Juha Tapio valehteli minulle :(
Kun erosin, Juha Tapio lupasi laulussaan että kelpaan kelle vaan...Mutta en kelvannut sitten yhtään kenellekään, nyt 10 v erosta :(
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Varoittaisin Sillanpään Jarista teitä naisia: "Sinulle mä aarteeni *antaudin, jonka vuoksi kärsin ja taistelin.." Siihen aarteen kätkemiseen älkää ruvetko.
Ja Tauski, se valehteli mulle ihan pokkana, että "sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan". No, aika moni muukin oli sitten kyllä saanut sen jaksamaan.
Matti ei valehdellut. Elämä on laiffii, se on totta.
*Antaisin, mun piti kirjoittaa. Kyllä varmaan antais.
Eniten kuitenkin mietin Tapsaa. Se sanoi, että "R-A-K-A-S, kulta kultasein,
Mä sanoin niin ja selväks tein,
Me mennään maalla naimisiin.
En enää lähde kaupunkiin.
Sä olet kaunistunut niin,
En tiedä kuinka sanoisin sen paremmin." No, ei menty. Mutta sen nyt jotenkin hyväksyn. Mutta en mä kyllä kaunistunut ole todellakaan. Se oli räikeä vale. Onko muille käynyt samaa sen kanssa. Musta toi jotenkun kuullosti niin harjoitellulta..
Mä olen hirveän pettynyt Mika Nuorvaan, yksinäisiä iltoja olen viettänyt toista vuosikymmentä, eikä vieläkään prinssi ole seissyt ovella eikä kehunut kauniiksi, nuorikaan en enää näin kauan odoteltuani ole.
"Me ei olla enää me"
Mistä lähtien Sanni on sanut päättää mitkä personapronominit tarkoittaa mitäkin.?
Ja sit nuoriso kuuntelee tätä shittiä.
Eikä kukaan tajua.
Samuli lupasi, että siihen voi luottaa hädänhetkellä, mutta se ei edes vastaa mun puheluihin tai sähköpostiin.
"Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet.
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voin kuivata
sun kyyneleet. "
Vierailija kirjoitti:
Mutta Reijo Kallio on luotettava, hän lupasi kesällä keinussa kerran.
Niin, ja Erkki Junkkarinenkin lupasi samaa! Te kuuntelette vääriä artisteja!
Vierailija kirjoitti:
Samuli lupasi, että siihen voi luottaa hädänhetkellä, mutta se ei edes vastaa mun puheluihin tai sähköpostiin.
"Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet.
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voin kuivata
sun kyyneleet. "
..Toi on kyllä paha. Tosi paha..
Ja Tähkä on niin saamaton vetelys. Kuustoista vuotta musta uneksinut ja kaiken näköistä suunnitellut, mut ei vaan saa mitään aikaiseksi, pelkkiä tyhjiä lupauksia.
No kohta laulaa " Seitsemäntoista vuotta mä oon...."
Tää on niin älytöntä että mä hirnun näitä lukiessa, lapset alkaa hermostua, että riittää jo..
Vierailija kirjoitti:
Ja Tähkä on niin saamaton vetelys. Kuustoista vuotta musta uneksinut ja kaiken näköistä suunnitellut, mut ei vaan saa mitään aikaiseksi, pelkkiä tyhjiä lupauksia.
No kohta laulaa " Seitsemäntoista vuotta mä oon...."
On se kyllä nahjus. Bongas kissan jostain millenium-bileistä ja ei oo ton vertaa saanu aikasiks.
Sit laulaa "ei enää elätä, isäni pitkät pellot.." Siis mitä hittoa se on sinne kylvänyt ettei saa leipää ees ittelle korjattua??
Tää ketju on ihana! Ei mulla muuta.
"Onko niin ettei niittää voi sieltä, mihin koskaan ei kylvetty?" Kysyy Martti Servo.
Ja kyllä näin on, Lauri Tähkä todistaa sen. Ei elätä ei..
Martti Servoon voi siis luottaa. "Ufo tarjosi kaakaon. Maistoin. Sanoin: Hyvää on"
Tykkään susta niin että halkeen..
Ei Juha Tapio vielä ole haljennut.. :/
Vierailija kirjoitti:
Kun erosin, Juha Tapio lupasi laulussaan että kelpaan kelle vaan...Mutta en kelvannut sitten yhtään kenellekään, nyt 10 v erosta :(
Ei hän sitä valitettavasti sinulle laulanut, tai tehnyt biisiä.. vaan tuttavalleen, jolta kuuli nuo mitä hän oli kokenut, siitä biisi sitten lähti eetteriin :)
Ehkä siinä laulussa on sellainen piiloviesti, jossa tarkennetaan, että "... kunhan olet pitkä, jykeväleukainen ja matalaääninen"?
Jenni Vartiainen lauloi yhdellä keikalla mulle kun olin eturivissä: "Saat minut nyt, halvalla, poisheittohinnalla". Tarjosin bäkkärillä 10 egee mutta järkkärit ohjasi mut ulos Cirkuksen takapihalle.
Vierailija kirjoitti:
Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla... siis voi vittu mitä paskaa, särki ihan yhtä paljon kuin ennenkin, lisäksi sain porttikiellon paikalliseen k-markettiin.
Voi ei :(
Sinulle sattui nyt tiukkapipoinen K-kauppias. Kokeile seuraavaksi vaikka Lidliä, siellä on rento mannermainen meininki.
Itse kuuntelen parhaillaan Jouluradiota. Nyt on jo monta päivää sanottu, että kolme yötä jouluun on vaikka onv asta marraskuu. Outoa.
Katri-Helena se saisi päivittää puhelinlangat laulaa. Ehkä - kännykät ne piippaa ja taivalla loistaa sateliitti.
No, Arttukin kuuntelee Kaija Koota, ainakin vapaaehtoisesti laittoi sen soimaan.
"Otsa ikkunaruutuun liimaantuu Sama radiohiljaisuus laskeutuu Mitä ikinä ootan, se ei tuu"
..Mä en saanut liimaantumaan mun naamaa ikkunaan. Onks joku muu kokeillut? Kaija Koo huijasi myös #Pettynyt