Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipurit! Ehdotuksia, mitä kaikkea ryhtyisin leipomaan syyslomaviikolla.

Vierailija
14.10.2017 |

Olen ollut yli 5 vuotta ilman uunia ja nyt kun viimein vuokra-asunnostani vihdoin moinen korjattiin, sisäinen leipurini heräsi horroksestaan.

Mitä kaikkea helppoa ehdottaisitte esim. Halloweeniksi tai ihan vain arkipurtavaksi/välipaloiksi? Netti on täynnä ties mitä reseptejä, mutta onko teillä jotain täsmävinkkejä mitä erityisesti kannattaa kokeilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tehdä keksejä ja suolaisia piirakoita.

Vierailija
2/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurakeksit! Nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin juuri suklaakakun uuniin. Taikinassa tumman kaakaojauheen lisäksi rouhittua suklaata. Leikkaan sen jäähdyttä auki, väliin mascarponea ja pintaan sulatettua suklaata ja pussillinen suklaakonvehteja. Luvassa siis oikea suklaapommi.

Vierailija
4/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyhän on erityisesti omenapiirakka-aikaa, sellaista siis. Sitten tekisin erilaisia kuiva-/kahvikakkuja, ne on helppoja ja hyvin säilyviä ilman pakastamistakin.

Vierailija
5/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakat, joku suolainen käy vaikka lounaasta tai iltapalasta. Tai nyt kun on omena-aika niin joku omenapiirakka (esim. jenkkityylin semmonen jossa on kansi tai taikinaristikko) tai myskikurpitsasta kurpitsapiirakka.

Vierailija
6/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 5 vuotta ilman uunia ja nyt kun viimein vuokra-asunnostani vihdoin moinen korjattiin, sisäinen leipurini heräsi horroksestaan.

Mitä kaikkea helppoa ehdottaisitte esim. Halloweeniksi tai ihan vain arkipurtavaksi/välipaloiksi? Netti on täynnä ties mitä reseptejä, mutta onko teillä jotain täsmävinkkejä mitä erityisesti kannattaa kokeilla?

Kerrotko  miksi meni 5  vuotta ennen kuin sait ilmoitettua isännöitsijälle/vuokrantajalle rikkinäisestä uunista? Ei mene jakeluun.

Vierailija
7/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenatoscapiirakka on herkullista.

Vierailija
8/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko  miksi meni 5  vuotta ennen kuin sait ilmoitettua isännöitsijälle/vuokrantajalle rikkinäisestä uunista? Ei mene jakeluun.

Miksi oletat että nyt vasta ilmoitin? Jo muuttaessa oli puhetta sen uusimisesta koska se oli edellisen vuokralaisen jäljiltä siinä kunnossa, itse vuokranantaja on eläkeläinen joka asuu Espanjassa ja isännöitsijä halusi kasvotusten sopia korjauksista vuokranantajan kanssa. Soittelin monta kertaa, mutta itseni kohdalla asialla ei ollut niin kiire että kehtasin vaatia "heti nyt" sitä uunin korjausta kun hella kuitenkin toimi, joten asia taisi molempien osalta aina vain jäädä ja jäädä. Nyt kesällä vuokranantaja viimein käväisi Suomessa ja saatiin asia hoidettua.

Kiitoksia muut leipomisvinkeistä, lisää saa laitella.

Vierailija
9/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakoita

Vierailija
10/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo porkkanakakku, on hyvä ja melkein terveellistä.

Vierailija
11/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että nyt vasta ilmoitin? Jo muuttaessa oli puhetta sen uusimisesta koska se oli edellisen vuokralaisen jäljiltä siinä kunnossa, itse vuokranantaja on eläkeläinen joka asuu Espanjassa ja isännöitsijä halusi kasvotusten sopia korjauksista vuokranantajan kanssa. Soittelin monta kertaa, mutta itseni kohdalla asialla ei ollut niin kiire että kehtasin vaatia "heti nyt" sitä uunin korjausta kun hella kuitenkin toimi, joten asia taisi molempien osalta aina vain jäädä ja jäädä. Nyt kesällä vuokranantaja viimein käväisi Suomessa ja saatiin asia hoidettua.

Toimimaton uuni on syy vuokranalennukseen. Tsiisus.Mitä uusavuttomuutta ja tietämättömyyttä omista oikeuksista, va saa vähentää korjauskulut vuokratuotoista! Kyllä sun ois pitänyt kehdata vaatia sitä  korjaamista ihan heti.

Vierailija
12/12 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimimaton uuni on syy vuokranalennukseen. Tsiisus.Mitä uusavuttomuutta ja tietämättömyyttä omista oikeuksista, va saa vähentää korjauskulut vuokratuotoista! Kyllä sun ois pitänyt kehdata vaatia sitä  korjaamista ihan heti.

Olen saanut vuokranalennusta ja lasku on edelliselle vuokralaiselle. Mitä ihmettä nyt yhden tuntemattoman toiminnasta vouhotat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän