Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamuviiva

Lapsi toiveissa
13.10.2017 |

Tein äsken raskaustestin, johon tuli tumma viiva ja todella haalea mutta näkyvissä oleva toinen viiva. Tohdinko iloita että olisin raskaana? Olen tehnyt testin monta kertaa aiemminkin, muilla kerroilla on tullut vain se yksi tumma viiva.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin luulin nähneeni kostean hilloviivan taikasauvani edessä, mutta se olikin haamuviiva, pelkkä päiväuni. Olenhan ukkomies.

Ei helkkari tää oli huono.

Vierailija
22/25 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta sellainen, että riippuu missä vaiheessa haamuviiva tuli. Jos tuli testiajan sisään, niin voi tulkita positiiviseksi.

Jos taas menee reippaasti yli testiajan, niin ei valitettavasti voi suoriltaan todeta positiiviseksi. Itselläni tuli kerran tällanen "roskishaamu". Olin tehnyt negatiivisen testin ja unohtanut sen pesukoneen päälle. Kävin joskus liki tunnin päästä uudelleen kylppärissä, ja testiin oli tullut todella selkeä viiva testiviivan kohdalle. Pakko myöntää, että herätti kyllä toiveet. Mutta niinhän siinä kävi, että raskaana en silloin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta sellainen, että riippuu missä vaiheessa haamuviiva tuli. Jos tuli testiajan sisään, niin voi tulkita positiiviseksi.

Jos taas menee reippaasti yli testiajan, niin ei valitettavasti voi suoriltaan todeta positiiviseksi. Itselläni tuli kerran tällanen "roskishaamu". Olin tehnyt negatiivisen testin ja unohtanut sen pesukoneen päälle. Kävin joskus liki tunnin päästä uudelleen kylppärissä, ja testiin oli tullut todella selkeä viiva testiviivan kohdalle. Pakko myöntää, että herätti kyllä toiveet. Mutta niinhän siinä kävi, että raskaana en silloin ollut.

Testiajan sisällä tuli haalea viiva. Ap

Vierailija
24/25 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt äkkiä lääkärille tm. niin pääset siitä vielä eroon!

Onneksi on toivottu lapsi niin ei ole tarvetta päästä eroon. Ap

Vierailija
25/25 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli tilanne että tein pitkään tosi haaleita viivoja ja olin siis jo aivan varma et tuulimuna vähintää et jossai vikaa.

Niin no. Ekat viivat sain roskiksessa 7pv hedelmöittymisen jälkeen, kun ovuloin viikon myöhässä että ihan syystäki oli olla haaleita! Myöhemmin sitten selvis että kaikki okei ja muutaman kuukauden päästä odotellaan vauvaa saapuvaksi. Onnea plussasta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä