Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin WC-äänet kuuluvat

Vierailija
15.10.2017 |

Meillä siis uudiskohde, jossa olohuoneen betoniseinän takana naapurin kylpyhuone. Äänieristys on muuten ihan hyvä, mutta kaikki naapurin WC-äänet kuuluvat. Tarkoitan siis sitä kun pissa lorisee veteen ja kakka putoaa. Kummallista on myös se, että itse WC:n vetäminen ei kuulu ollenkaan. Jotenkin viemärin kautta kaikuvat nuo. Rakennuttajan mukaan kaikki on tehty suunnitelmien mukaan, mutta ilmeisesti suunnitelmissa on sitten jotain vikaa. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa?

Se on sitten toinen asia mitä ihmettelen, että miksi naapuri ylipäätään tykittää sitä pissaa keskelle vettä niin että kuuluu hirveä jylinä eikä käytä kakatessa "pudotuspaperia", joka vaimentaa kakan plumpsis-äänen eikä roiski vettä pyllylle.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on sitten toinen asia mitä ihmettelen, että miksi naapuri ylipäätään tykittää sitä pissaa keskelle vettä niin että kuuluu hirveä jylinä eikä käytä kakatessa "pudotuspaperia", joka vaimentaa kakan plumpsis-äänen eikä roiski vettä pyllylle."

Ennen tätä uskoin, meille kuuluu keittiöön liesituulettimen kautta lorinat ja plumpsikset. Mutta vika kappale paljasti provoksi.

Vierailija
2/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on sitten toinen asia mitä ihmettelen, että miksi naapuri ylipäätään tykittää sitä pissaa keskelle vettä niin että kuuluu hirveä jylinä eikä käytä kakatessa "pudotuspaperia", joka vaimentaa kakan plumpsis-äänen eikä roiski vettä pyllylle."

Ennen tätä uskoin, meille kuuluu keittiöön liesituulettimen kautta lorinat ja plumpsikset. Mutta vika kappale paljasti provoksi.

Ei ollut mikään provo, koska itse teen noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kovasti kiinnostavan sua, vispaa vittus märäksi aina kun kuulet naapurin kusi- ja paskaääniä.

Vierailija
4/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyse on liesituulettimesta, koska kuuluu myös makuuhuoneeseen. Ja miten liesituulettimen kautta edes voi äänet kuulua kun ne eivät ole missään yhteydessä naapureihin?

Vierailija
5/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt siis mikään kovin suuri asia ole, koska ei naapuriperhe siellä WC:ssä 24/7 ole, mutta kuitenkin vähän ihmetyttää tällainen vuonna 2017.

Ap

Vierailija
6/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naapurin tarvitse sun vuoksi alkaa elää kuin kusi sukassa.

Vierailija
7/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu WC-äänet aika kiusallisesti myös asunnon sisällä. Kun puoliso on vessassa niin makuuhuoneessa kuuluu PLUMPSIS!

Vierailija
8/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei niin väitettykään!

Vierailija
9/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kovasti kiinnostavan sua, vispaa vittus märäksi aina kun kuulet naapurin kusi- ja paskaääniä.

Mikäs sinulle tuli? Teetkö itse noin?

Vierailija
10/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon.

Itse asuessani kerrostalossa kuulin kyllä ihan kaiken yläkerran lorotukset. Lieneekö naapuri itse ollut tietopimennossa, että äänet kuuluvat noin hyvin, koska asui itse talon ylimmässä kerroksessa. 

Vierailija
11/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omakotitaloon.

Itse asuessani kerrostalossa kuulin kyllä ihan kaiken yläkerran lorotukset. Lieneekö naapuri itse ollut tietopimennossa, että äänet kuuluvat noin hyvin, koska asui itse talon ylimmässä kerroksessa. 

Nyt oli kyse rivitalosta. Eikä aikaisemmissa kerrostaloasunnoissa ole mitään tuollaista kuulunut.

Vierailija
12/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin paljon alapeukkuja ihan todellisesta ongelmasta?

Vierailija
13/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyse on liesituulettimesta, koska kuuluu myös makuuhuoneeseen. Ja miten liesituulettimen kautta edes voi äänet kuulua kun ne eivät ole missään yhteydessä naapureihin?

Sanoinkin, että meille kuuluu, en että teillä olisi näin. Tarkoitin siis, että uskoin aloituksen, koska meille kuuluu naapurin vessaäänet myös. Muitakin ääniä kuuluu samasta naapurista ja nimenomaan liesituulettimen kautta. Näiden naapureiden vessa on myös keittiön seinämme takana. Liesituuletinhan on kytketty ilmastointiputkistoon, eli naapurin vessaäänet kuuluu sieltä kylppäristä

tai ilmastointikanavan kautta. Samoin jotkut muut äänet (esim. telkkari kovalla tai kovaääninen puhe, sanoista ei toki saa selvää), heikompina tosin.

Vierailija
14/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä teet jotain, ei tarkoita sitä että kaikkien pitäisi. Jokainen saa tehdä kuten itse tahtoo, varsinkin omassa kodissaan!

Vierailija
15/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt mitkä teidän äänistä kuuluu naapuriin?

Vierailija
16/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä teet jotain, ei tarkoita sitä että kaikkien pitäisi. Jokainen saa tehdä kuten itse tahtoo, varsinkin omassa kodissaan!

Eiköhän pudotuspaperi ole ihan maalaisjärkeä? Kuka siis oikeasti haluaa, että pyttyvesi roiskii pakaroita?

Vierailija
17/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tekee ja siksi on typerää olettaa, että joku alkaisi tuhlata vessapaperia joksikin kakanpudotuspaperiksi.

Vierailija
18/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt mitkä teidän äänistä kuuluu naapuriin?

Naapurin mukaan ei kuulu mitään. En kyllä usko, että muka mitään ei kuulu.

Ap

Vierailija
19/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitettiin, aloituksessa: ap haluaisi naapurin laittavan paperia pönttöön ennen kuin kakkaa, eikä saa osua veteen kun pissaa...

Vierailija
20/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitettiin, aloituksessa: ap haluaisi naapurin laittavan paperia pönttöön ennen kuin kakkaa, eikä saa osua veteen kun pissaa...

Eihän halunnut, vaan ihmetteli sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi