Parhaat einesruoat?
Täältä ääni kaalilaatikolle. En jaksa tehdä itse, helpompi äkilliseen intoon ostaa valmiina saarioisten versio.
Kommentit (33)
Monet Via-valmisruuat: Esim. savulohiavokadopasta ja kanarisotto.
Maksalaatikko ja Via vuohenjuusto-kanapasta ovat hyviksi havaittuja.
Kokkikartanon aurajuusto-kinkku-pasta
Kokkikartano: feta-kasviskiusaus, lohikeitto (se kermaan tehty), makaroonilaatikko.
Via: kana-sitruunarisotto.
Pakastepinaattikeitto.
Jokaiselle: tikka masala. En osaa oikeasti itse tehdä yhtä maistuvaa kotona.
Maksalaatikko pannulla paistettuna
Nuudeli, kun heittää sekaan maissia ja paistettua kanaa
Kermaperunat
Lidlin pakastealtaasta Nasi goreng-pussi, kiirepäivän pelastus
Saaroisten savuporojuustokeitto
Onko nää nyt eineksiä, mutta siis noi Lounashetki salaatit on hyviä. Ja sitten pakastimesta yks sellanen aasialainen kuutio, jossa on riisiä ja kanaa. Mutta siis ei ihan taida kuitenkaan eineksiä olla...
Vierailija kirjoitti:
Onko nää nyt eineksiä, mutta siis noi Lounashetki salaatit on hyviä. Ja sitten pakastimesta yks sellanen aasialainen kuutio, jossa on riisiä ja kanaa. Mutta siis ei ihan taida kuitenkaan eineksiä olla...
Kyllä ne eineksiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne eineksiä on.
Asia selvä. Luulin että eineksiä on vain "eineshyllyssä" olevat, maksalaatikot, metsästäjänleikkeet muusilla jne. :) Ja pakasteet on pakasteita. Mut aina oppii uutta.
Kaasuun pakatut salaatit, joissa on mukana erikseen pakatut kastikkeet ym lisukkeet. Sekoitetaan lautasella.
Jokaiselle tikka masala on paras eines ikinä.
Vihikset ja muut sitten kakkosena.
Lidl myy sellasta kreikkalaistyylistä risottoa. On superhelppoa ja hyvää ja nopeaa! Todettu oikeen hyväks ja mieluisaks perheruuaks meillä. Lidl kilon lasagne on myös aika herkullinen ja hyvä pelastus esim jos ollaan kipeenä ja ei jaksa ruokaan oikeen panostaa. Siihen salaattia kylkeen nii avot.
Maksalaatikko ilman rusinoita! Puolukkahilloa päälle, sekin saa olla kaupan hillo. Nam.
En koskaan osta einesruokia. Edullisemmin, parempaa ja huomattavasti terveellisempää ruokaa teet itse.
Kokkikartanon lihapullat muusilla, liha- ja lohikeitto, fetapinaattipasta, lihamakaronilaatikko sekä jokin maustettu härkä riisillä (en muista tarkkaan nimeä).
Itse en tykkää Finduksista enkä lihapullista enkä myöskään pastoista, ne teen mieluummin itse.
Mutta: rakastan vähäkalorisia kaupan eineksiä! Joissa on 70-90 kcal/100g
Lihaperunasoselaatikko, veriletut, kaalilaatikko, pakastepinaattikeitto, Mama-nuudelit, maksalaatikko, lanttulaatikko....
Lavita kirjoitti:
En koskaan osta einesruokia. Edullisemmin, parempaa ja huomattavasti terveellisempää ruokaa teet itse.
No sitähän tässä juuri kysyttiin!
Mikä sua noin väsyttää? Olisko huono ruoka :)