Olen hirmuisen kiitollinen elämälle- älkää antako palstamyrkyn vaikuttaa elämäänne!
Että sai syntyä tähän maahan ja että on terveyttä ja kaikkea muutakin. Etsikää tekin kaikki hyvät puolet elämästänne. Luonnonmullistuksen ja esim Sota aika muistuttavat meitä kuinka kiitollisia meidän tulee olla.
Älkää antako tämän palstan takaisen agendan myrkyttää Suomi vaikuttaa tähän kiitollisuuteenne.
Kommentit (6)
Mikä tämän palstan agenda ap:n mielestä on? Olen kiitollinen ettei ole juuri nyt sotaa mutta hyvään elämään pelkästään tuo seikka ei riitä.
Täällä palstalla on paljon suorastaan sadistisen ilkeitä ja negatiivisia ihmisiä. Älkää antako heidän myrkyttää mieltänne tai pilata elämäänne.
Onni ja kiitollisuus koostuu pienistä asioista. Minä olin tänään onnellinen kun pystyin aamulla juomaan raikasta hanavettä.
Meille on suoja ja vesi ja lämmin turva osapuilleen kaikille selviö. Suomalaisena emme aina ymmärrä miten etuoikeutettuja olemme.
Kuvitelkaa että hurrikaani vie kaiken taivaantuuliin, koko elämänne pyyhkäistään kerralla pois mitä teille jäisi sen jälkeen: se tärkein, henki , rakkaus ja toistenkin auttamishalu ja usko korkeimpaan. Ne ovat tärkeitä asioita. Tämä elämä ei ole pelkkiä tavaroita.
Hoksasin tämän hyvin nuorena ja olen kiitollinen etten lähtenyt rakastamaan tavaroita vaan aloin hankkia asioita sitä varten että autan muita.
Niklas Herlinkin oli sankari vaikka peri paljon. Hän rakasti. Hieno mies! Vaikka häneltä oltaisiin eräänä päivänä viety koko omaisuus en usko että olisi siihen kaatunut .
Muistakaa eräänä pöivänä meidän kaikkien on osoitettava ketä olemme isommalla tuomiolla. Olemme vastuullisia siis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän palstan agenda ap:n mielestä on? Olen kiitollinen ettei ole juuri nyt sotaa mutta hyvään elämään pelkästään tuo seikka ei riitä.
Tämän palstan agenda löytyy kun seuraa mistä ei saa puhua. Tämän taustalla on sellainen. Olkaa hyvin tarkkoina miten Suomea kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on paljon suorastaan sadistisen ilkeitä ja negatiivisia ihmisiä. Älkää antako heidän myrkyttää mieltänne tai pilata elämäänne.
Onni ja kiitollisuus koostuu pienistä asioista. Minä olin tänään onnellinen kun pystyin aamulla juomaan raikasta hanavettä.
Juuri näin, ellei ole vahva tuo pahuus voi musertaa meitä, opetelkaa suhtautumaan tällaiseen oikein sillä se tulee lisääntymään ellemme käy sitä hillitsemään oikealla tavalla. Muistatte miten viranomainenkin jo antoi ihmisten jo vapaasti raaistaa toisia esittämällä meille kuviä rääkätyistä eläimistä. Tekijä pääsi seurauksitta.
( eräässä kaupungissa juodaan juuri nyt ruskeaa hanavettä korjaustöiden takia) ja siksi osataan olla kiitollisia että eräänä päivänä sitä kirkasta vettä sitten taas on :D.
Ja sai syntyä ihmiseksi, eikä miksikään rotaksi. Aika hyvin me kaikki on pärjätty.