Anoppi ei osaa lausua lapsen nimeä, ääntää Chloen "Klou"
Lapsi on vasta vauva ettei tuosta vielä sen suurempaa harmia ole, mutta kun kasvaa niin olisi mukava että lausuisi nimen oikein.
Kommentit (35)
Sehän on mitä ihanin lempinimi, hehku tai loiste.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on vasta vauva ettei tuosta vielä sen suurempaa harmia ole, mutta kun kasvaa niin olisi mukava että lausuisi nimen oikein.
No ei kai tuo mikään ihme ole. Varmaan muutkin kuin anoppi ihmettelee nimen ääntämistä. Miksi tuollainen nimi pitäisi osata automaattisesti ääntää?
Mikä onni, että itse osaan lausua sen oikein. "Khlöyi".
No kuka käskee antaa lapselle noin typerän nimen? Olisi ehkä kannattanut miettiä etukäteen, että nimi on sellainen, joka myös suomenkielisen suuhun taipuu.
Todella hankala nimivalinta Suomessa. Jos itse haluaa antaa tuollaisen nimen lapselle, niin sitten pitää myös kestää kaikki väärinlausumiset. Niitä tulee nimittäin lisää, muiltakin kuin anopilta, ja takuulla vaikka minkäsorttisia versioita..
Khlöyi Rönttönen tms. tietenkin. Onnea vaan 😂
Miksi ihmeeessä suomalaiset antaa lapsilleen jotain englanninkielisiä nimiä. Ja muutenkin tuntuu että englannin kielen ihannointi menee ihan liian pitkälle. Onko tästä maasta tarkoitus tehdä joku wannabe-jenkkilä?
Ihmeellistä kakoismoralismia kun suomenruotsalaisia vaaditaan opettelemaan suomi ja ruotsia ei saa puhua, mutta suomalaiset itse vapaa ehtoisesti ottaa englantia käyttöön vähän siellä ja täällä? Wtf?
Miksi ette ole korjanneet sitä ääntämystä? Outoa kirjoitella tänne. Korjaatte sen kerran ja sillä selvä.
Kuka on väittänyt, että ap asuu Suomessa? Ei kai kukaan Suomessa tuollaista nimeä anna.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen se anoppi on?
Anoppi on kiinalainen.
Ap.
0/5 - aina näissä provoissa se on juuri se anoppi, joka tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen se anoppi on?
Anoppi on kiinalainen.
Ap.
Eli kiinalais-suomalainen lapsi nimeltä Chloe? No sehän onkin tunnettu perinnenimi molemmissa maissa joo.
Minä äännän tuon nimen Koloe. Olen nähnyt nimeä elokuvissa tai sarjoissa. Onneksi mun lapsenlapsi on Venla.
Mikähän mahtaa olla tämän jutun clou.
Vanhemmat ääntävät itse varmaan Kholoe.
Minusta on tyhmää antaa lapselle nimi, jonka mukaan täytyy pistää ääntämisohje.
Meillä on Phoebe, lempinimenä Bibi. <3
Entä sitten? Itse olette antaneet nimen lapselle mikä on hankala kausia suomessa