Mitä nuo prostituoituja käyttävät miehet oikein ajattelevat - ilmeisesti eivät mitään!
Tänään oli taas Hesarissa juttua. Aika omituisia perusteluja huorissa käymiselle. Yksikin sanoi, että pysyy avioliitto sopuisampana. Voi vaimo parkaa. Mitä se vaimo tuollaisella avioliitolla tekee, olkoon sitten vaikka kuinka sopuisaa ja ihanaa, mutta kun kaikki on vaan VALETTA, ei siis paskankaan arvoista. Millaisia nuo miehet oikein ovat, kun voivat tuolla tavoin huijata ihmistä, jonka kanssa elävät, jonka ovat joskus itse valinneet puolisokseen???? Armahtaisivat edes vaimojaan, ja sanoisivat suoraan, että seksiä ei ole tarpeeksi, mitä tehdään, menemmekö terapeutille, haluatko, että hankin seksiä muualta vai eroammeko? Mutta tuohon heillä ei ilmeisesti riitä selkärankaa. Tulipa taas vaan tosi paha olo noiden vaimojen puolesta, joilla ei ole aavistustakaan, millaisen madon kanssa sänkynsä ja elämänsä jakavat.
Kommentit (48)
Joo. Tämähän on yksi seksibisneksen puolustajien vakiovetoja, mutta todelisuudessa vammaiset muodostavat ehkä promillen kaikista seksin ostajista. Eikö vammaisille pitäisi samalla logiikalla tarjota myös mahdollisuutta tyttöystävän/vaimon ostoon, maksulliseen kainalossa pitäjään jne? Eikö hellyys ja rakkauskin ole ihmisen perusoikeus, jota ei vammaisille ole riittävästi turvattu?
Jos on kysyntää on myös tarjontaa. Jos taas on houkuttelevaa tarjontaa on myös kysyntää. Seksin ostamisen vastustajat ovat sitä mieltä, että kaikki ilotytöt ovat ankeista olosohteista ja pakotettuja myymään itseään. Mutta mites onkaan? Näittekö Hesarissa joku aika sitten haastatellun opiskelijatytön, joka hankki kivoja lisäansioita opiskelun lomassa.
Tässä on taas tämä, että naiset sekoittavat rakkauden ja seksin. Mies (miksei nainenkin) menee maksullisiin seksin vuoksi, ei rakkauden. Itse olen pari kertaa kokeilut maksullista, ja kyllä täytyy sanoa, että partnerin arvostus nousee kyllä sen jälkeen, kun huomaa kuinka " huonoja" maksulliset on.
Vinkki naisille: Eli siis jos mies ei arvosta naistansa, niin nainen voi huoletta kehoittaa miestänsä menemään maksullisiin. Johan alkaa sen jälkeen nainen taas olla se oma kulta (ihan jo seksinkin mielessä), kun maksulliset on jotenkin tympiintyneitä...
Make
Jos olet kieltäytynyt seksitä viisi vuotta, niin mieti ennemmin olisiko sinussa itsessä jotain vikaa, kuin että alat vaatimaan muita pidättäytymään seksitä. Kumpikohan loppujen lopuksi on sairaampi, se, joka menee ja nauttii seksistä, kun sitä on mahdollista saada, vai se, joka hukkaa lyhyestä elämästään viisi vuotta kieltäytymykseen.
Kieltäydy sinä vaikka loppuelämäsi seksitä, tai vaikka television katselusta, tai lihan syoömisestä, mutta älä tule muille sanomaan mitä muiden pitää tehdä.
Kaikki vammaiset eivät ole pyörätuolissa, ja halvaantuneen onki vähän huono harjoittaa seksiä. Joskus vamma ei edes näy heti ulospäin, mutta aiheuttaa kuitenkin sen, että naiselle kumppaniksi ei käytännössä millään kelpaa.
Älä tuomitse meitä kuudeksi kuukaudeksi vankilaan.
Ehkä kyse on vain kyvyttömyydestä solmia ihmissuhteita? Nettiaikana luulisi löytävän itselleen sopivan partnerin.
Seksin osto ja myynti on mielestäni ihmisarvoa loukkaavaa. Mutta tässä ollaan nyt jonkin verran eksytty alkuperäisestä aiheesta, joka käsitteli pettämistä.
24
Jos olet ollut 5 vuotta ilman seksiä olet ollut omalta osaltasi tukemassa jonkun miehen maksullisella käyntiä, lähtien ajatuksesta että normaalisti tarjoamasi seksi on ollut poissa markkinoilta. Ja se on vähän eri asia selibaatti naisen ja miehen välillä. Nainen kun ei sillä lailla nauti seksistä vaan hankkii siten vain erilaisia palveluita ja hyödykkeitä, myös avioliitossa. Mutta mies kun nauttii seksistä suunnattomasti, ole siinä sitten ilman 5 vuotta.
Ja kyllä, itse käyn hupakoissa noin kerran viikossa tai kahdessa. Ja ei, en petä ketään kun en ole parisuhteessa. Kun on kahden tarhaikäisen yksinhuoltajaisänä ja lapset minulla lähes 100 % niin uutta vaimoa on aika vaikea lähteä katselemaankaan. Eikä toisaalta ole niin kiinnostustakaan, nykyinen järjestely tulee pitkässä juoksussa edullisemmaksi kuin vaimonpito.
Vierailija:
Mietippäs vähän. Vika on silti omien korviesi välissä. Se MINUN PITÄÄ SAADA sieltä sinun tekstistäsi pomppasi. Itse olen kuule saanut vähän elämältä aikoinaan turpiin ja elänyt peräti 5 vuotta aikoinaan selibaatissa, eikä mieleeni juolahtanut palkata ketään mieshuoraa hommaa hoitamaan, vaikka seksiä kovasti ikävöinkin, mutta suhteeseen en ollut valmis. Seksikaupassa on kaiken maailman leluja ja omat kädet ihmiseltä löytyy.Millä lailla vammasi tekee sinusta jotenkin oikeutetumman hyväksikäyttämään naisia ja säälimään itseäsi seksin suhteen? Minulla on useita vammaisia tuttuja ja ystävä, joka ikinen seurustelee tai on parisuhteessa. Sinä olet vain etsinyt vääriä ihmisiä kenties vääristä paikoista. Sitäpaitsi kuka vain meistä voi vammautua ihan vain rattijuopon toimesta tms - ei se silti oikeuta hyväksikäyttämään ketään onnetonta ihmistä. Surullista että kukaan ei osoita sinulle oikeita tunteita ja rakkautta. Mutta silloin sietää katsoa itse peiliin. Paistaako sieltä MINÄ?
t 22
Mietippäs sinä t22 (viesti 24) vähän. Ehkäpä sinulla on jotakin vikaa korviesi välissä.
Se että olet ollut 5 vuotta selibaatissa on SINUN OMA ratkaisusi. Sinulla on siihen oikeus ja kaikki vapaus, mutta älä tyrkytä omia valintojasi muilla. Se on jokaisen OMA ASIA haluaako nauttia seksistä vai eli.
Laajennappa vähän näkökantaasi ja annapa käypä neuvo seksin harjoittamiseen esim. seuraavassa tilanteessa:
Syntymästä asti tai onnettomuudessa molemmat kädet amputoitu. Miten tähän auttaa seksikaupan lelut? Kuinka ja kuka niitä käyttäisi niin että vammainen tai vammautunut niistä nauttisi? Itsetyydytys omalla suulla tai jaloilla? Melkoista akrobatiaa! Entäpä jos osana " teveydenhoitoa" sairaanhoitaja hoitaisi homman?
Puhut aika kärkkäästi miehistä hyväksikäyttäjinä. Laajennappa taas hieman näkökantaa ja kulmaa. Voidan aivan hyvin ajatella myös että maksulliset naiset HYVÄKSIKÄYTTÄVÄT " onneettomien miesten" ahdinkoa ja hyödyntävät SEKSIÄ alistaakseen miestä, ja vielä rahastavat siitä. Miltä tämä kuullostaa? Ei tässä peiliin katsomiset auta - sinun täytyisi hiukan tuulettaa tuota ajatusmaailmaasi.
