Mistä löysit miehesi, sinä yli 30-vuotiaana pariutunut?
Tuntuu aivan mahdottomalle löytää mies joka ei ole eronnut, karannut tai muutaman lehtolapsen isä.
Kerro mistä ihmeestä löysit vielä hyvän miehen yli 30-vuotiaana? Missä te kolmekymppiset sinkkumiehet piileksitte?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa harrastaa että löytää miehen? Vinkkejä kehiin!
Osakesijoittamista. Olen ollut monesti Kauppalehden keskustelupalstan tyyppien kanssa epämuodollisissa tapaamisissa (hyvien oluiden tai viskien äärellä) ja usein olen ollut ainoa nainen, joskus on sattunut joku toinenkin nainen paikalle. Nuoret naiset loistavat poissaolollaan ja porukassa on kuitenkin ihan varteenotettavia kolmekymppisiä (ja vanhempiakin) sinkkuja. Noita tapaamisia on harvoin, mutta porukka on keskimäärin paljon nuorempaa kuin tavallisissa sijoitustapahtumissa.
Myös Osakesäästäjien liitolla on joku nuoriso-osasto. En tunne heidän toimintaansa, mutta väittäisin että sielläkin törmää helpommin miehiin kuin naisiin.
Oma mieheni tuli meille kotiin. Asuin soluasunnossa ja hän tuli laittamaan kämppiksen verkkokortin asennuksia kuntoon. Hänen kaverinsa oli käynyt laittamassa minun koneeseen asetukset ja vein hänelle myöhemmin kiitokseksi Mövenpick-jäätelöä (joka oli kova ponnistus siihen aikaan köyhältä opiskelijalta). Tämä kaveri oli kertonut, että tuo on hyvä osoite, sieltä voi saada jäätelöä.
Tuolla tapaamisella mies ei kuitenkaan tehnyt lähtemätöntä vaikutusta ja seurustelin siihen aikaan tahollani. Enkä muista kuinka kauan aikaa tässä välissä ehti kulua, mutta törmäsin häneen myöhemmin ircissä kanavalla #42 (joka ei ollut suosikkini, mutta minulla oli tylsää) ja väittelimme kotiäitiydestä ja ties mistä. Minulla oli tuon keskustelun jälkeen vähän kiukkuinen olo, mutta mieheen olin ilmeisesti tehnyt vaikutuksen kun hän myöhemmin pyysi treffeille. 8kk päästä olimme jo naimisissa ja lapsi syntyi 1,5 vuotta ekan tapaamisen jälkeen.
Mies on tuollaista kotona viihtyvää sorttia, ei hänellä oikein ole muita kavereita kuin työkaverit. Introverttejä ollaan molemmat ja niin on myös lapsemme. Miehen aika kuluu töissä ja kotona pelaa tietokoneella. Vaikea tuota olisi kenenkään naisen pyydystää, kun ei pyöri missään. Mutta olen tyytyväinen, että osui minun kohdalle! Ja uskon että tällaisia samanlaisia on vaikka kuinka paljon, töihinsä ja kotona tietokoneeseensa uppoutuvia miehiä, jotka eivät paljon kylillä pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sinkkumiehet puuhaatte esimerkiksi tällaisena arki-iltana? Varsinkin raittiit miehet, mistä teitä voi löytää?
Käyn yleensä salilla, pelaan videopelejä tai irkkaan. Eli irkistä löytänee parhaiten tämmösiä kotona viihtyviä miehiä
Harmi etten itse irkkaa tai ole kiinnostunut pelaamisesta, kun ilmeisesti sitä kautta niitä miehiä löytyisi
Miten te jaksatte kitistä naiset. Netti on täynnä miehiä. Jopa tämä palsta...
Tosin ei tällä palstalla viitsi järkimiehetkään liikaa pörrätä.
Tekisi mieli ärräpäitä huudella ja virtuaali ravistella teitä välillä. Aina kun joku nainen kitisee niin löytäisin jokaiselle 10 miestä.
