Voisko joku selittää miten orbizone appia käytetään
Mainoksessa oli et suomen vastatuimman kysymyksen esittäjä voittaa kymppitonnin. Latasin apin, mut en ymmärrä miten käytetään. Voisko joku selittää miten appia käytetään.
Kommentit (35)
Just äsken ennen salkkareita maikkarissa minäkin näin tuon mainoksen eli pitääpä testaa. Minulle kelpais kyllä kymppitonni.
Keksit vaan jonkun kysymyksen ja painat sitten
Ask a question
Vasemmalta valikosta
Ihan helppokäyttöinen. Käykää vastaamassa mun kysymyksiin niin minusta tulee Suomen paras kysyjä!
Sinänsä ainakin tällä palstalla on tarve tuollaselle apille missä voi tehdä kyselyjä koko Suomelle, koska tällä palstalla poistetaan kaikki järkevätkin kyselyt alta aikayksikön.
Taidankin siirtyä tekemään kyselyt orbizoneen
mikä ihmeen orbizone ole koskaan kuullutkaan
Pitääkö kysyä omalla nimellä että voi voitaa 10000 egee? Apissa on rasti "show name" kun laittaa kysymystä
Nyt hoksasin että noita kysymyksiä wall seinällä pitää swaipata
Kait orbizonessakin on joku mode?
Toivottavasti järkevämpi mode kuin tällä saitilla !
Vierailija kirjoitti:
Mainoksessa oli et suomen vastatuimman kysymyksen esittäjä voittaa kymppitonnin. Latasin apin, mut en ymmärrä miten käytetään. Voisko joku selittää miten appia käytetään.
Et vissiin oo käyttänyt yhtään äppiä aikaisemmin? Ihan selkee appi tämä on.
Englanninkielinen appi mutta suomenkieliset kysymykset
Pistin muutaman kysymyksen vesille Orbizoneen ja odottelen josko voittaisin kymppitonnin. Harmi ettei ile muita pienempiä palkintoja.
No haloo, eikö kukaan osaa neuvoo ! Tarviin rahaa et pääsen perheen kanssa elämäni ensimmäiselle ulkomaanmatkalle.
Vähänkö epäreilua että joku on kysynyt nyt Orbizonessa saman kysymyksen mikä oli telkkarissa mainoksessa: onko polkkatukka vielä in?
Mikä olis paras taktiikka voittaa pääpalkinto?
Kysyä paljon eri kysymyksiä, vaiko miettiä tarkemmin joku kuumottava kysymys?
Voittaako parhaiten kybätonnin jos kysyy Orbizone zonessa vaiko jossaki itse perustamassa zonessa?
Sinänsä ihan hauska appi kun näkee mitä mieltä muut todellisuudessa ovat.
Missä ja mikä mainos?