Haamuviiva
Tein äsken raskaustestin, johon tuli tumma viiva ja todella haalea mutta näkyvissä oleva toinen viiva. Tohdinko iloita että olisin raskaana? Olen tehnyt testin monta kertaa aiemminkin, muilla kerroilla on tullut vain se yksi tumma viiva.
Kommentit (25)
Voi hyvinkin tarkoittaa että olet raskaana
Mikäli viivassa on yhtään väriä se on aina positiivinen
Jos näet edes häivähdyksen viivaa, niin se on positiivinen. Vai missä vaiheessa kiertoa testailet? Mulla oli ihan alussa myös haalea epämääräinen roskishaamu, mutta viikossa se oli jo vahva viiva.
Mulla oli aivan onneton haamuviiva. tuossa se nyt pötköttelee pinnasängyssä vieressä. :)
Sunnuntaina pitäisi kuukautisten alkaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina pitäisi kuukautisten alkaa. Ap
Ja suunnilleen puoli vuotta on nyt menty ilman ehkäisyä, eli on kerenny jo monet menkat tulla
Vierailija kirjoitti:
Jos näet edes häivähdyksen viivaa, niin se on positiivinen. Vai missä vaiheessa kiertoa testailet? Mulla oli ihan alussa myös haalea epämääräinen roskishaamu, mutta viikossa se oli jo vahva viiva.
Ei ole totta. Kyseessä voi myös olla viivanpaikka. Varsinkin halvoissa testeissä. Siinä viivassa pitää olla väriä että se lasketaan positiiviseksi.
No tuo testi on tehty niin aikaisin, että ei ehkä siksi vielä kunnolla näy. Tee testi uudelleen sunnuntaina tai alkuviikosta, jos jaksat sinne asti odotella. Silloin on viiva jo varmasti kunnolla näkyvissä, onnea :)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScW_HQg2paIpJF3ej…
Juurikin tuollainen epämääräinen viiva näkyi minunkin testissä kuin tuossakuvassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Kyseessä voi myös olla viivanpaikka. Varsinkin halvoissa testeissä. Siinä viivassa pitää olla väriä että se lasketaan positiiviseksi.
Tarkoitankin tuolla häivähdyksellä väriä. Eli tarkennus, viivassa pitää olla väriä ollakseen positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScW_HQg2paIpJF3ej…
Juurikin tuollainen epämääräinen viiva näkyi minunkin testissä kuin tuossakuvassa. Ap
No tuohan on jo ihan selkeä viiva. Raskaustestin viivan ei tarvitse olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva ollakseen positiivinen.
Minun haamun perään alkoivat kuukautiset. Itse ajattelin, että oli ehtinyt juuri alkaa ja keskeytyä melkein samantien. Eli mennyt kesken jo ennen testiä.
Seuraavassa kuussa tärppäsi ja tarttui loppuun asti...
Pitää tehdä sunnuntaina testi uudestaan... Jos viiva näkyisi silloin vielä selvemmin. Olisi ensimmäinen raskaus nii meinaa vähän jänskättää ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen se on, onnea!
Toivotaan. 😊
Nyt äkkiä lääkärille tm. niin pääset siitä vielä eroon!
Mäkin luulin nähneeni kostean hilloviivan taikasauvani edessä, mutta se olikin haamuviiva, pelkkä päiväuni. Olenhan ukkomies.
Tai ehkä toivonkin vain lasta niin kovasti että kuvittelen koko viivan. Ap
😅