Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste päivystäville kielipoliiseille: kuka laatii lauseen jossa on mahdollisimman monta virhettä!

Vierailija
13.10.2017 |

Teempä ekan: miäs osti jokurtin ja onpun.
Joo, ei ollut kummoinen. Pistäkää siis paremmaksi eli pahemmaksi!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummielestä Suomalainen toimittaja ei saisi istua tv studiossa intiani päähine päässä eikä taiteilia saa käyttää lapin pukua jos ei ole itse Saamelainen

Vierailija
22/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trumppi on Ameriikan yhdys valtojen valtio pää mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen elämäm kuoleman asemasta

Vierailija
24/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta hyvää musta partainen sanoi mies

Vierailija
25/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulaaikana ja eteenki aijemmin ennen raktoreitten yleistymistä on suomen hevoinen on ollut maa taloutta ajatellen tärkeä elin keino.

Vierailija
26/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieli oppi virheitten tekeminen ei ollut ennenvanhaan niin yleistä, kuin nykyään, joka lienee on tänäpäivänä joka päiväistä.

Loistavaa! Tätä lisää!!

t. ap

muukki on hyvejä, ei sempuoleen

Tuo sun viimeinen oli Turun/läntisen Suomen murretta. Ei varsinaisesti väärin.

Vierailija
27/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä inhoon vaihevuosia koska ovat kamala elämä. Sittemmin oon aikeissa syödä hormoooni korvaus hoitoa vaan peloittaa rinta syöpä ehkä. Olisin iloinen ihminen muutoin tekemällä juoksu lenkkejä metässä, jos vielä saamalla työ paikan lisäksi.

Vierailija
28/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä jaksa rueta miettii ketä enään nyky päivänä käyttää mamma-paitoja ulkona kotoota.

Vierailija
29/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanavirheet lienevät helpoiten korjattavissa.  Me uskomme että kirjoittamisen taitaminen kehittyy kehityksen mukana pitkässä juoksussa. Etenkin kun kuskina on äikänopet eikä mitkään sijaiset.

Vierailija
30/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pidä laatia, vaan etsiä palstalta. On ihan tyhmää keksiä virkkeitä, joissa on paljon virheitä. Palsta on täynnä törkeitä sepustelmia. Pitää valita niistä.

Vierailija
31/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Suomalainen ja puhun Suomea! Suomen kielinen kirjallisuus on hyvää ja Suomenkieli puhuttuna kuulostaa kauniille. Ruotsalaiset ovat Ruotsin-kielisiä ja Meksikossa voivat sitten puhua Meksikoa.

Vierailija
32/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun kun huomaan kirjoitusvihreen omassa kirjoituksessa, en jaksa sitä korjata.

Vierailija
33/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi jalankulkiaa kastuivat kun bussi roiskautti lätäköstä vedet heidän päälle.

Vierailija
34/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näytti hyvältä trikoissa.

Vierailija
35/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te voineet hyvästi lähi aikoina,mun ystäväni kysyi Ahti Saarelta mikä oli suomen ex -pressidenti

Vierailija
36/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tussuntahraa milään housusta, pois kun mun-pienintytö taas oli sotkent kun piirsi? vaika käskenyt varoa?vaikkka cloorila    taiSappisaipuala,

Vierailija
37/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako tussuntahraa milään housusta, pois kun mun-pienintytö taas oli sotkent kun piirsi? vaika käskenyt varoa?vaikkka cloorila    taiSappisaipuala,

Hyi :D

Vierailija
38/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksemme koti suomessa ovat asijat parenmin kun muuvalla; vaikka täällä olleekin paljon mielen-terveys ongelmija.

Vierailija
39/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinmäisen kerran häneen taisin ihastua kun olin kolmetoista vuotias mutta rakastuin siihen vasta ystävän päivänä 2012-vuotena kun olin kahdeksan toista vuotias ja kolmannennella kuulla raskaana expoika ystävälleni jonka kanssa olimme yhdessä suunitellut jopa naimisiin menoa mutta siitä ei sittekkään tullut mitään.

Vierailija
40/57 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tosipaljon, kieli oppi virheitä.

Ja sitten lauseita rakennetaan väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi