain mies voi provoilla naisista. Hohhoijaa.

Niitä miehiä on täällä PIENI KOURALLINEN. Tajutkaa nyt jo.

Vierailija
31/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleilyä tuollainen tupsupipojen korville vetäminen. Kuuma se tulee kuulkaa hevosellekin, saatika sitten näille neideille.

Vierailija
32/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä elää ainoaa elämäänsä ja saa elää ja pukeutua kuten haluaa. Minä olen köyhä, minulla on yksi ohut kesätakki ja yksi musta toppatakki. Joten pakko on topassa kulkea, kun sillä ohuella en tarkene näissä syksyn sateissa ja tuulessa. Vaikka onkin lämpöasteita.

Vierailija
33/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään kun talvitakin alle ei tarvi laittaa kuin ohut paita.

Eihän se muulloin onnistu kuin ennen pakkasia.

Vierailija
34/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ainakin Helsingin keskustassa todella kylmä tuuli/viima vaikka paistoikin aurinko. Ai niin, itselläni oli ns. kevyttoppis, joka on oikeasti tosi ohut. Talvea varten on sitten ihan kunnon toppatakki.

Vierailija
35/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa mutta ihmettelen kovasti. Mulla oli tänään fleecetakki lenkillä ja olin kotiin tullessa ihan hiestä märkänä. Vastaan tuli ihmisiä toppatakeissa, kaulaliinoissa ja hanskoissa. Minä en moisia käytä ennen kun tulee lunta ja/tai pakkaset. Käytän vielä samoja takkeja (esim nahkatakki/bomber) kun mitä käytin koko kesän.

Vierailija
36/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi mennä vihanhallintakurssille kuten angry bird.

Vierailija
37/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mitä jollain toisella on päällä, vaikka se kuinka olisi muotia ja joka toinen vastaantuleva olisi pukeutunut niin? Ja miksi jollain tavalla pukeutuvia täytyy VIHATA? Vähän kuin ala-asteella.

Vierailija
38/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te talvella tarkenette kun jo 10-15 asteen lämpötiloissa vedätte naparetkivermeet päälle?

Vierailija
39/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siten talvella tarkenee, että elimistö sopeutuu kylmään. Talvella laitan talvitakin alle lämpimän neuletakin. Mitä se muille edes kuuluu, miten pukeutuu. Toppatakki on jo päällä ja tulee pysymään kevään loppuun saakka. Pitkävartiset saappaat, pipo, lämmin huivi kaulassa. Eipä ole kuuma vaan sopivan lämmin.

Vierailija
40/61 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pukeudun jo toppatakkiin koska en halua palella! Talveksi mulla onkin sitten vielä paksumpi toppatakki jonka alle voi laittaa paksun neuleen!