VIHAAN ihmisiä, jotka pitävät talvivaatteita lokakuussa!
Helsingissä parikymppiset tyhjäpäät pukeutuvat paksuimpiin, korville veedettyihin pipoihin ja kaulaliinoihin. Eikä niitä oteta poist tai hivuuteta edes siellä marketissä, jossa ollaan puoli tuntia.
Minkälainen hirveä liiskaantunuit limaläjä näiden naisten maantienharmaa tukka siellä alla mahtaa olla. HYI!
Kommentit (61)
Mistä toi tupsupipo muoti tulee? Lastenvaatemerkeiltä, kuten Gugguu vai mistä?
Kun ei niitä muualla katukuvassa näy, tai muotilehdissä.
Oikeasti haluaisin tietää, mistä tulevat katumuotiin Suomessa?
Indiedaysin horatsut kirjoittelee että "must have tupsupipo". Onko ihme sitten että nämä marsut on ne päällä kaikkialla heti kun tulee lokakuussa yksi sateeton päivä, joka oli tänään!
Terveiset Berliinistä. Tänään oli lämmintä 21 ja ihmisiä käveli vastaan toppatakeissakin.
Mulla li vuoreton ulkoilutakki. Asun Hgissä. Hyvin tarkeni bussiin ja siitä hulluille päiville.
Kun päässä ei ole mitään, pitää siihen panna ainakin se tupsupipo!
Miehillä saman ajaa kaikkina vuorokaudenaikoina lippis. Todelliset ruudinkeksijät laittavat sen väärin päin päähän!
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi tupsupipo muoti tulee? Lastenvaatemerkeiltä, kuten Gugguu vai mistä?
Kun ei niitä muualla katukuvassa näy, tai muotilehdissä.
Oikeasti haluaisin tietää, mistä tulevat katumuotiin Suomessa?
'
Ja vielä että kyse ei ole mistään pukeutumisen järkevyydestä, jos oikeasti haluaa pukeutua säänmukaisesti ei paksun tupsupipo ole nyt vielä järkevä valinta. Joten täytyy olla suomalaisten muotia. Ainakin Gugguulla on sellaisia tupsupipoja lapsielle, meilläkin on sellaisia, mutta ovat liian kuumia nyt pidettäviksi.
Tuleeko se muoti sieltä, samalla tavalla kuin ne Papun leggarit jne? Aika usein samoilla ihmisillä näkee tupsupipon, kuvioleggarit ja toppiksen. Sympaattista tosin että toi on Suomessa muotia, ja että aikuisten muoti seuraa lasten muotia.
Inhoat varmaan minuakin. Käytin kevytuntuvatoppista heinäkuussakin. Vituttaa ainainen paleleminen!
Minulla on syöpähoitojeni jälkeen kylmä, joten pukeudun erittäin lämpimästi.
Onneksi et voi kytätä kotiani, jossa nukun kolmen untuvapeiton alla. :D
Ap:n kannattaisi keskittyä lähinnä omaan hieneritykseensä, jonka epäilisin olevan melko vuolasta hänen kihistessään kiukusta siellä marketissa, naama punoittaen kilpaa tomaattien kanssa.
Nyt on just sellainen lämpötila etten oikein tiedä mitä pukisin. Kunnollista syystakkia ei tunnu olevan, tulee kylmä kaikessa, mutta talvitakkikin on liikaa. Puen paksun hupparin ja pipon niin tilanne tasapainottuu.
Kai mulla sitten on helposti kylmä, mutta itse ihmettelen kevyissä vaatteissa ja ilman pipoa kulkevia yhtä lailla. En kuitenkaan vihaa, se olisi outo reaktio pukeutumiseen.
Suomen koko talvi on yhtä koleaa ja pimeää lokakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä ihmetyttää mitä vaatteita ne sitten käyttää, kun tulee oikeesti kylmä. Oma talvitakki (jolle ei edes viime talvena kauheasti ollut tarvetta, meni suurin osa ajasta välikausitakilla) ois liian lämmin viä.
Ekana kannattais nilkat suojata ja vaihtaa kesätossut paksumpipohjasiin kenkiin. Kylmä tulee yhtälailla maasta jalkojen kautta kuin vain ilmasta.
Enemmän vaatteita ulkovaatteiden alle.
Mulla ei ole nilkat paljaat oikeastaan ikinä, jäätyisin.
Näyttäähän se aika hölmöltä, kun päällä on villakangastakki, kaulassa päiväpeitteen kokoinen huivi, päässä pipo ja sit kuitenkin paljaat nilkat vilkkuu vajaamittaisten lahkeiden ja matalien tennarien välistä. Niinku, miksi??
Mutta en mä kyllä jaksaisi käyttää energiaani niiden ihmmisten vihaamiseen jotka pukeutuvat tällä tavalla :D Tää on vapaa maa ja saamme kaikki pukeutua niin hassusti kuin haluamme.
Pitäiskö ap:n ehkä hakea apua vihaongelmiinsa?
Tupsupipo on -10 ja siitä kylmemmille keleille mutta ohuempaa neulepipoa olen jo käyttänyt, samoin kaulahuivia. Ja hansoja. V*tuttaako naminami?
Mitääs se sinun persettä kutittaa vaikka laitankin talvikengät jalkaan. Tai talvitakin, hanskat, pipon. Huivin. On ainaki lämmin sit mulla, ja muusta en välitä. Ja täällä pohjoosessa on jo lähellä nollaa. Pitäskö mun tuolla ulkona patsastella napapaita ja shortsit jalassa :D
Itse ainakin pukeudun sään mukaan, ihan sama mikä kuukausi sillä hetkellä on. Pakko kyllä ihmetellä, että voiko joku tosiaan ihan vihata muita kun kehtaavat talvivaatteita käyttää. Toivottavasti kukaan ei tosissaan ole niin tyhmä.
Kun nyt aiheessa ollaan, niin enemmän huvitusta (Ei sentään vihaa) aiheuttaa ne paljaat nilkat ja paljas pää talvipakkasilla, sekä se että kävellään hartiat kyyryssä kun ei voida syystä x pukea kunnollista takkia päälle.
Nämä ämmät on kuin lapset saatuaan kelkan joululahjaksi. Vaikka ei olisi yhtään lunta, niin kiviseen mäkeen pitää päästä kokeilemaan! Täysiä pellejä, jollei suorastaan narttyja.