Voisko joku selittää miten orbizone appia käytetään
Mainoksessa oli et suomen vastatuimman kysymyksen esittäjä voittaa kymppitonnin. Latasin apin, mut en ymmärrä miten käytetään. Voisko joku selittää miten appia käytetään.
Kommentit (35)
Aika helppoo saavuttaa parhaan kysyjän titteli näköjään ku täl hetkel sadan vastauksen kysymyksellä pääsee toppiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika helppoo saavuttaa parhaan kysyjän titteli näköjään ku täl hetkel sadan vastauksen kysymyksellä pääsee toppiin.
Kilpailuhan vasta ihan alussa eli vastauksia todennäköisesti parhaimpiin kysymyksiin tulee tuhansia.
Missä tuo top lista kysymyksistä on?
Paina apin vas laidasta myquestions nappia niin näät kuinka moni on vastannu. Vertaat sitten Wall näkymän vastatuimpiin kysymyksiin top all time -listaan
Jejee jee! kerranki joku oikea taitokilpailuveikä mikään arvonta
Vierailija kirjoitti:
Mainoksessa oli et suomen vastatuimman kysymyksen esittäjä voittaa kymppitonnin. Latasin apin, mut en ymmärrä miten käytetään. Voisko joku selittää miten appia käytetään.
Kuten orbizone anoppia mutta päinvastaiseen suuntaan
Kaikki vastatuimmat kysymykset on topissa nyt ylläpidon kysymyksiä. Pitääkö siis saavuttaa ne?
Onko mulla puhelimessa huono kenttä kun niin hitaasti tulee orbizone uus kyssäri? Muilla samaa ongelmaa?
Yleensä kyselyissä vastaajat palitaan mut tuossa apissa kysyjät. Aika kiva:)
Mikä olisi paras taktiikka voittaa?
Perustaa oma zone ja kutsua paljon porukkaa vastaamaan...
Käykää vastaamassa minun kysymykseen. Esitin kysymyksen Suomi-zonessa
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kysyä omalla nimellä että voi voitaa 10000 egee? Apissa on rasti "show name" kun laittaa kysymystä
show name on oletusarvoisesti pois päältä eli ei tarvinne omalla nimellä kysyä
Eihän täälläkää juuri kukaan omalla nimellä keskustel
Mä ajoin koko yön...niin kuin Roy Orbizon
Jihuu! Mun kysymys on tosi ylhäällä jo orbizonessa. Kiitti kaikille
Up