Hupsista! Olen näköjään syönyt kuukauden päivittäin toisten eväitä työpaikallamme! Luulin että ne ovat yleisessä käytössä
Taukotiloissamme on jääkaappi ja aloitin kuukausi sitten työt eräässä liikkeessä ja en ole ennen työskennellyt missään.
Luulin, että taukotilojen kaapissa olevat ruuat ovat yleisessä käytössä enkä ostanut eivätä ollenkaan.
Kävin päivittäin syömässä jääkaapista hirveästi kaikkea. Ihmiset ihmettelivät että mihin heidän eväänsä katoavat, mutta en minä tajunnut että minä olen syypää siihen :(
Luulin, että heillä oli laukkuisaan jtn ja ne katoilivat sieltä. En yhdistänyt sitä tuohon jääkaappiin!
Olen ylipainoinen 163cm/105kg. Se tekee tilanteesta varmaan vielä koomisemman.
En kuitenkaan uskalla kertoa! Sori työkaverit :(
Kommentit (27)
Meidän työpaikalla on jääkaapissa lappu jossa kielletään syömästä toisten eväitä ja kehotetaan tuomaan omat. Eli tällaista toisten eväiden syömistä tapahtuu oikeasti 😆!
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla on jääkaapissa lappu jossa kielletään syömästä toisten eväitä ja kehotetaan tuomaan omat. Eli tällaista toisten eväiden syömistä tapahtuu oikeasti 😆!
Onhan näitä. Mitä enemmän työntekijöitä ja eri aikaan taukoja, sitä helpommin tätä tapahtuu. Ei kai niitä lukollisia eväsrasioita ja "home"pusseja ihan huvikseenkaan ole keksitty.
Joskus olen itsekin lämmitttänyt työkaverin pöperöt, yhteen aikaan Ikea myi halpoja ja hyviä eväsrasioita, joita työpaikan jääkaapissa oli monta yhtä aikaa. Saman näköistä mössöä sisällä, ihmettelin ääneen missä tästä on tomaatit, työkaveri totesi, en laittanut ja kiitti lämmityksestä.
Miten ihmeessä työpaikan jääkaapissa voisi olla joitan yhteisiä ruokia?
Työpaikain tonttuko ne sinne aina hyvän hyvyyttään tuo? Joko olet aivan idiootti tai tämä on provo.
Olen työpaikassa, jossa tarjotaan koululaisille kaupungin välipala.
Yksi rohmu ihan härskisti syö kaikkea mahdollista kouluaisille tarkoitettua ihan avoimesti muiden aikana. Olen aivan uusi ja en tohdi asiasta huomauttaa. Muutenkin kyseessä on vastenmielinen jyrä työntekijäksi eli ei ilmeisesti kukaan muukaan puutu asiaan.
Mikä sai sinut tajuamaan virheesi?
Yhdessä kahvilassa oli vanhoja tai muuten myyntikelvottomia tuotteita vapaasti syötävissä työpäivän aikana, ne oli kyllä myös merkitty ihan selkeästi ettei mennyt sekaisin myytävien kanssa. Toisessa työpaikassa oli joskus jääkaapissa päiväysvanhoja limuja, pomo oli saanut jostain ja toi meille, mutta niistäkin hän muistutteli usein, että ottakaa sieltä. Missään muualla en ole törmännyt muuhun firman tarjoamaan kuin kahviin, teehen, maitoon ja sokeriin. Työpaikkoja on sentään tullut nähtyä toistakymmentä.