Haaste päivystäville kielipoliiseille: kuka laatii lauseen jossa on mahdollisimman monta virhettä!
Teempä ekan: miäs osti jokurtin ja onpun.
Joo, ei ollut kummoinen. Pistäkää siis paremmaksi eli pahemmaksi!
Kommentit (57)
Mitenkä mieltä olette, siitä että jos vaikka kun 12:sta gebardia alkaa juoksemaan sua Takaa – niin pääseekö karkuun.?
Onko ketään ketä tietää millon joulu kalentereja tulee markettejeihin onko enään Joulukuus niitä viime Joulu kuus ei saanu niit enään. nuin sellain kyssari
Perjaatteessa Suomen kieli oppi ei ole Japanialaisille kovinkään vaikeaa
Gollits huppari on out koska juoksu trikoot.
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään ketä tietää millon joulu kalentereja tulee markettejeihin onko enään Joulukuus niitä viime Joulu kuus ei saanu niit enään. nuin sellain kyssari
Ei voi vastaa suorasta kädeltä mutta, on Sulla hommat aikaseen.= nytten Lokakuu vasta.????:-)Millasen kalenterin ?????
Eikait ole ketään enään jotka ovat sitä mieltä että pitsaan tulee ananaita
kuullostaa , että Lauantai elikkä tänään on taputeltu
sunnuntaina aijon taiteila Syksynvärejä suteilla eli tauluja , mielen rauhaa siittä!
teetä viellä ja Hyvää-Yötä!!!!
Miettisin sen laista että ei kai kukaan enään lienee omata sana kirjaa, joka on sääli
Kuullostaapa hyvälle, kivasti erinlainen kieli oppi haaste itse kullekkin, aijon ehdottomasti kantaa oman korteni “kekoon”.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa sille että joudun korjata aijempien kirjoittajien virheitä koko loppu päivän, vaikka minulla on sairaanloisen huono-olo.
Kuullostaa sille et joudun korjAA, aijeNpien kirjottajien vihreitä koko loppupäivän vaikka, omaan sairaan loisen huonoolon.
Vierailija kirjoitti:
kuullostaa , että Lauantai elikkä tänään on taputeltu
sunnuntaina aijon taiteila Syksynvärejä suteilla eli tauluja , mielen rauhaa siittä!
teetä viellä ja Hyvää-Yötä!!!!
Ihana ois semmottinen sisustustarra seinällä jossa lukis että mielen rauhaa siittä teetä vielä ja hyvääyöttä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen näytti hyvältä trikoissa.
Kakka maistuu pahalle. Olen paha.
Vierailija kirjoitti:
Ketä muka tekee kieli oppi virheitä?
Niimpä! Ketä muka tekee kieli oppi vihreitä kun pystyy nousee niide yläpualel.Ei ainakaa ketään ketä on Suomenkielen tunneilla ollu hereil.peruskoulus.Opetelkaa puhuun suomeeeee!!!!!!=D=D)=D
Koetin shopata hauhta ja rutsim munan. ananaammä sitte pölli.