Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Tapio valehteli minulle :(

Vierailija
13.10.2017 |

Kun erosin, Juha Tapio lupasi laulussaan että kelpaan kelle vaan...Mutta en kelvannut sitten yhtään kenellekään, nyt 10 v erosta :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa? Multa löytyy kädentaitoa, saada tilkka kahvimaitoa.

Kysyi Arttu YH:lta. 

No, Arttukin kuuntelee Kaija Koota, ainakin vapaaehtoisesti laittoi sen soimaan.

"Otsa ikkunaruutuun liimaantuu Sama radiohiljaisuus laskeutuu Mitä ikinä ootan, se ei tuu"

..Mä en saanut liimaantumaan mun naamaa ikkunaan. Onks joku muu kokeillut? Kaija Koo huijasi myös #Pettynyt

Vierailija
22/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoittaisin Sillanpään Jarista teitä naisia: "Sinulle mä aarteeni *antaudin, jonka vuoksi kärsin ja taistelin.." Siihen aarteen kätkemiseen älkää ruvetko.

Ja Tauski, se valehteli mulle ihan pokkana, että "sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan". No, aika moni muukin oli sitten kyllä saanut sen jaksamaan.

Matti ei valehdellut. Elämä on laiffii, se on totta.

*Antaisin, mun piti kirjoittaa. Kyllä varmaan antais.

Eniten kuitenkin mietin Tapsaa. Se sanoi, että "R-A-K-A-S, kulta kultasein,

Mä sanoin niin ja selväks tein,

Me mennään maalla naimisiin.

En enää lähde kaupunkiin.

Sä olet kaunistunut niin,

En tiedä kuinka sanoisin sen paremmin." No, ei menty. Mutta sen nyt jotenkin hyväksyn. Mutta en mä kyllä kaunistunut ole todellakaan. Se oli räikeä vale. Onko muille käynyt samaa sen kanssa. Musta toi jotenkun kuullosti niin harjoitellulta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hirveän pettynyt Mika Nuorvaan, yksinäisiä iltoja olen viettänyt toista vuosikymmentä, eikä vieläkään prinssi ole seissyt ovella eikä kehunut kauniiksi, nuorikaan en enää näin kauan odoteltuani ole.

Vierailija
24/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ei olla enää me"

Mistä lähtien Sanni on sanut päättää mitkä personapronominit tarkoittaa mitäkin.?

Ja sit nuoriso kuuntelee tätä shittiä.

Eikä kukaan tajua.

Vierailija
25/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli lupasi, että siihen voi luottaa hädänhetkellä, mutta se ei edes vastaa mun puheluihin tai sähköpostiin.

"Ei mitään hätää,

jos ei omat voimat riittäneet.

Ei mitään hätää,

se olen minä joka voin kuivata

sun kyyneleet. "

Vierailija
26/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Reijo Kallio on luotettava, hän lupasi kesällä keinussa kerran.

Niin, ja Erkki Junkkarinenkin lupasi samaa! Te kuuntelette vääriä artisteja!

Vierailija
27/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuli lupasi, että siihen voi luottaa hädänhetkellä, mutta se ei edes vastaa mun puheluihin tai sähköpostiin.

"Ei mitään hätää,

jos ei omat voimat riittäneet.

Ei mitään hätää,

se olen minä joka voin kuivata

sun kyyneleet. "

..Toi on kyllä paha. Tosi paha..

Vierailija
28/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tähkä on niin saamaton vetelys. Kuustoista vuotta musta uneksinut ja kaiken näköistä suunnitellut, mut ei vaan saa mitään aikaiseksi, pelkkiä tyhjiä lupauksia.

No kohta laulaa " Seitsemäntoista vuotta mä oon...."

Vierailija
29/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin älytöntä että mä hirnun näitä lukiessa, lapset alkaa hermostua, että riittää jo..

Vierailija
30/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Tähkä on niin saamaton vetelys. Kuustoista vuotta musta uneksinut ja kaiken näköistä suunnitellut, mut ei vaan saa mitään aikaiseksi, pelkkiä tyhjiä lupauksia.

No kohta laulaa " Seitsemäntoista vuotta mä oon...."

On se kyllä nahjus. Bongas kissan jostain millenium-bileistä ja ei oo ton vertaa saanu aikasiks.

Sit laulaa "ei enää elätä, isäni pitkät pellot.." Siis mitä hittoa se on sinne kylvänyt ettei saa leipää ees ittelle korjattua??

Vierailija
31/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on ihana! Ei mulla muuta. 

Vierailija
32/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko niin ettei niittää voi sieltä, mihin koskaan ei kylvetty?" Kysyy Martti Servo.

Ja kyllä näin on, Lauri Tähkä todistaa sen. Ei elätä ei..

Martti Servoon voi siis luottaa. "Ufo tarjosi kaakaon. Maistoin. Sanoin: Hyvää on"

Vierailija
33/38 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta niin että halkeen..

Ei Juha Tapio vielä ole haljennut.. :/

Vierailija
34/38 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun erosin, Juha Tapio lupasi laulussaan että kelpaan kelle vaan...Mutta en kelvannut sitten yhtään kenellekään, nyt 10 v erosta :(

Ei hän sitä valitettavasti sinulle laulanut, tai tehnyt biisiä.. vaan tuttavalleen, jolta kuuli nuo mitä hän oli kokenut, siitä biisi sitten lähti eetteriin :)

Vierailija
35/38 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä laulussa on sellainen piiloviesti, jossa tarkennetaan, että "... kunhan olet pitkä, jykeväleukainen ja matalaääninen"?

Vierailija
36/38 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen lauloi yhdellä keikalla mulle kun olin eturivissä: "Saat minut nyt, halvalla, poisheittohinnalla". Tarjosin bäkkärillä 10 egee mutta järkkärit ohjasi mut ulos Cirkuksen takapihalle.

Vierailija
37/38 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla... siis voi vittu mitä paskaa, särki ihan yhtä paljon kuin ennenkin, lisäksi sain porttikiellon paikalliseen k-markettiin.

Voi ei :(

Sinulle sattui nyt tiukkapipoinen K-kauppias. Kokeile seuraavaksi vaikka Lidliä, siellä on rento mannermainen meininki.

Itse kuuntelen parhaillaan Jouluradiota. Nyt on jo monta päivää sanottu, että kolme yötä jouluun on vaikka onv asta marraskuu. Outoa.

Vierailija
38/38 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helena se saisi päivittää puhelinlangat laulaa. Ehkä - kännykät ne piippaa ja taivalla loistaa sateliitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi