Haaste päivystäville kielipoliiseille: kuka laatii lauseen jossa on mahdollisimman monta virhettä!
Teempä ekan: miäs osti jokurtin ja onpun.
Joo, ei ollut kummoinen. Pistäkää siis paremmaksi eli pahemmaksi!
Kommentit (57)
Donald Trumppi on Ameriikan yhdys valtojen valtio pää mies
Valitsen elämäm kuoleman asemasta
huomenta hyvää musta partainen sanoi mies
Pulaaikana ja eteenki aijemmin ennen raktoreitten yleistymistä on suomen hevoinen on ollut maa taloutta ajatellen tärkeä elin keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieli oppi virheitten tekeminen ei ollut ennenvanhaan niin yleistä, kuin nykyään, joka lienee on tänäpäivänä joka päiväistä.
Loistavaa! Tätä lisää!!
t. ap
muukki on hyvejä, ei sempuoleen
Tuo sun viimeinen oli Turun/läntisen Suomen murretta. Ei varsinaisesti väärin.
minä inhoon vaihevuosia koska ovat kamala elämä. Sittemmin oon aikeissa syödä hormoooni korvaus hoitoa vaan peloittaa rinta syöpä ehkä. Olisin iloinen ihminen muutoin tekemällä juoksu lenkkejä metässä, jos vielä saamalla työ paikan lisäksi.
Empä jaksa rueta miettii ketä enään nyky päivänä käyttää mamma-paitoja ulkona kotoota.
Yhdyssanavirheet lienevät helpoiten korjattavissa. Me uskomme että kirjoittamisen taitaminen kehittyy kehityksen mukana pitkässä juoksussa. Etenkin kun kuskina on äikänopet eikä mitkään sijaiset.
Ei sitä pidä laatia, vaan etsiä palstalta. On ihan tyhmää keksiä virkkeitä, joissa on paljon virheitä. Palsta on täynnä törkeitä sepustelmia. Pitää valita niistä.
Minä olen Suomalainen ja puhun Suomea! Suomen kielinen kirjallisuus on hyvää ja Suomenkieli puhuttuna kuulostaa kauniille. Ruotsalaiset ovat Ruotsin-kielisiä ja Meksikossa voivat sitten puhua Meksikoa.
Joskun kun huomaan kirjoitusvihreen omassa kirjoituksessa, en jaksa sitä korjata.
Viisi jalankulkiaa kastuivat kun bussi roiskautti lätäköstä vedet heidän päälle.
Oletteko te voineet hyvästi lähi aikoina,mun ystäväni kysyi Ahti Saarelta mikä oli suomen ex -pressidenti
saako tussuntahraa milään housusta, pois kun mun-pienintytö taas oli sotkent kun piirsi? vaika käskenyt varoa?vaikkka cloorila taiSappisaipuala,
Vierailija kirjoitti:
saako tussuntahraa milään housusta, pois kun mun-pienintytö taas oli sotkent kun piirsi? vaika käskenyt varoa?vaikkka cloorila taiSappisaipuala,
Hyi :D
Onneksemme koti suomessa ovat asijat parenmin kun muuvalla; vaikka täällä olleekin paljon mielen-terveys ongelmija.
Ensinmäisen kerran häneen taisin ihastua kun olin kolmetoista vuotias mutta rakastuin siihen vasta ystävän päivänä 2012-vuotena kun olin kahdeksan toista vuotias ja kolmannennella kuulla raskaana expoika ystävälleni jonka kanssa olimme yhdessä suunitellut jopa naimisiin menoa mutta siitä ei sittekkään tullut mitään.
Ompas tosipaljon, kieli oppi virheitä.
Ja sitten lauseita rakennetaan väärin.
Mummielestä Suomalainen toimittaja ei saisi istua tv studiossa intiani päähine päässä eikä taiteilia saa käyttää lapin pukua jos ei ole itse Saamelainen