Mikä muuten tekeen seksin myymisetä hyväksyttävä ja ostamisesta kiellettävää?
Jos kieltolinjalle mennään, niin eikö molempien pitäisi sitten olla kiellettyä?
T: Hän-Mies
Vierailija:
24
Jos olet ollut 5 vuotta ilman seksiä olet ollut omalta osaltasi tukemassa jonkun miehen maksullisella käyntiä, lähtien ajatuksesta että normaalisti tarjoamasi seksi on ollut poissa markkinoilta. Ja se on vähän eri asia selibaatti naisen ja miehen välillä. Nainen kun ei sillä lailla nauti seksistä vaan hankkii siten vain erilaisia palveluita ja hyödykkeitä, myös avioliitossa. Mutta mies kun nauttii seksistä suunnattomasti, ole siinä sitten ilman 5 vuotta.
Ja kyllä, itse käyn hupakoissa noin kerran viikossa tai kahdessa. Ja ei, en petä ketään kun en ole parisuhteessa. Kun on kahden tarhaikäisen yksinhuoltajaisänä ja lapset minulla lähes 100 % niin uutta vaimoa on aika vaikea lähteä katselemaankaan. Eikä toisaalta ole niin kiinnostustakaan, nykyinen järjestely tulee pitkässä juoksussa edullisemmaksi kuin vaimonpito.
Noin naisvihamielisenä henkilönä kannattaisi ehkä harkita suuntautumista omaan sukupuoleen. Tuskin kukaan jaksaa vastaanottaa tuollaisia sovinistisia oksennuksia kumppaniltaan, jos tuo viesti nyt kuvastaa ollenkaan ajatusmaailmaasi laajemmin.
Ja ei, eihän ne huorat nautikaan seksistä. Voitelevat itsensä liukasteilla, teeskentelevät minkä jaksavat ja toivovat, että tulisipa pässiltä äkkiä ja pääsisi pois sen haisevan hengityksen ulottuvilta.
Vierailija:
Noin naisvihamielisenä henkilönä kannattaisi ehkä harkita suuntautumista omaan sukupuoleen. Tuskin kukaan jaksaa vastaanottaa tuollaisia sovinistisia oksennuksia kumppaniltaan, jos tuo viesti nyt kuvastaa ollenkaan ajatusmaailmaasi laajemmin.
Ja ei, eihän ne huorat nautikaan seksistä. Voitelevat itsensä liukasteilla, teeskentelevät minkä jaksavat ja toivovat, että tulisipa pässiltä äkkiä ja pääsisi pois sen haisevan hengityksen ulottuvilta.
Mistä tiedät nauttiiko huorat seksistä, mitä ajattelevat ja toivovat seksin aikana? Vai oletko itse asiantuntija, eli prostituoitu?
Ehkäpä sinä äärifeministinä voisit keskittyä myös vain omaan sukupuoleesi. Niin on varmaan hyvä - ei tule konflikteja.
ja mitä omaperäiseen ehdotukseesi tulee, niin ei kiitos, keskityn sellaisiin tosimiehiin, jotka kykenevät tasa-arvoiseen seksi- ja parisuhteeseen, eivät pura naiseen omia traumojaan ja tietävät, että nainen nauttii seksistä siinä kuin mieskin, silloin kun sitä on antamassa oikea mies eikä kaltaisesi vinkuva luuseri.
Jos en yksin riittäisi miehelleni, haluaisin erota, sillä haluaisin päästä etsimään sitä oikeata, joka riittäisi mulle ja jolle minä riittäisin. Exän kanssa voisin toki olla kaveri ja työtoveri lasten kasvatuksessa.
Jos rakastaa (enemmän kuin vain ystävänä), ei todellakaan mene huoriin.
lainaus:Vierailija:
Tässä on taas tämä, että naiset sekoittavat rakkauden ja seksin. Mies (miksei nainenkin) menee maksullisiin seksin vuoksi, ei rakkauden. Itse olen pari kertaa kokeilut maksullista, ja kyllä täytyy sanoa, että partnerin arvostus nousee kyllä sen jälkeen, kun huomaa kuinka " huonoja" maksulliset on.
Vinkki naisille: Eli siis jos mies ei arvosta naistansa, niin nainen voi huoletta kehoittaa miestänsä menemään maksullisiin. Johan alkaa sen jälkeen nainen taas olla se oma kulta (ihan jo seksinkin mielessä), kun maksulliset on jotenkin tympiintyneitä...Make
Vierailija:
ja mitä omaperäiseen ehdotukseesi tulee, niin ei kiitos, keskityn sellaisiin tosimiehiin, jotka kykenevät tasa-arvoiseen seksi- ja parisuhteeseen, eivät pura naiseen omia traumojaan ja tietävät, että nainen nauttii seksistä siinä kuin mieskin, silloin kun sitä on antamassa oikea mies eikä kaltaisesi vinkuva luuseri.
Enpä usko että SINÄ kykenet tasa-arvoiseen seksi- ja parisuhteeseen. Sehän näkyy juuri mm. siitä että sinä purat tyytymättömyyttäsi omaan itseesi ja muita patoutuneita traumojasi miehiin. Sinussa ITSESSÄ ei voi olla mitään vikaa.
Feminismi on muuten latinaa, ja tarkoittaa suomeksi Hullun Lehmän tautia ;)
- ettei ole velvoitteita jälkeenpäin ja varma saanti
- ravintolassa ei ajanhukkaa iskuyrityksille ja ei tarvitse tarjoilla drinkkejä koko iltaa epävarmana siitä saako vai ei
-voi esittää toiveita ja toiveet toteutuu ilman moralisointia
- ei saa negatiivistä arvostelua suorituksestaan
Eihän sellaisen miehen kanssa sitten enää HALUAISI olla missään tekemisissä, joka olisi seksiä ostanut! Ei sellaista voisi haluta sänkyynsä tai elämäänsä (vaikka se kuinka vannoisi rakastavansa). Ei sellaista voisi kunnioittaa ja rakastaa itse!
Senkin voisi jotenkin joissakin tilanteissa ymmärtää, että mies on ihastunut tai rakastunut toiseen naiseen, kun pariskunnalla on mennyt huonosti, ja on sitten erehtynyt sen kanssa sänkyyn. Mutta huorissa käymistä en voisi ikinä ymmärtää enkä hyväksyä.
Mietippäs vähän. Vika on silti omien korviesi välissä. Se MINUN PITÄÄ SAADA sieltä sinun tekstistäsi pomppasi. Itse olen kuule saanut vähän elämältä aikoinaan turpiin ja elänyt peräti 5 vuotta aikoinaan selibaatissa, eikä mieleeni juolahtanut palkata ketään mieshuoraa hommaa hoitamaan, vaikka seksiä kovasti ikävöinkin, mutta suhteeseen en ollut valmis. Seksikaupassa on kaiken maailman leluja ja omat kädet ihmiseltä löytyy.
Entäpä jos mentäisiin vuosissa muutama kymmen taaksepäin ja sinua raahattaisiin ympäri Suomea sirkuksessa näytteillä esim. lyhytkasvuisuutesi vuoksi ja kerättäisiin siitä rahaa ja sinulle maksettaisiin siitä sormella osoittelusta ja töllistelystä vähän? Ihmisarvoista vai?
Millä lailla vammasi tekee sinusta jotenkin oikeutetumman hyväksikäyttämään naisia ja säälimään itseäsi seksin suhteen? Minulla on useita vammaisia tuttuja ja ystävä, joka ikinen seurustelee tai on parisuhteessa. Sinä olet vain etsinyt vääriä ihmisiä kenties vääristä paikoista. Sitäpaitsi kuka vain meistä voi vammautua ihan vain rattijuopon toimesta tms - ei se silti oikeuta hyväksikäyttämään ketään onnetonta ihmistä. Surullista että kukaan ei osoita sinulle oikeita tunteita ja rakkautta. Mutta silloin sietää katsoa itse peiliin. Paistaako sieltä MINÄ?
t 22