Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräätkö tölkit ja pullot?

Vierailija
01.07.2025 |

Keräätkö tölkit ja pullot talteen kun niitä löytyy?

Keräätkö tölkit ja pullot?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kerään talteen.

Vierailija
2/24 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa kerätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne tölkit/pullot köyhien kerättäväksi.

Vierailija
4/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena 80-luvulla olen viimeksi kerännyt pulloja ihan asiakseni, mutta sen jälkeen en ole niitä edes huomannut missään. Olen omat pulloni palautellut ihan itse, mitä nyt kerran jotain koululaisia soitti ovikelloa ja kerjäsivät pulloja, annoin pari pulloa niille mitä sattui sillä hetkellä olemaan.

Vierailija
5/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kertyy kämpille ihan tarpeeksi.

Vierailija
6/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse sitä rahaa itse, jätän muiden kerättäväksi. Olen myös pullonpalautuksissa lahjoittanut omien puollojen pantit siitä lähtien kun se vaihtoehto tuli automaatteihin.

Vierailija
7/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ajatus,mutta jos jätän keräämättä,joku törppö tulee ja ruttaa tölkin tai särkee lasipullon...nähty on monesti.Joskus annan oman saaliini köyhännäköiselle kerääjille.

Vierailija
8/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mukaani, mutta voin nostaa lähimmän roskiksen päälle jotta ei jää maahan roskaamaan.

Vierailija
9/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kannattaa noukkia. Muuten jäävät lumihankeen ja menevät mereen tai ruohonleikkuri vetää ne päreiksi ja ne on vaarallisia elukoille. Jos ette voi maineenne takia kerätä niin laittakaa siihen roskiksen päälle

Vierailija
10/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään kun siisti tölkki tulee kohdalle. Kotona kerään ne jätesäkkeihin ja palautan kerralla. Joskus olen saanut äkkilähdön hinnan yhdellä palautuksella. Taisi olla 370 euroa. Siinä oli kyllä omatkin tölkit mukana.

Vierailija
11/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää enkä vie kauppaan. Jätän johonkin näkösälle jos joku sen haluaa. Itse en jaksa säätää palautusten kanssa. 

Vierailija
12/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kaikki köyhiä.

Vierailija
13/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleenkään kerätä. Samaten en osta punalaputettuja tuotteita. Jätän ne niille jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Vierailija
14/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen muutenkin menossa kauppaan pullopussi mukanani, poimin matkalla löytämänikin. Muuten jätän ne muiden iloksi.

Vierailija
15/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokapäivä niitä löytyy ja kerään talteen.Noin 8-10 euron tölkit ja pullot löytyy kuukaudessa.Joskus enemmänkin.

Vierailija
16/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
17/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse sitä rahaa itse, jätän muiden kerättäväksi. Olen myös pullonpalautuksissa lahjoittanut omien puollojen pantit siitä lähtien kun se vaihtoehto tuli automaatteihin.

Annat siis ennemmin rahasi joillekin toisille rikkaille, koska lahjoituksista vain pieni osa päätyy sinne oikeaan kohteeseen.

Vierailija
18/24 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurinpiirtein jalkoihin sattuu niin nostan, muuten en. Eilen kaupan pihalla keräsin 2 €:n kolikon autoni vierestä. 13 pikkutölkillä pääsee samaan.

Vierailija
19/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kokeiltua eilen, löysin 1,45 € edestä ja kävelin kaksi tuntia ja 45 minuuttia. Jos tuosta ottaa pois matkan kotoa keskustaan, aktiivista etsintää kesti tunnin ja kolme varttia, eli tuntipalkaksi tulee huimat 82 centtiä. Sen verran myönnän, että kerääjiä näytti olevan paljon liikenteessä ja tavoitteeni olikin reilun euron verran saada. 

Vierailija
20/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi