miten mies voi jättää yhtäkkiä?
Varoittamatta? Yli 26v yhdessä ja ilmoitus vain, että haluaa avioeron.
Kommentit (9)
Teoreettinen tosiasia on, ettei kukaan keksi eroa yks´kaks yllättäin: ihminen harkitsee asiaa pitkään
Ette ilmeisesti ole jutelleet miehen kanssa asioista? Miehesi on joko tietoisesti tai alitajuisesti tai molempia yhdessä, miettinyt eroa jo pidempään, muttei ole kertonut sitten aikeistaan sinulle.
Ilmeisesti elämäsi on nyt täysin sekaisin, ap? Ei mikään ihme, koska kyse on elämänhallinnasta: et hallitse omaa elämänkulkuasi nyt mitenkään ja se ahdistaa.
Etkö varmasti ole huomannut minkäänlaisia merkkejä tai ettekö todellakaan ole jutelleet?
Usein jos mies ilmoittaa erosta yllättäin, hänellä on, valitettavasti, suhde johonkin toiseen naiseen tai ainakin vakava ihastus. Vanhemmat miehet ovat niin laiskoja, etteivät he oman tilantarpeen vuoksi halua erota, kylllä siihen pitää olla joku muu syy ja tarpeeksi vahva syy on ihastuminen.
2 viikkoa ennen eroilmoitusta kertoi rakastavansa mua. Ei mitään merkkejä.
Onko montakin vuotta siitä kun lopetit seksin ja läheisyyden suhteessanne?
Emme ole puhuneet, että mitään olisi vialla. Remontoimme jopa taloamme.
Mies kertoi harkinneensa eroa jo pitkään, mutta miksi ei ole voinut kertoa siitä minulle?
Olen ihan rikki ja romuna😞
Seksielämämme on ollut vilkasta ja läheisyyttä ei ole puuttunut.
Nyt tivaat mieheltä, kuka se ihastus on!
Samalla myös kerrot, ettei senvertaa voinut kunnioittaa teidän pitkää suhdetta, että olisi kertonut mietteistään sinulle jo paljon aiemmin.
Ei ole hänen mukaansa ketään naista.
Ilmoituksen jälkeen tuli samantien tieto avioeron hakemisesta
Hän haluaa löytää itsensä eikä elää suhteessa jossa ei voi täysillä toteuttaa itseään. Ei tarkentanut.
Olen pahoillani.
Harva mies lähtee, jos hänellä ei ole seuraavaa piikaa ja rakastajatarta katsottuna valmiiksi, koska miehet eivät pidä kotitöistä tai elä seksitöntä elämää.
Sä et vaan ole huomannut tai halunnut huomata ennusmerkkejä.