Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte tekemään hakemuksia Kelassa?

Vierailija
23.01.2023 |

Liikaa on kuin avokonttorissa olisi. Tosi vaikeeta hoitaa asioitaan kun niin paljon häiriötekijöitä.

Päätin ottaa kunnon setin papruja ja kopsata kirjastossa.

Oikeestiko joillain ei ole elämää ja kurkkii mitä jotkut omiin papereihinsa kirjoittaa??!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sillä samalla laitteella, jolla tännekin kirjoitat.

Vierailija
2/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Välillä on jotain käyttökatkoja ollut mutta omakela toimii hyvin ja on selkeä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tehnyt sohvalla kotona. Ei kukaan ole tullut kurkkimaan olan yli.

Vierailija
4/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein on tarvinnut siellä luukulla tai kotona paperilappusia täytellä opiskeluaikoina varmaan joskus 2000-luvun alkupuolella. Netissä kai ne nykyisin jo on?

Vierailija
5/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettihakemus, jonne voi liittää tiedostoja, kun on vaikkapa hakenut tiliotteen tai kuitit, skannannut ja/tai

siirtänyt ne tiedostosta. Näin ainakin opintotuki hoituu hekposti.

Vierailija
6/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen netissä hakemuksen, niin äkisti katoaa. Eikä kyseessä ole mikään oma virhe tai aikakatkaisu.

Sieppaa tehdä samasta aiheesta koko ajan uutta hakemusta, joka sitten vain pieraisee itsensä bittiavaruuteen.

A

P

Vierailija
7/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kelan sivut toimii hyvin omatoimikäyttäjälle. Samoin verottajan. Valtionhallinto on yllättävän hyvin onnistunut toimivan tietotekniikan luomisessa.

Vierailija
8/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sillä samalla laitteella, jolla tännekin kirjoitat.

Mitä järkeä on ylipäänsä tehdä konttorissa jos on älypuhelimen omistaja. Paljon helpompaa on tehdä hakemus suoraan netissä.

Vierailija
9/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun teen netissä hakemuksen, niin äkisti katoaa. Eikä kyseessä ole mikään oma virhe tai aikakatkaisu.

Sieppaa tehdä samasta aiheesta koko ajan uutta hakemusta, joka sitten vain pieraisee itsensä bittiavaruuteen.

A

P

Mihin se muka katoaa? Mä teen hakemuksen ja sen jälkeen lähetän sen heti. Sitten kaivan liitteet esiin ja lähetän nekin.

Vierailija
10/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä printtaan kaavakkeet ja täyttelen kotona. Ei kurki kukaan olan yli.

Vierailija
11/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kelassa hakemassa jonkun lappusen 1990-luvulla kun olin lähdössä Interrailille. Sen jälkeen ei ole tarvinnut käydä.

Vierailija
12/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Kelassa hakemassa jonkun lappusen 1990-luvulla kun olin lähdössä Interrailille. Sen jälkeen ei ole tarvinnut käydä.

Kelanarsismia.

Pakonomainen tarve kertoa kaikille ettei ole käynyt Kelassa.

Vierailija
13/13 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin sairauspäivärahahakemuksen netissä ihan oman kodin rauhassa. Ei ollut hälinää, eikä kukaan kurki olan yli. Hyvin helppoa oli, kesti ehkä 4 minuuttia. Päätös tuli yllättävän nopeasti, viikossa, vaikka pyysivät työnantajaltakin selvityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä