Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Jenni vartiaisella ei ole lapsia vaikka niitä haluaisi?

Vierailija
14.10.2017 |

Kaijan jaksossa Vain elämäässä Jenni sanoi selvästi että haluaa lapsia. Miksei ole niitä hankkinut koska pian alkaa ikä tulla vastaan? Kaijan biisin esitystapa ja siihen uppoutuminenkin selvästi toi esiin että toivoisi olevansa äiti. Onko kenties menettänyt lapsen vai mikä juttu?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole tullut vielä kaapista.

Vierailija
42/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennille ura on ollut lapsia tärkeämpi - tähän asti. Nyt sitten miehet lähti lätkimään kun haluaiai lapsia. On itse siis ryssinyt kaiken aina uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennille ura on ollut lapsia tärkeämpi - tähän asti. Nyt sitten miehet lähti lätkimään kun haluaiai lapsia. On itse siis ryssinyt kaiken aina uudestaan.

Mä kans luulen näin, että ja ei ole halunnut lapsia vaan on halunnut panostaa uraansa ja ulkonäköönsä. Jenni on sen verran ulkonäkökeskeinen, että lapsi ei ole aiemmin sopinut kuvioon. Esim. 40 asukokonaisuutta vain elämä ohjelmaan 2014, meikkaamiseen kuluu valtavasti aikaa jne jne...Ehkä immonen läksi siksi... Nyt voi olla mieli muuttumassa Jennillä asian suhteen. Tai sit sanoo niin vaan, koska se sosiaalisesti suotavaa.

Vierailija
44/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jenni saa vielä joskus lapsen. Ei mullakaa ole, vaikka haluaisin. Syytä ei ole selvinnyt. :(

Vierailija
45/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans luulen näin, että ja ei ole halunnut lapsia vaan on halunnut panostaa uraansa ja ulkonäköönsä. Jenni on sen verran ulkonäkökeskeinen, että lapsi ei ole aiemmin sopinut kuvioon. Esim. 40 asukokonaisuutta vain elämä ohjelmaan 2014, meikkaamiseen kuluu valtavasti aikaa jne jne...Ehkä immonen läksi siksi... Nyt voi olla mieli muuttumassa Jennillä asian suhteen. Tai sit sanoo niin vaan, koska se sosiaalisesti suotavaa.

Ellet sattunut näkemään millaiset asukokonaisuudet Laura Voutilaisella, Paula Koivuniemellä, Sannilla ja Kaija Koolla on Vain elämäässä, turha rutista ja syytellä vain Jenniä. Ja eiköhän noiden muidenkin meikkaamiseen mene paljon aikaa silloin kun esiintyvät televisiossa (ei muuten ollut paljoakaan meikkiä aamuisin Jennillä...). Immonen lähti koska aloitti salasuhteen Anna Puun kautta vuosia sitten, ja syy miksi Jenni ei enää häntä kiinnostanut on vain asianomaisten omassa tiedossa.

Vierailija
46/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hänen miessuhteensa, joissa niitä olisi voinut hankkia, ovat lopulta päättyneet eroon ennen lastenhankintaa. Viimeisin oli nimeltämainitsematon Jenniä paaaljon nuorempi artistipoju. 

Vierailija
47/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hänen miessuhteensa, joissa niitä olisi voinut hankkia, ovat lopulta päättyneet eroon ennen lastenhankintaa. Viimeisin oli nimeltämainitsematon Jenniä paaaljon nuorempi artistipoju. 

Kyllä tässä tapauksessa kyseinen poju käytti Jenniä hyväkseen päästäkseen julkisuuteen eikä päinvastoin. Elias ei tuonut Jennin uralle mitään lisäarvoa, mutta nyt Elias on joka paikassa esillä: Tähdet tähdet, Mökkireissu (tulee keväällä Subilta), Alasti-klubin isäntä (ollut aiemminkin mutta nämäkin tulee tv:stä jatkossa). 

Ja se Eliaksen erobiisi Jennistä: Irti. Ihan järkyttävää vinkumista naisen perään, kääk!

Vierailija
48/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä tapauksessa kyseinen poju käytti Jenniä hyväkseen päästäkseen julkisuuteen eikä päinvastoin. Elias ei tuonut Jennin uralle mitään lisäarvoa, mutta nyt Elias on joka paikassa esillä: Tähdet tähdet, Mökkireissu (tulee keväällä Subilta), Alasti-klubin isäntä (ollut aiemminkin mutta nämäkin tulee tv:stä jatkossa). 

Ja se Eliaksen erobiisi Jennistä: Irti. Ihan järkyttävää vinkumista naisen perään, kääk!

Onks tää se "Helpompi ois päästä hengestään kuin päästää sinusta"?

Vierailija
49/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on itsetunto-ongelmia ja sen myötä vaikeuksia miesasioissa. Ehkä ei halua yh:ksi.

Tullut petetyksi monta kertaa.

Vierailija
50/50 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on itsetunto-ongelmia ja sen myötä vaikeuksia miesasioissa. Ehkä ei halua yh:ksi.

Tullut petetyksi monta kertaa.

Ja sinä tiedät tämän mistä?