Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin WC-äänet kuuluvat

Vierailija
15.10.2017 |

Meillä siis uudiskohde, jossa olohuoneen betoniseinän takana naapurin kylpyhuone. Äänieristys on muuten ihan hyvä, mutta kaikki naapurin WC-äänet kuuluvat. Tarkoitan siis sitä kun pissa lorisee veteen ja kakka putoaa. Kummallista on myös se, että itse WC:n vetäminen ei kuulu ollenkaan. Jotenkin viemärin kautta kaikuvat nuo. Rakennuttajan mukaan kaikki on tehty suunnitelmien mukaan, mutta ilmeisesti suunnitelmissa on sitten jotain vikaa. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa?

Se on sitten toinen asia mitä ihmettelen, että miksi naapuri ylipäätään tykittää sitä pissaa keskelle vettä niin että kuuluu hirveä jylinä eikä käytä kakatessa "pudotuspaperia", joka vaimentaa kakan plumpsis-äänen eikä roiski vettä pyllylle.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on sitten toinen asia mitä ihmettelen, että miksi naapuri ylipäätään tykittää sitä pissaa keskelle vettä niin että kuuluu hirveä jylinä eikä käytä kakatessa "pudotuspaperia", joka vaimentaa kakan plumpsis-äänen eikä roiski vettä pyllylle."

Ennen tätä uskoin, meille kuuluu keittiöön liesituulettimen kautta lorinat ja plumpsikset. Mutta vika kappale paljasti provoksi.

Ei ollut mikään provo, koska itse teen noin.

Se että sinä teet jotain, ei tarkoita sitä että kaikkien pitäisi. Jokainen saa tehdä kuten itse tahtoo, varsinkin omassa kodissaan!

Eiköhän pudotuspaperi ole ihan maalaisjärkeä? Kuka siis oikeasti haluaa, että pyttyvesi roiskii pakaroita?

Ei ole, vaan tuhlausta ja turhuutta. Pyttyveden roiskumista pakaroille tapahtuu harvoin, mutta ehkä sinä pudotat jotain kunnon syvyyspommeja, jos se on muodostunut sinulle tuollaiseksi ongelmaksi.

Vierailija
22/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on sitten toinen asia mitä ihmettelen, että miksi naapuri ylipäätään tykittää sitä pissaa keskelle vettä niin että kuuluu hirveä jylinä eikä käytä kakatessa "pudotuspaperia", joka vaimentaa kakan plumpsis-äänen eikä roiski vettä pyllylle."

Ennen tätä uskoin, meille kuuluu keittiöön liesituulettimen kautta lorinat ja plumpsikset. Mutta vika kappale paljasti provoksi.

Se että sinä teet jotain, ei tarkoita sitä että kaikkien pitäisi. Jokainen saa tehdä kuten itse tahtoo, varsinkin omassa kodissaan!

Eiköhän pudotuspaperi ole ihan maalaisjärkeä? Kuka siis oikeasti haluaa, että pyttyvesi roiskii pakaroita?

Ei minulla ainakaan roiski. Sulla on isot pökäleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan tuhlausta ja turhuutta. Pyttyveden roiskumista pakaroille tapahtuu harvoin, mutta ehkä sinä pudotat jotain kunnon syvyyspommeja, jos se on muodostunut sinulle tuollaiseksi ongelmaksi.

LOL! :D Ihmiset ei muka voi laittaa paria paperinpalaa pyttyyn, koska on "tuhlausta" ja samalla tuhlaavat kymmeniä tuhansia euroja autoon ja tuhansia euroja bensaan.

Vierailija
24/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tänne kuuluu yläkerran naapurin lorotukset ja plumpsahdukset ja en halua että omani kuuluu alakerran naapuriin. 

Vierailija
25/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naapurin tarvitse sun vuoksi alkaa elää kuin kusi sukassa.

Missään ei niin väitettykään!

Väitettiin, aloituksessa: ap haluaisi naapurin laittavan paperia pönttöön ennen kuin kakkaa, eikä saa osua veteen kun pissaa...

Eihän halunnut, vaan ihmetteli sitä.

Kyllä rivien välistä voi lukea, että hän haluaisi naapurin tekevän niin.

Vierailija
26/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus kaikille väärinkäsittäneille av-mammoille: tässä en nyt mitenkään syyllistä naapuria vaan huonoa rakennustekniikkaa!

Ap

Vierailija
27/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt luulisi, että jos asunto maksaa 300 000 euroa, niin olisi sillä tasolla tekniikka ettei naapurin WC-äänet kuulu.

Ap

Vierailija
28/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Minä tahdon syödä aamiaista omassa kodissani ilman naapurin pökäleiden plumpsahtelua.

Vierailija
29/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naapurin tarvitse sun vuoksi alkaa elää kuin kusi sukassa.

Missään ei niin väitettykään!

Väitettiin, aloituksessa: ap haluaisi naapurin laittavan paperia pönttöön ennen kuin kakkaa, eikä saa osua veteen kun pissaa...

Eihän halunnut, vaan ihmetteli sitä.

Kyllä rivien välistä voi lukea, että hän haluaisi naapurin tekevän niin.

En usko, että naapurikaan haluaa että hänen kakkaäänet kuuluvat toisten ruokapöytään. En minä ainakaan haluaisi.

Vierailija
30/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL! :D Ihmiset ei muka voi laittaa paria paperinpalaa pyttyyn, koska on "tuhlausta" ja samalla tuhlaavat kymmeniä tuhansia euroja autoon ja tuhansia euroja bensaan.

Minäpä en tuhlaa. Ei ole autoa, ei ole tarvetta sille eikä siten bensallekaan, enkä tarvitse mitään pudotuspaperia jottei pakaroilleni roisku vettä - etenkin kun sitä sattuu ehkä kerran puolessa vuodessa. Yksi arkki sinne tänne joo, mutta aika paljon nopeammin se rulla kuluu, jos joka paskareissulla heittää ensin paperia pönttöön. Ja useimmiten turhan takia.

Vierailija
31/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuja Ap:n syväpommitykityksiin?

Vierailija
32/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en tuhlaa. Ei ole autoa, ei ole tarvetta sille eikä siten bensallekaan, enkä tarvitse mitään pudotuspaperia jottei pakaroilleni roisku vettä - etenkin kun sitä sattuu ehkä kerran puolessa vuodessa. Yksi arkki sinne tänne joo, mutta aika paljon nopeammin se rulla kuluu, jos joka paskareissulla heittää ensin paperia pönttöön. Ja useimmiten turhan takia.

Sinusta huolimatta Suomessa on lähes 3 miljoonaa autoa.

Vierailija
33/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisuja Ap:n syväpommitykityksiin?

Ei tuohon varmaan mitään ratkaisua ole muuta kuin muuttaa OK-taloon nauttimaan naapurin ruohonleikkurista kello 6 aamulla. Rakennuttaja ei varmasti halua tehdä asialle mitään eikä kukaan halua repiä auki rakennettua kohdetta.

Vierailija
34/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt mitkä teidän äänistä kuuluu naapuriin?

Naapurin mukaan ei kuulu mitään. En kyllä usko, että muka mitään ei kuulu.

Ap

Niinpä. Helpompi sanoa että ei kuulu mitään kuin todeta, että me justiinsa kuunneltiinkin että teillä on sitten ripulia koko porukalla..

Vierailija
35/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tekee ja siksi on typerää olettaa, että joku alkaisi tuhlata vessapaperia joksikin kakanpudotuspaperiksi.

Mistä sinä tiedät kuinka moni tekee? Onko tuo yleinenkin keskustelunaihe sinun tuttavapiirissä?

Vierailija
36/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinpä. Helpompi sanoa että ei kuulu mitään kuin todeta, että me justiinsa kuunneltiinkin että teillä on sitten ripulia koko porukalla..

Tuohon naapuriin nähden meidän WC:t on kyllä toisella puolella asuntoa. Toiselta puolelta en ole kysellyt.

Vierailija
37/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo on aina se sama ongelma, että ei kehdata sanoa että ääniä kuuluu. Naapuri poraa reikää keskellä yötä ja "joo ei meille tosiaan mitään kuulunut", ettei tule paha mieli naapurille.

Vierailija
38/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä pudotuspapereita myydään? Meen heti ostaan.

Vierailija
39/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä pudotuspapereita myydään? Meen heti ostaan.

Myydään esim. Prismassa täysin samanlaisissa pakkauksissa kuin WC-paperi.

Vierailija
40/41 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että on todella ärsyttävää joutua kuuntelemaan naapurin vessaääniä 24/7. Asun ensimmäistä kertaa elämässäni todella huonosti äänieristetyssä kerrostalossa, ja tietysti sitten juuri täällä yläpuolellani asuu aivan uskomaton kusiukko. Tyyppi ravaa vessassa 40 minuutin välein ja kuulostaa siltä, että lorottaa joka kerta litrakaupalla. Mistä sitä kusta oikein riittää, päästäkö?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi