Millainen olisi sun unelmakeittiö? Mitä laittaisit, jos saisit remontoida ihan mieleiseksi?
Minkälaiset kaapistot, kodinkoneet, lattia, värimaailma..? Onko jotain tiettyä ekstraa, mitä haluaisit ehdottomasti?
Mä unelmoin jääpalakoneellisesta jääkaapista (sanokaa nyt joku, että ne on tyyliin tosi äänekkäitä että pääsen tästä yli?) ja erillisestä aamupalasaarekkeesta, jossa olis hella samassa. Saarekkeelle ei omassa keittiössä tosin ole tilaa, mutta ehkä sitten joskus. Ehdottomuus seuraavaan keittiöön on laattalattia, nään jo märkiä päiväunia siitä miten helppoa sen harjapesu olisi. :D
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo unelmakeittiö - 30m2, kalusteet 3 seinällä, iso saareke. Valkoiset kiiltävät kaapistot (11v, virheettömässä kunnossa ja helppohoitoiset) tummalla puulla tuunattuna, graniittitasot. 3 ikkunaa ja pariovet terassille. Iso ruokapöytä mahtuu tilaan hyvin, tila on jaettu 2 osaan jolloin ruokapöytä ei ole kaapistojen keskellä vaan toisessa päädyssä. Puoliavoin tila. Öljytty merbau parketti lattialla.
Vain takka puuttuu mutta ruokapöydästä näkee hyvin olohuoneen takan.
Kuulostaa ihan mielettömältä, olisko sulla tästä kuvaa?
Tänne ei näköjään saa linkitettyä kuvia, mode oli poistanut:(
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä haaveile keittiöstä. Normaali siisti, valkoinen, valoisa ja suht. uudet laitteet. Minusta nämä keittiö- ja vessaunelmoinnit on vaan hömppää jolla ihmiset saadaan tekemään turhia remontteja. Jotenkin yritetään luoda kuva että se millaisessa keittiössä kuorit perunoita tai millaisella pöntöllä kakkaat on jotenkin olennainen osa persoonaasi. Ei se ole.
Kukin tyylillään.
Kun aloimme suunnittelemaan tätä 2. taloamme keittiö oli talon tärkein suunnittelukohde! Meillä on iso perhe ja rakastamme ruuanlaittoa ja yhdessä syömistä isolla porukalla. Suunnittelin keittiön itse meidän tarpeittemme ja mittojemme mukaan (minä 161cm ja mies 193cm) ja siten että tänne mahtuu useampikin kokki samaan aikaan. Ja saareke (jossa ei ole liettä eikä allasta) on ollut ihan täysosuma! Kaikki isommat päivälliset (1-2xkk) aloitetaan saarekkeen ympärillä - katamme siihen pieniä aperitivoja ja tarjoamme alkumaljan. Meillä saareketta kutsutaan "notkumoksi" kun aina joku nojailee siihen ja pitää seuraa ruuanlaittajille:)
17
Mun persoona taas on sellainen että haasteenani on oppia sietämään asioita jotka eivät toimi, koska luontaisesti tuollaiset asiat käyvät todella paljon hermoilleni. Toinen persoonani piirre on pyrkiä jatkuvasti kehittämään ympäristöäni itselleni parhaiten toimivaksi.
Eli vaikka silmää miellytävä, uusi ja toimiva keittiö ei ole sinulle tai persoonallesi tärkeää, se voi olla jonkun toisen persoonalle hyvinkin tärkeää ja palkitsevaa.
Antaisit kaikkien kukkien kukkia, en minäkään tuomitse sinun arvostuksiasi.