Parhaat einesruoat?
Täältä ääni kaalilaatikolle. En jaksa tehdä itse, helpompi äkilliseen intoon ostaa valmiina saarioisten versio.
Kommentit (33)
Mä tykkään syödä välillä Thai-kuution pakasteesta, kunnon lohturuokaa. En edes ole katsonut, mitä kaikkea sisältää.
Finduksen pakasteateriat on tosi hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartano: feta-kasviskiusaus, lohikeitto (se kermaan tehty), makaroonilaatikko.
Via: kana-sitruunarisotto.
Pakastepinaattikeitto.
Jokaiselle: tikka masala. En osaa oikeasti itse tehdä yhtä maistuvaa kotona.
Kokkikartanon tuotteet tekee Saarioinen.
Käväisepä joskus Keravalla. Tai mene junalla ohi, näet siitäkin Kokkikartanon tehtaan, et Saarioisten.
HoviRuuan käsintehdyt mustapapupihvit ja Hälsans Kökin falafelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää nyt eineksiä, mutta siis noi Lounashetki salaatit on hyviä. Ja sitten pakastimesta yks sellanen aasialainen kuutio, jossa on riisiä ja kanaa. Mutta siis ei ihan taida kuitenkaan eineksiä olla...
Kyllä ne eineksiä on.
Asia selvä. Luulin että eineksiä on vain "eineshyllyssä" olevat, maksalaatikot, metsästäjänleikkeet muusilla jne. :) Ja pakasteet on pakasteita. Mut aina oppii uutta.
Just näin. Valmispizza on eines vain, jos se on hyllyssä. Pakasteessa se on pakaste. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Mammas köttbullar med spaghetti!
Missäs tätä myydään?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Hälsäns Kökin kasvispyöryköistä, sesam-nugeteista, ja sitten ne vegepihvit on ihan parhaita burgerien välissä. Miinuksena kova hinta, joten harvoin tulee ostettua :(
Via pasta carbonara OLI lemppari, nyt se ollaan ilman hyvää syytä poistettu valikoimasta?! :O
Toivottavasti tulee takaisin :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Hälsäns Kökin kasvispyöryköistä, sesam-nugeteista, ja sitten ne vegepihvit on ihan parhaita burgerien välissä. Miinuksena kova hinta, joten harvoin tulee ostettua :(
Hei mä lisään kans nuo Hälsansin vegepihvit, mäkin niitä käytän hamppareissa :) Ovat kyllä joo sen verran hintavia, että ei kovin usein viitsi ostaa mutta ovat myös parempia kuin suurin osa muistaa valmiista kasvispihveistä. -25
Lavita kirjoitti:
En koskaan osta einesruokia. Edullisemmin, parempaa ja huomattavasti terveellisempää ruokaa teet itse.
:) Tätähän ei ap kysynyt, koska sen tietää jokainen jo ennestään. Eineksissä on todella hyviä vaihtoehtoja. Saarioisella on uutuuksia esm. juustoinen jauheliha/perunalaatikko sekä tonnikalapasta (muki). Ja tietenkin niin monet muutkin joita välillä ostan.
Googletin vielä Saarioisten sivut jotta sain tarkemmin einesten nimet.
Cheddar-jauhelihakiusaus 650g ja Tonnikala salaattiateria 250g.
(Vierailija 31)
Lavita kirjoitti:
En koskaan osta einesruokia. Edullisemmin, parempaa ja huomattavasti terveellisempää ruokaa teet itse.
Käytän mielummin enemmän rahaa, jos sillä säästä aikaa.
Kokkikartanon tuotteet tekee Saarioinen.