Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupsista! Olen näköjään syönyt kuukauden päivittäin toisten eväitä työpaikallamme! Luulin että ne ovat yleisessä käytössä

Vierailija
14.10.2017 |

Taukotiloissamme on jääkaappi ja aloitin kuukausi sitten työt eräässä liikkeessä ja en ole ennen työskennellyt missään.
Luulin, että taukotilojen kaapissa olevat ruuat ovat yleisessä käytössä enkä ostanut eivätä ollenkaan.

Kävin päivittäin syömässä jääkaapista hirveästi kaikkea. Ihmiset ihmettelivät että mihin heidän eväänsä katoavat, mutta en minä tajunnut että minä olen syypää siihen :(

Luulin, että heillä oli laukkuisaan jtn ja ne katoilivat sieltä. En yhdistänyt sitä tuohon jääkaappiin!
Olen ylipainoinen 163cm/105kg. Se tekee tilanteesta varmaan vielä koomisemman.
En kuitenkaan uskalla kertoa! Sori työkaverit :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska! Kerro tarkemmin. Söitkö siis esim salaattirasiasta puolet ja kolmioleipäpaketin? Purkillisen rahkaa?

Vai jonkun tupperware-kiposta itse tehtyä lasagnea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Ymmärrän jos maitoa luulee yhteiseksi (luulin joskus harjoittelupaikassa), mutta että jotain yksittäisiä eväsrasioita yms?

Vierailija
4/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yhtenä päivänä rasiasta annoksen makaronilaatikkoa join myös 0.5l energiajuoman, join jokapäivä pari lasia tuoremehua jääkaapista jne..

Ap

Vierailija
5/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mahda missään ajatushautomossa olla töissä, kun kukaan ei oo mitään sanonu.

"Meillä ei oo täällä mitään ruudinkeksijöitä töissä, mutta silti ne on aina paikalla, kun pamahtaa."

Vierailija
6/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei arvaa epäillä minua syylliseksi!

T. Ap

Vierailija
7/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D

Onneksi en ole sinä. Tosi noloa.

Vierailija
8/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti arvaa epäillä apta sillä jos kerran ruuan häviämiset ovat alkaneet heti kun ap on tullut taloon!

Vierailija
9/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta et saa sympatiaani :D Ymmärrän joo jonkun tuoremehutölkin, mutta missä ihmeen sosialismissa elät :D Olen itsekin ollut joskus ekaa kertaa töissä, ja todella monta kertaa uusissa työpaikoissa, ja herran jestas, se on ihan selvää, että eväslootat ei ole yhteistä riistaa "firman piikkiin". Työpaikkasi ei ruoki sinua.

Vierailija
10/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5.

Vierailija
11/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että hupsista heijaa olen syönyt jo kuukauddn työkavereiden eväitä enkä ole ihmettelyistä huolimatta ymmärtänyt mitään, kiinnostaisi vain tietää, että kuinkas ap on asian hoksannut näin yhtäkkiä, kun ei ole ilmeisesti kiinni jäänyt vielä? :D 😂😂

Vierailija
12/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää työpaikka on Porvoossa!

Vierailija
13/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ne minun pässinkivescheddarjuustomättöni ovat kadonneet

Vierailija
14/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa nälkä.

Vierailija
15/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, että hupsista heijaa olen syönyt jo kuukauddn työkavereiden eväitä enkä ole ihmettelyistä huolimatta ymmärtänyt mitään, kiinnostaisi vain tietää, että kuinkas ap on asian hoksannut näin yhtäkkiä, kun ei ole ilmeisesti kiinni jäänyt vielä? :D 😂😂

Molemmat aivosolut törmäsivät toisiinsa viikonlopun kunniaksi varmaankin.

Vierailija
16/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo. Olisi aika jännä tietää, millaisissa työpaikoissa on jääkaapissa ilmaista ruokaa kaikkien saatavana. Ikinä en ole sellaisessa ollut, mutta selkeästi on. Ei kai hän muuten kuvittele, että eväitä ei tarvita.

Vierailija
17/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Minulla perjantaina vapaapäivä! Eli toisten eväät ovat saaneet olla rauhassa!

Ja joku on varmasti huomannut asian???

T. Ap

Vierailija
18/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo. Olisi aika jännä tietää, millaisissa työpaikoissa on jääkaapissa ilmaista ruokaa kaikkien saatavana. Ikinä en ole sellaisessa ollut, mutta selkeästi on. Ei kai hän muuten kuvittele, että eväitä ei tarvita.

Itse asiassa mun ekassa työpaikassani oli kyllä toimistolla saatavilla leipää päällisineen, jäätelöä, pähkinöitä ja sen sellaista vapaasti otettavissa. Alle kymmenen hengen konsulttitoimisto, meidän it-vastaava yleismiesjantunen kävi säännöllisen epäsäännöllisesti täydentämässä varastoja. Ei noilla nyt elänyt koko työpäivää, mutta kiva lisä. Lounas alakerran ruokalassa meni suoraan palkasta muistaakseni.

Vierailija
19/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tiedän erään työpaikan , jossa on niin pelottavan näköinen korkeassa asemassa oleva mies, että kukaan ei uskalla huomauttaa kun hedelmät ynnä muut katoaa jääkaapista. Tämä mies työskentelee aina muutaman paikan tietyssä osassa taloa ja vaihtaa seuraavaan paikkaan,

Vierailija
20/27 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terveyskeskuksessa oli töissä nuori keikkalääkäri, joka söi aina toisten nimetytkin eväät. Ei koskaan tuonut omia eväitä eikä käynyt ruokalassa syömässä. Sille sanottiin siitä, mutta mikään ei muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi