Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuo prostituoituja käyttävät miehet oikein ajattelevat - ilmeisesti eivät mitään!

Vierailija
07.04.2006 |

Tänään oli taas Hesarissa juttua. Aika omituisia perusteluja huorissa käymiselle. Yksikin sanoi, että pysyy avioliitto sopuisampana. Voi vaimo parkaa. Mitä se vaimo tuollaisella avioliitolla tekee, olkoon sitten vaikka kuinka sopuisaa ja ihanaa, mutta kun kaikki on vaan VALETTA, ei siis paskankaan arvoista. Millaisia nuo miehet oikein ovat, kun voivat tuolla tavoin huijata ihmistä, jonka kanssa elävät, jonka ovat joskus itse valinneet puolisokseen???? Armahtaisivat edes vaimojaan, ja sanoisivat suoraan, että seksiä ei ole tarpeeksi, mitä tehdään, menemmekö terapeutille, haluatko, että hankin seksiä muualta vai eroammeko? Mutta tuohon heillä ei ilmeisesti riitä selkärankaa. Tulipa taas vaan tosi paha olo noiden vaimojen puolesta, joilla ei ole aavistustakaan, millaisen madon kanssa sänkynsä ja elämänsä jakavat.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä pihtariakka kotona, käy suosiolla maksullisissa ja akka on tyytyväinen kun ei äijä tinkaa persettä harva se päivä. Rauhaisa liitto.

Vierailija
2/48 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi tiesi.

Jos toinen tietää ja on tyytyväinen sellaiseen tilanteeseen, niin sitten mulla ei oo mitään sanomista, mutta on todella törkeää huijata! Siis niin, että vaimolla ei ole aavistustakaan millainen " mies" oikeesti on. Miten ne ukot voivat itsekään elää itsensä kanssa, ilmeisesti eivät tajua, miten pahasti tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pihtariakka on tyytyväinen jo siihen tilanteeseen kun ukko ei vonkaa jatkuvasti. Johtuu se sitten lisääntyneestä tumputtamisesta, pitkäänjatkuneen turhautumisen aiheuttamasta impotenssista ja mielen sumenemisesta tai huorissa käynnistä.

Vierailija
4/48 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi olla sellaiseen tyytyväinen. Vai haluaisitko itse, että sinua sumutettaisiin olan takaa, koko liittosi olisi vain silmänlumetta ja valetta???? Kukaan ei voi haluta olla sumutettavana ja huijattavana. Eihän elämällä ole silloin mitään pohjaa.

Meillä opetettiin jo lapsuudenkodissa, että parisuhteessa on oltava reilu peli.

Vierailija
5/48 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sallitte.

Kaikki muuko liitossa on arvotonta ja vailla merkitystä verrattuna johonkin huorissa käyntiin? Mistä liitossa sitten on edes kysymys?

Itselle ei avioliiton tärkein osa todellakaan ole seksuaalinen uskollisuus.

Voi sitä toista rakastaa vaikka olisi uskotonkin, ei ehkä palavasti tai kiihkeästi, mutta vakaasti ja toverillisesti, ja uskollisesti eli niin ettei se rakkaus mihinkään noin vain lopu vaikka toinen vähän mokaisikin.

Vierailija
6/48 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyti on yleensä aika lailla parempaa kuin mitä kotona.

Vierailija
7/48 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt aikanaan huorissakin, silti kehuu ettei kukaan ota yhtä hyvin suihin tai ole ollut yhtä huikaiseva seksikokemus kuin minä, oma vaimo, ja kuulemma paranee edelleen, 5 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
8/48 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorissa kävijät on luusereita, joille huorat itsekin naureskelee selän takana. vain luuseriraukat ei kykene rehellisyyteen parisuhteessa ja seisomaan valintojensa takana. jos oikeasti olisi noin ok käydä panemassa rahasta, miksette kerro vaimolle ja esiinny lehdissä oikeilla nimillä?

tajuavat sentään hävetä...

Vierailija
9/48 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se kaikki vaan valetta olis, jos mies olisikin ihan joku muu kuin on kuvitellut. Joku totaalinen ääliö. Yöks.

Vierailija
10/48 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin liitossa/parisuhteessa on kysymys siitä, että välitetään toisesta ja ollaan toiselle rehellisiä. Rehellisyys on ihan ehdoton juttu. Se on koko parisuhteen perusta. Ilman sitä ei ole suhdettakaan. Huijaaminen/pettäminen/valehtelu eivät ole sallittuja.

Pelottaa kasvattaa lapsia maailmaan, jossa petetään jopa ihmistä, jonka pitäisi olla kaikkein lähin, omaa puolisoa.

Vierailija
11/48 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!!!!!

Vierailija
12/48 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi miehen pitäisi alistua siihen

Vierailija
13/48 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiinko lehtijutussa niin? Musta toi käsitys, että pettäjien puolisot ovat pihtareita, on ihan kummallinen. Kyllä pettämisessä on ihan jostain muusta useimmiten kyse. Kyse on itsehillinnän puutteesta, arkeen tylsistymisestä, jännityksen hakemisesta, itserakkaudesta jne.

Vierailija
14/48 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa kanssani seksiä, minulla ei ole mitään tarvetta ulkoistaa asiaa. Mutta kuukaudenkin haluttomuus ottaa oman koteloni päälle siinä määrin, että seksuaaliset paineet on hyvä käydä purkamassa maksullisella seksiseikkailulla. Muussa tapauksessa ne purkaantuu riidanhaluna tms. joka vaan pahentaa tilannetta.

Itse tekoon ei liity mitään tunteita kumminkaan puolin ja " hutsun" unohdan sen jälkeen kun olen oven kiinni viskannut.

Seksuaalinen jännitys ja sen purkautuminen tällä tavalla tuo vähän toisenlaisen mielen , kuin käteenvetäminen aamusuihkussa.

Tälaisia me miehet olemme.

Vierailija
15/48 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa kanssani seksiä, minulla ei ole mitään tarvetta ulkoistaa asiaa. Mutta kuukaudenkin haluttomuus ottaa oman koteloni päälle siinä määrin, että seksuaaliset paineet on hyvä käydä purkamassa maksullisella seksiseikkailulla. Muussa tapauksessa ne purkaantuu riidanhaluna tms. joka vaan pahentaa tilannetta.

Itse tekoon ei liity mitään tunteita kumminkaan puolin ja " hutsun" unohdan sen jälkeen kun olen oven kiinni viskannut.

Seksuaalinen jännitys ja sen purkautuminen tällä tavalla tuo vähän toisenlaisen mielen , kuin käteenvetäminen aamusuihkussa.

Tällaisia me miehet olemme.

Vierailija
16/48 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että kunnioitan vaimoani, se " kasvattaa satoa" .

Jere

Vierailija
17/48 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii vain ettei tuo vaimolle " tuliaisia" . On olemassa naisia jotka inhoavat seksiä, älkää aina ajatelko vain itseänne! Ja on naisia jotka eivät edes halua tietää koko asiasta.

On niitäkin huorissakäyjiä jotka saa seksiä kotona mutta eivät tyydy mihinkään...

MUTTA en voi ymmärtää miehiä jotka käyvät selkeästi hommaan pakotetulla huoralla. Vrt uutinen Virosta pakolla tuodusta kehitysvammaisesta naisesta jolla kävi lyhyen ajan sisällä jopa satoja!! miehiä..mitä helvettiä sellainen mies ajattelee??? hyihelv!!

Vierailija
18/48 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos oma vaimo käyttäis mieshuoran palveluja salaa? Tai hankkisi itse lisätienestiä huoraamalla? Usein itselle sallitaan paljon enemmän kuin vaimolle. Hommaan pakottamisesta: nainen on voitu uhkailla/pahoinpidellä hiljaiseksi niin, että hän näyttelee henkensä hädässä tekevänsä sitä omasta tahdostaan.

Vierailija
19/48 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten työkaverinsa oli ollut kaksi viikkoa Thaimaassa ja siellä oli ollut paikallinen nainen. Oli kuulemma saanut monta kertaa päivässä koko loman ajan ja oli tarvinnut vaan ruokaa ostaa ym, naisella ollut yksi lapsi. Kumiakaan ei ollut tarvinnut käyttää. Kehunut miten kivaa oli ja " Lähe sinäkin mukaan!" Mies oli kieltäytynyt ja piruuttaan kysynyt, että kävit sitten varmaan sukupuolitautipolilla etkä pelkää aidsia.

Mies: Se luuseri ei täällä saa ikinä naista niin pitää mennä Thaimaaseen panemaan jotain epätoivoista huoraa eikä se idiootti tiedä muutenkaan mistään mitään.

Huoran ammatti on heti jees, jos sitä voit suositella tyttärellesi. Ammatti, jossa voit tulla tapetuksi hetkellä, jolloin olet kaikkein avuttomimmillasi. Muistan takavuosien puolalaisen Danutan kohtalon vielä hyvin. Huorissa käyvät useimmiten luuserit ja henkisesti tunnevammaiset narsistit, joille ihmisarvo on tuntematon käsite ja MINÄ kaiken ykkönen.

Mun on muutenkaan vaikea uskoa, että 95 prosenttia ilotytön ammattia harjoittavista makaisi näiden miesten kanssa ihan omasta halustaan ja omaksi ilokseen. Useimmat näistä seksityöläisistä varmaan ajattelevat miehen alla maatessaan, että toivottavasti toi sika laukeaa äkkiä että saa rahat tiskiin ja pääsee tupakalle/huumepiikille. Ja aika monen ilotytön enimmät rahat menee parittajien taskuun, luukun vuokraan ja vaatteisiin. Eli pelkkää ahdistetun ihmisen hyväksikäyttöä se on. Niistäkin jäljelle jääneestä 5 % isolla osalla taustalla on insestiä ym. mielenterveysongelmaa, eli ns. iloisia tienaajia on joku kaksi sadasta.

Kyllä, kannatan seksin ostamisen kieltämistä. Jokainen, joka tieten tahtoen maksaa rahaa saadakseen seksiä, on hyväksikäyttäjä, oli ostajana nainen tai mies. Se että on tarjontaa, ei tarkoita että käyttö olisi ok.

Vierailija
20/48 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vammaisena tiedän että vaikka kuinka yrittää naista on vaikea saada.

Siksi käyn säännöllisesti maksullisissa rahalla onneksi saadaan myös me joita normaalissa elämässä syrjitään.

Halut ne on meilläkin, mieti itsesi tilanteeseen kun kukaan muu kuin maksullinen nainen ei halua harrastaa seksiä kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän