Juha Tapio valehteli minulle :(
Kun erosin, Juha Tapio lupasi laulussaan että kelpaan kelle vaan...Mutta en kelvannut sitten yhtään kenellekään, nyt 10 v erosta :(
Kommentit (38)
Mulle Juha Tapio lupas, että aito rakkaus yllättää vielä kerran. Paskapuhettahan se oli.
Jatkossa luotan vain Kari Tapioon.
Tuosta syystä en ymmärrä miten kukaan viitsii kuunnella juuri mitään sanoitettua pop/rock/iskelmämusiikkia, sanat hemmetin naiivia pumpulipaskaa.
Minä en halua kelvata kelle vasan.
Mutta Reijo Kallio on luotettava, hän lupasi kesällä keinussa kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mulle Juha Tapio lupas, että aito rakkaus yllättää vielä kerran. Paskapuhettahan se oli.
"Lupaan sulle sen" P.skapuhetta oli sekin. Samanlainen kuspää kuin muutkin miehet.
Mä kuitenkin tykkään susta niin että halkeen!
Oikeastiko joku kuuntelee Juha Tapiota tai Kaija Koota? Mulla vaihtuu kanava välittömästi jos kuulen että jomman kumman kappale tulee radiosta.
Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla... siis voi vittu mitä paskaa, särki ihan yhtä paljon kuin ennenkin, lisäksi sain porttikiellon paikalliseen k-markettiin.
Kaija on ihana JT lässytystä en jaksa yhtään
Kari Tapio laulaa
Nyt sen nään, ei voi yksikään
Päättää päivistään, ne määrätään
...Siis ukko ei saa muijaansa (Päivi) kuriin.? No huhhuh..
Vierailija kirjoitti:
Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla... siis voi vittu mitä paskaa, särki ihan yhtä paljon kuin ennenkin, lisäksi sain porttikiellon paikalliseen k-markettiin.
Kokeilin myös työpaikalla. Jouduin siitä hyvästä työkykykartoitukseen. Kiitos vaan Apulanta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lupaan sulle sen" P.skapuhetta oli sekin. Samanlainen kuspää kuin muutkin miehet.
Myrskyn jälkeen - on poutasää..
Joka kerta on ollut. Kyllä Kari Tapio on luotettava.
"Missä voisimme vielä säästää, voiko mäyräkoiran luontoon päästää.."
Ei. Voi. Taajama-alueella koirat on pidettävä kiinni! Mäyräkoira ei kuulu Suomen luontoon! Arttu nyt valoja päälle! ..
Ei Juha Tapio välttämättä valehdellut sinulle, ap. Hän taisi sanoa, että _jonain päivänä_ huomaat sen: sä kelpaat kelle vaan.
Väite ei siis ollut, että samantien kelpaisit. Vasta jonain päivänä. Jonain päivänä.
Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa? Multa löytyy kädentaitoa, saada tilkka kahvimaitoa.
Kysyi Arttu YH:lta.
Vierailija kirjoitti:
No mutta yllättihän se: sitä ei tullutkaan.
Selvästi odotit, että tulisi. Jos olisi tullut, mitä yllätystä siinä olisi ollut? Niinpä.
Varoittaisin Sillanpään Jarista teitä naisia: "Sinulle mä aarteeni antaudin, jonka vuoksi kärsin ja taistelin.." Siihen aarteen kätkemiseen älkää ruvetko.
Ja Tauski, se valehteli mulle ihan pokkana, että "sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan". No, aika moni muukin oli sitten kyllä saanut sen jaksamaan.
Matti ei valehdellut. Elämä on laiffii, se on totta.
Suosittelen seuraavaksi Toni Wirtasen kappaletta, saatavilla myös Kaija Koon versiona. Kappale on siis valot pimeyksien reunoilla. Erityisesti säettä: "Älä usko lauluihin".