Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyyspäiväraha: n. 500e/kk. Puhelinmyynnin pohjapalkka: n. 500e/kk. Mikä on tekosyysi?

Vierailija
13.10.2017 |

Puhelinmyynnillä et voi kun voittaa joten mikä on tekosyysi olla menemättä töihin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti ei ole mitään työtä vaan syöpä.

Vierailija
2/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) 6/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikka, mutta eikös se ole niin, että noissa on kuukausipalkka jäänyt pariin euroon, eli lupaukset ja totuus ovat vähän eri juttu. Toinen juttu sitten, että jos jäisin työttömäksi, niin tienaahan sitä varastelemallakin - yhtä rehellistä sekin on kuin myydä sokealle mummolle käsityölehti. 

Vierailija
4/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tekee työkseen?

Vierailija
5/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnistä kieltäytyminen ei ole tekosyy vaan osoitus terveestä järjestä. Lailla pitäisi kieltää tuollaiset tyrkytyspuhelut.

Vierailija
6/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen estänyt lähes kaikki puhelinmyyjien numerot. Jos joku sattuu pääsemään läpi, olen niin hirveä ihminen, että puhelinmyyjä ei siitä puhelusta ilman terapiaa toivu. Älkää hyvät ihmiset ryhtykö puhelinmyyjiksi.

Vierailija
7/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, ei puhelinmyynnissä ole mitään peruspalkkaa. Joko pelkkä provisio tai sitten lisäksi pohjapalkka, jonka saa myytyään x-määrän tuotteita.

Vierailija
8/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollainen pohjapalkka?Monessa vain provikka eli jos et myy et saa mitään.

Vierailija
9/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kyllä jaksetaan syytellä ja taistella. Oikeasti kaikki alle 5000e/kk ansaitsevat ovat huonosti toimeen tulevia. Ei joku 3000-4000e palkka mihin itse kuulun, niin kesää tee. Duunari maksaa itse kaikesta maksimit ja kaikesta rokotetaan, niin että ei varmasti lähde mopo keulimaan. KIITOS että saan olla mukana tässä kusetuksessa. Tottakai tuokin palkka kuulostaa jollekkin isolta, mutta totuus on toinen. Esim. 3 lapsen työtön yksinhuoltaja saa nettona enemmän, kuin 3000e/kk brutto tienaava työntekijä ja kaikki on yhlle ilmaista (tarhamaksut yms.).

Vierailija
10/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta saa eläkettä, työttömyyskorvauksesta ei.

Vierailija
11/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä työttömien vihaaja änkesi palstalle. Päivittäin samoja aloituksia.

Vierailija
12/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun työttömyyskorvaus ole 500€. Kannattaa liittyä työttömyyskassaan. Ansiosidonnainen nääs..

Vierailija
13/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen estänyt lähes kaikki puhelinmyyjien numerot. Jos joku sattuu pääsemään läpi, olen niin hirveä ihminen, että puhelinmyyjä ei siitä puhelusta ilman terapiaa toivu. Älkää hyvät ihmiset ryhtykö puhelinmyyjiksi.

MIiksi sä niitä myyjiä kiusaat? Ihmisiä hekin vaan ovat ja yrittävät elantoaan tienata.

Itse totean aina että säästetään molempien aikaa ja pidetään puhelu lyhyenä. sitten kiitän kohteliaasti soitosta ja lopetamme puhelun siihen. Sen jälkeen rutiininomaissti estän numeron josta soitto on tullut. 

Nykyään soittoja tulee hyvin harvoin.

Vierailija
14/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia kannattaa pyöriä huonopalkkaisessa työssä 50 vuotta, että saa 1000e eläkettä sitten jos ei oo haudassa.

Vierailija
15/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kyllä jaksetaan syytellä ja taistella. Oikeasti kaikki alle 5000e/kk ansaitsevat ovat huonosti toimeen tulevia. Ei joku 3000-4000e palkka mihin itse kuulun, niin kesää tee. Duunari maksaa itse kaikesta maksimit ja kaikesta rokotetaan, niin että ei varmasti lähde mopo keulimaan. KIITOS että saan olla mukana tässä kusetuksessa. Tottakai tuokin palkka kuulostaa jollekkin isolta, mutta totuus on toinen. Esim. 3 lapsen työtön yksinhuoltaja saa nettona enemmän, kuin 3000e/kk brutto tienaava työntekijä ja kaikki on yhlle ilmaista (tarhamaksut yms.).

Mutta sinun eläkkeelläsi tulee toimeen. Kadehtimasi yh:n ei.

Vierailija
16/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti ei ole työ vaan epäkohta. Sekä puhelinmyyjän että puhelun kohteen kannalta.

Ja mikä on sinun tekosyysi, ap, potkia maassaolevaa? Oletko saanut koulun pihalla liikaa turpaan ja yrität nyt sitten kostaa maailmalle? Jos nautit siitä että tuotat muille kurjaa oloa olet vakavasti viallinen ihminen.

Vierailija
17/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ilkeä viattomille myyjille? Inhoan sun kaltaisia ihmisiä.

Vierailija
18/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen työttömien haukkumisketju. Mitä ap sanot siihen, että minua 55v. työtöntä naista, ei edes puhelinmyyntiin huolita? Ei kai kyse ole ikärasismista? Olen huomannut palstalla, että jos kerron ikäni , niin kummasti nämä työttömien syyllistäjät häipyvät. He huutelevat täällä, että työttömät ovat laiskoja juoppoja, mutta kun ikäiseni nainen (55), ilmoittautuu töihin, he katoavat.

Huhuu,,missä niitä töitä on? Vastaa.

,

Vierailija
19/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ap luulee, että hänellä on oikeus tiukata ihmisten yksityisasioita. 

Vierailija
20/32 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin n. 3000 e/kk, mutta todellakaan en suosittele tuota työtä. Olin niiden vuosien jälkeen kurkku tähystettävänä ja puheterapiassa, ja hyvin pitkään sekä puhekammoinen että puhelinkammoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä