Kamalin paikkakunta Suomessa missä olet käynyt?
Kommentit (62)
Syyt: Ei mitään tekemistä, ennakkoluuloisia ihmisiä.
ja kyllä kallistun riihimäen puolella. surullinen, harmaa ja pieni kaupunki. aina kun menen junalla ohi, muistan kun nuorempana kävin parin viikonlopun ajan viihteellä riksun ravintoloissa..
Juankoski ehkä tai Kaavi on aikas järkkyjä mielestäni, mutta kiva toki että jotkut tykkäävät sielläpäin asua : )
Tylsä, ruotsinkielinen, pidentää reilusti junamatkaa TKU-HKI, eli vaativat siellä kiertämään kauttaan. Harvoin, kun käyn Helsingissä, käytänkin bussia. Vastenmielinen pikkukunta. Kerran olen käynyt.
Eipä Keravakaan mikään ihana paikka ole... Mutta kaikista kamalin paikka taitaa kyllä olla Mänttä!!!!!!!!!
Hyvä että hengittää voi, kun siitä ohi menee Lapin reissuilla.
Tykkään jopa enemmän Savon pikkukunnistakin, kuin Varkaudesta..
Olen siellä lyhyen ajan asunutkin.
Pieniä haisevia pikku paikkoja, joissa asuu outoja ihmisiä.
En oikeen tiedä miksi, jotenkin vaan tylyjä ja ikäviä.
Tulee mieleen Neuvostoliitto. Harmaita ja tylsiä. Turussa ja Tampereella on sentään puistoja joka nurkalla.
Ei kai se nyt niin kamala paikka ole sekään, mutta jäi vaan jotenkin ikävät fiilikset.
...luultavasti Imatra. Huhhuh! Tuli varsinainen kulttuurishokki. Siellä semmoset ihqut Tatjanat dallas katuja, eikä epäilystäkään, missä tarkoituksessa.
Vietimme iltaa paikallisessa ravintolassa ja kävin wc:ssä. Siellä semmonen järkky lökäpöksy, punanahka äijä hässi jotain Tatjua lavuaarin reunalla...meinasin jäädä kaks kertaa viikonlopun aikana Ladan alle...
Molemmat paikat ovat kuin pommin jäljiltä ja ihmiset ovat sisäänpäinlämpiäviä.
Kamala se on siksi, että se on täysin kuollut paikka. Kaikki firmat lähteneet ja kunta on täynnä työttömiä ja niiden ongelmalapsia.
Itse asun Hyvinkäällä, ja pidän kaupungista. Tiedä sitten mikä siinä muita niin ahdistaa.