Lisää vastauksia, tämähän on mukavan rohkaiseva ketju kun niin moni on löytänyt miehen "myöhemmällä" iällä
Tanssipaikalta 35-vuotiaana. Kummallakaan ei ollut lapsia mutta nyt kaksi teiniä.
Söpö tarina tuo missä kummilapsi sai kaksi aikuista yhteen, mitä siinä tapahtui? Käykö kommentoija vielä palstalla?
No niin sinkkumiehet kautta maan, ilmiantakaa itsenne, missä te käytte, miten vietätte vapaa-aikanne? Siis te jotka ette vietä koko elämäänne jossain piilopirtissä tunturilla, sieltä kukaan ei ihan oikeasti osaa etsiä.
On niin surkea ja yksinäinen olo että itkettää. Kertokaa nyt lisää näitä ihania valoisia tarinoita rakkaustarinoittenne alkamisesta meidän sinkkuraasujen iloksi!
Vierailija kirjoitti:
No niin sinkkumiehet kautta maan, ilmiantakaa itsenne, missä te käytte, miten vietätte vapaa-aikanne? Siis te jotka ette vietä koko elämäänne jossain piilopirtissä tunturilla, sieltä kukaan ei ihan oikeasti osaa etsiä.
Itse käyn salilla, koiran kanssa ulkoilemassa, bändien keikoilla, satunnaisesti baareissa. Töissä tietty.
M35
Vierailija kirjoitti:
Viikolla olen niin väsynyt 10-12 h työpäivien + matkojen jälkeen, että en käy kuin ruokakaupassa ja joskus harvoin työkavereiden kanssa oluella. Viikonloppuna kävelen, pyöräilen, käyn kahvilla tai syömässä, kiertelen antikvariaatteja ja kauppoja, sekä aika usein myös museoita ja näyttelyitä.
Löysin mieheni yhdysvaltalaisesta vankilasta netin välityksellä.
Hei koiraa lenkittävä mies, mitä mieltä olet jos joku nainen pysähtyy juttelemaan? Haittaako vai ilostutko? Tietysti useimmat koiraa lenkittävät miehet ovat varattuja niinkuin muistakin ihmisistä useimmat ovat.
Sinkkumiehet mitä teette sunnuntai-iltaisin?
Vierailija kirjoitti:
Hei koiraa lenkittävä mies, mitä mieltä olet jos joku nainen pysähtyy juttelemaan? Haittaako vai ilostutko? Tietysti useimmat koiraa lenkittävät miehet ovat varattuja niinkuin muistakin ihmisistä useimmat ovat.
Jos siis minulle oli osoitettu tämä niin ihan positiivisesti yllättyisin. Joskus on kyllä näin käynytkin, että joku on pysähtynyt lepertelemään koiralleni. En tiedä onko koira kiinnostanut oikeastikkin enemmän näitä kuin taluttaja hihnan toisessa päässä :)
M35
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu aivan mahdottomalle löytää mies joka ei ole eronnut, karannut tai muutaman lehtolapsen isä.
Kerro mistä ihmeestä löysit vielä hyvän miehen yli 30-vuotiaana? Missä te kolmekymppiset sinkkumiehet piileksitte?
Tulin vastaamaan että opiskelupaikkakunnalla, yhteisiä ystäviä joiden kautta törmättiin juhlissa. Mutta hän ei varmaan kelpaa, kun oli eronnut, vai auttaako kun lapset oli aviossa tehty.
Jos ihan kokematon pitää olla niin olet liian myöhään liikkeellä. 25 olisi max, sen jälkeen ihmiset on ehtineet pariutua jo ainakin kerran aiemmin.
Näin aamusta täältä kotoa jossa näpyttelen artikkelia väikkäriä varten. Iltapäivällä siivoilua, kauppaan, pyöräilemään ja illalla uimaan. Sunnuntai samalla kaavalla. Maanantaiaamuna lentokentälle ja viikko menee työreissussa. Ensi viikonloppuna vaihdan renkaat autoon ja käyn mökilla laittelemassa paikkoja talvikuntoon. Näin tänä syksynä, talvea ja hiihtokelejä odotellessa.