Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut jätettiin ja olen raskaana

14.10.2017 |

Pahoittelen jo alkuun sekavaa tekstiä.

Olen 20v ja ensimmäinen seurustelusuhteeni päättyi juuri. Suhde kesti noin vuoden. Sain 3 päivää sitten tietää olevani raskaana ja samana päivänä soitin ehkäisyneuvolaan, jossa raskauden tulevaisuus hoidetaan (eli keskeytys). En ole siitä huolissani, ainakaan vielä, mulle abortti oli ainoa vaihtoehto.

Olimme aikaisemmin keskustelleet poikaystävän kanssa siitä mitä tekisimme, jos sattuisin tulemaan raskaaksi. Molemmille abortti oli oikea päätös eikä kummankaan mieli ole muuttunut.
Pidemmän aikaa on mennyt jo huonommin, mutta tilanne eskaloitui poikaystävän väkivaltaiseen käytökseen eilen. Sanoin hänelle, että mä en voi hyväksyä tuollaista käytöstä ja hän sanoi vain hyvästi, puhelimen välityksellä.
Lopputulos; mut on estetty joka somessa ym.

Mä olen toisaalta tyytyväinen, että näin kävi. Suhteella ei olisi ollut ainakaan hyvää tulevaisuutta. Mulla on tosi helpottunut olo, mutta samalla oon äärettömän surullinen. Varsinkin, kun olisi ollut mukava saada joku tukihenkilö lääkäriinkin mukaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit jättämisestä raskaaksi? 

Vierailija
22/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahha,oikein sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan voimia ja paljon tsemppiä yliopiston pääsykokeisiin! <3

Vaikeassa suhteessa itsekin eläneenä ja sinua huimat 10 vuotta vanhempana toivon, ettet ota sitä miestä takaisin elämääsi vaikka hän viikon päästä muuttaisikin mielensä ja alkaisi anella sinua takaisin. Vaikka se kuinka houkuttelevalta tuntuisikin. 

Mä suosittelen myös rikosilmoitusta, se on ihan omaksi turvaksesi ja oman kunniasi takia. Se vaan pitäisi aina tehdä! Mutta tiedän että voi tuntua vähäpätöiseltä.

Vierailija
24/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla tyhmä, valitat persaukisuuesta ja samalla kerrot että juot melkein kolmesti viikossa? Kantsisko mennä töihin tai tehdä jotain hyödyllistä kuin ryypätä meidän työssäkäyvien verorahoilla?

Vierailija
25/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole halunnut lasta, mutta silti ei ole tajuttu huolehtia ehkäisystä. Viinaa menee useamman kerran viikossa, sori mutta et kuulosta yliopistokelpoiselta jos jatkat tuohon malliin. Hanki ehkäisy, lopeta juominen ja ala pänttäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme